Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #45880:
tak mi napíš aj odkiaľ je... ?
Reakcia na: LUK #45878:
ano, dakujem, este ti napisem 🙂 az na to, ze to nie je londynsky bus 🙂
Reakcia na: S499.1023 #45867:
Idem bedlivo študovať mapu Blavy.
Reakcia na: Kami #45876:
zda sa, ze by to mohlo byt ono. mas o tom blizsie info?
Reakcia na: TeBeCe #45873:
nieco podobne by sa este naslo www.kamim.sk/fotkym/papez-17.jpg
Reakcia na: untrop #45854:
Ak myslíš oblasť Patrónky a Vojenskej nemocnice, to je územie Karlovej Vsi.. takže tak
Reakcia na: untrop #45854:
Neviem o tom že Lamač má trolejbusy...
nevie nahodou niekto aky osud stihol tento autobus? existuje este niekde na slovensku?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=autobusy&no=19&id=27302aeef0f2f11f21
vraj firma SAT TRAK, ktora ho vlastnila, skrachovala okolo roku 2003..
6232 má vzadu na kabíne plagát Citelisu.. 🙂
Reakcia na: Andy #45869:
Viem, aj som sa ním viezol, za láskavého šoférovania samého veľkého hlavného výpravcu:-P.
Reakcia na: S499.1023 #45868:

jasne, jasne.
Nebudem sa k tomu vyjadrovat, vies veeelmi dobre ako som to myslel. ?
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=72602
klikni na vykres cislo 7 - je to paradne stare, ale v zasade s tymi rozvojovymi zonami suhlasim. Pretoze inak to byt nemoze.
Reakcia na: S499.1023 #45867:
No to by si sa čudoval, na linke 63 pár krát bol trolejbus.. (s pomocným pohonom) 😃
Reakcia na: Sommelier #45862:

1) Hm, 1 trolejbus + 3 autobusy = 6 vozidiel:-P?
2) DP hl. m. Prahy dostáva na dotáciách okolo štvornásobku vlastných tržieb.
3) Ktoré sú to tie rozvojové zóny?
4) Sa pozri, aké sú podiely využitiqa MHD vo svete napriek kvalitatívne rádovo odličnej úrovni MHD. Odliv cestujúcich k IAD je zapríčinený aj inými faktormi.
5) Súhlas, ale chcelo by to konkretizovať - kto sú zodpovedné osoby?
Reakcia na: untrop #45854:
A má Lamač trolejbusy? Môžeš napísať linku a trasu?
Reakcia na: Sommelier #45860:
Isto. Ja tomuto projektu nejak extra neverím.
Reakcia na: Sommelier #45864:

No 417 nemame ziaden, jeden sa tu akurat testoval. Mame tri 412, z toho jeden "Petrzalsky" - premavajuci vyhradne na linkach pre telesne postihnutnych ludi, ktory to nemaju v Bratislave vobec lahke, ale co s tym narobim?.. ? K tomu jedna 21 TrAC. Spolu 4 (slovom: styri) vozidla. HANBA! Hanba mestu, za to, ale aj ine! A 1111 NIE JE nizkopodlazny autobus, nemienim ho tam zaradovat, v ziadnom pripade. Je to obycajna Karosa, akurat ma nejaky ten mechanizmus na zdvihlanie vozikov.
Reakcia na: fobust #45863:
no som skutocne rad, ze si napisal to co ja, len po svojom. napadola ta este nejaky ten fakt ? Ja som k tym trom 417 ratal este jednu (ale to je prave ta Petrzalska) a tak ako ty 6401 no a este som pocital s 1111. Viem, ze neeniii nizkopodlazna, ale... Lepsie jak padesat centimetrowe schody.
Reakcia na: Sommelier #45862:

1. Kolkatimi? Podme ratat: Tri autobusy (z toho jeden vyhradne pre invalitov) a jeden trolejbus. To je spolu styri. Alebo sa mylim? Ake ine nizkopodlazne vozidla mame?
2. Invseticne aj prevadzkove dotacie su mizerne uz dlhe roky, DPB schatral.
3. No ona existuje, len sa stale meni podla toho, odkial fuka vietor (resp. investor, etc...).
4. Napriek tomu, ze mesot deklaruje preferenciu MHD pred IAD, vsetky kroky vedu skor opacnym smerom.
5. U nas sa nerobi nic preventivne, len sa hasi, ked zacne horiet. Tak to aj vyzera. Cely DPB treba zrusit solu s vozidlami a infrastrukturou a vybudovat podnik novy.
Fakty o doprave:
1. Dopravny podnik disponuje siestimi nizkopodlaznymi vozidlami
2. Dopravny podnik dostava z dotacii okolo 1.5 nasobku vlastnych trzieb napriek vysokemu cestovnemu, investicie DP su za posledne roky zalostne nizke a naviac aj absolutne nevhodne - do nakladnych rekonstrukcii vozidiel po beznej zivotnosti
3. Neexistuje koncepcia rozvoja hromadnej ani celkovej dopravy v meste, v priamom spojeni so zalostnou dostupnostou vsetkych osmich klucovych rozvojovych zon mesta.
4. Situacia z dlhodobeho hladiska smeruje k vyuzivaniu individualnych foriem dopravy a tento trend nadobuda alarmujucich narastov so zvysujucou sa zivotnou urovnou obyvatelov mesta.
5. Politika mesta je absolutne zamerana na kratkodobe riesenie problemov dopravy na zaklade politickych a ekonomickych nominacii a absolutnej neodbornosti a nepripravenosti zodpovednych osob na riesenie dopravnej situacie z dlhodobeho hladiska.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.