No 417 nemame ziaden, jeden sa tu akurat testoval. Mame tri 412, z toho jeden "Petrzalsky" - premavajuci vyhradne na linkach pre telesne postihnutnych ludi, ktory to nemaju v Bratislave vobec lahke, ale co s tym narobim?.. ? K tomu jedna 21 TrAC. Spolu 4 (slovom: styri) vozidla. HANBA! Hanba mestu, za to, ale aj ine! A 1111 NIE JE nizkopodlazny autobus, nemienim ho tam zaradovat, v ziadnom pripade. Je to obycajna Karosa, akurat ma nejaky ten mechanizmus na zdvihlanie vozikov.
no som skutocne rad, ze si napisal to co ja, len po svojom. napadola ta este nejaky ten fakt ? Ja som k tym trom 417 ratal este jednu (ale to je prave ta Petrzalska) a tak ako ty 6401 no a este som pocital s 1111. Viem, ze neeniii nizkopodlazna, ale... Lepsie jak padesat centimetrowe schody.
1. Kolkatimi? Podme ratat: Tri autobusy (z toho jeden vyhradne pre invalitov) a jeden trolejbus. To je spolu styri. Alebo sa mylim? Ake ine nizkopodlazne vozidla mame?
2. Invseticne aj prevadzkove dotacie su mizerne uz dlhe roky, DPB schatral.
3. No ona existuje, len sa stale meni podla toho, odkial fuka vietor (resp. investor, etc...).
4. Napriek tomu, ze mesot deklaruje preferenciu MHD pred IAD, vsetky kroky vedu skor opacnym smerom.
5. U nas sa nerobi nic preventivne, len sa hasi, ked zacne horiet. Tak to aj vyzera. Cely DPB treba zrusit solu s vozidlami a infrastrukturou a vybudovat podnik novy.
Fakty o doprave:
1. Dopravny podnik disponuje siestimi nizkopodlaznymi vozidlami
2. Dopravny podnik dostava z dotacii okolo 1.5 nasobku vlastnych trzieb napriek vysokemu cestovnemu, investicie DP su za posledne roky zalostne nizke a naviac aj absolutne nevhodne - do nakladnych rekonstrukcii vozidiel po beznej zivotnosti
3. Neexistuje koncepcia rozvoja hromadnej ani celkovej dopravy v meste, v priamom spojeni so zalostnou dostupnostou vsetkych osmich klucovych rozvojovych zon mesta.
4. Situacia z dlhodobeho hladiska smeruje k vyuzivaniu individualnych foriem dopravy a tento trend nadobuda alarmujucich narastov so zvysujucou sa zivotnou urovnou obyvatelov mesta.
5. Politika mesta je absolutne zamerana na kratkodobe riesenie problemov dopravy na zaklade politickych a ekonomickych nominacii a absolutnej neodbornosti a nepripravenosti zodpovednych osob na riesenie dopravnej situacie z dlhodobeho hladiska.
Je jedno ci by sa stavala jednostopa alebo dvojstopa trat, stromy by si musel spilit tak ci tak, osadit stply a vylozniky tiez. A je uplne jedno ci tam budu visiet styri draty alebo dve. Z hladiska zasahu do prirody nie je rozdiel, z financneho hladiska ano. Nezabudaj este na napajacie a spatne kable, ktore by sa museli zakopat. A teraz to cele rekonstruuju, uz vidim ako by to rozkopavali aby tam tahali akesi kable. ?
no jasne. Len je to tak trochu opat nepochopitelne. Opat sa nevyuzivaju komunikacie, ktore by sa mohli vyuzivat. Paci sa mi, ze zavedu viac liniek namiesto zavedenych. Ak ma pamat neklame, s precislovanim pred niekolkymi rokmi sa mnoho liniek zrusilo, zlucilo a podobne. Dnes, ked to uz ako tak vyzeralo sa vraciame k ich pravdepodobne neefektivnemu deleniu. Raz ste hore a raz dole. Ved na kazdeho vykonneho pracovnika DPB pripada jeden administrativny. A aj takym treba dat pracu. No nie ?
mam osobne podobny nazor, pretoze budem mat zlozitejsi pristup ku skole, ale dufajme, ze ked nad tym uz tolko uvazovali, tak ze to bude na osoh bratislavskych dusi.
A ja sprosty, vedel som, ze nemam citat ten navrh linkoveho vedenia. To je uz vazne Ju a hele. Tie drogy su naozj vazne svinstvo. Preco musia fetovat ludia, ked rozhoduju o tak zavaznych a podstatnych veciach ? Vsak si dam len polovicnu davku ak to nezvladam a nevydavam take bezradne dokumenty ako tieto. ?
No ved cez branu by uz viedlo len to jednostope vedenie vo vzdialenosti 20 m pred a za zavorou by bol trolejovy kontakt. Prvy by ju otvaral a druhy zatvaral, a to v oboch smeroch jazdy
Sak im to aj bolo jedno a kludne sme vsetci na SAV nastupili do busu s transparentom 83 Pri krizi ktory isiel v smere do Ovsista. No a keby nestal na tej zastavke tri minuty jak ***** tak sa nic nedeje. Len to ze tam stal a bohviecorobil a nicnikomunepovedal cestujucich nepotesilo.
"Jedina zmena, na ktoru by substrat nenadaval by bolo skratenie intervalov na sucasnych linkach" - Už som sa stretol aj s názorom, ktorý kritizoval, zhustenie intervalov na linkách 93 a 94, že je akurát a že nechce aby mu premávaly autobusy popred dom tak často...
Trolejbus by na tuto nefrekventovanu cestu nepotreboval dvojstope vedenie, stacilo by jednostope. To je o dost lacnejsie (skoro az skutocne o tu polovicu), ako dvojstope.
Mesto by mohlo zacalovat trolejbusovu stopu prave s poukazom na ekologiu. A dole, kde je vjazd na tu cestu, by mohli nainstalovat natvrdo zavoru, ktora by bola otvoritelna bud kartou, ktorou by boli vybavene opravnene vozidla (napr. auta Lesov SR ci komu to patri) a jednak by bola otvoritelna prejdenim kontaktu na troleji - cize pred trolejbusom by sa otvarala sama, pred obycajnymi autami nie
No, ak by tam mal byt trolejbus na elektrinu, tak potom by si musel kvoli vrcjnemu vedeniu popilit nejake tie konare na stromoch, musel by si osadit stlpy trakcneho vedenia a uz to samotne by stacilo aby sa nasli aktivisti, ktory by okamzite stekali na vsetkych moznych miestach, ako trolejbus spati a ako sa musi kvoli nemu likvidovat les a pod.
Je to možno odveci, no myslím že aj tak by sa na Kamzík hodil autobus, najmä v zime a úplne by stačilo cez víkend.. lebo šľapať tam s lyžami na chrbte je fuška, hlavne keď je zladovatelý chodník. Pokial viem vo viacerých mestách chodia do prímestských stredísk linky. Mohla to byť sezónna linka ako chodila 199 Čunovo-Danubiana, alebo 40 Košice-Jahodná... Ale teraz keď idú spustiť lanovku, možno to už neni moc opodstatnené z mojej strany..
Ten trolejbus by tam bol zbytočný, sú oveľa dôležitejšie miesta kde by sa hodil trolejbus... Lamač, Dúbravka, Dlhé diely, Kramáre-Koliba,...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp