Doktor> Na Ikarusy mám akosi podobný názor. Proti Ikarusu môže naozaj vystupovať iba sfanatizovaný človek (asi anti-maďar), ktorých je na Slovensku naozaj dosť.
Ikarus 415 je dobrý voz s vyhovujúcimi jazdnými vlastnosťami. 435ky mali objednať s inou prevodovkou a možno trochu výkonnejším motorom, vtedy by boli ok.
Martin> Nezastávam sa našeho DPB, ale ku pravde, to čo si povedal, patrilo hlavne k vozovni Petržalka, čo je iba časť MHD v Bratislave. Tam by sa fakt mohli trochu uvedomiť. Zabudol si povedať, že vozy z 1. a 2. kolóny sú v relatívne dobrom stave (aj celkom čisté - občas ). Taktiež trolejbusy z Hroboňky a eliny z Krasňan sa za svojho vedúceho prevádzky a technického vedúceho hanbiť nemusia. Je tu plno kontrastov a bohužiaľ.. Ja však jazdím pravidelne trolejbusmi a autobusmi 2.DP, s ktorými som spokojný (Ikarusy 280 taktiež)
Si> Ja som bol na schôdzi ako ty, ale ak Ing.W niečo povie, to ešte neznamená, že sa musíme jeho názoru chytiť ako cvičené opice a nediskutovať nad alternatívami. Snáď je v tomto fóre potenciál na to, aby sa vymyslelo niečo, čo bude názoru na zmenu rozchodu konkurovať.
Ináč Karosy Bx31/2 a Bx41 sú z mechanickej stránky V R A K Y!!! To si musí každý uvedomiť. Ikarusy 4xx vôbec nemajú také nároky na údržbu - predstav si, že by sme kúpili 100 čojaviem Mercedesov - to by sa dielenskí CoCoTi (pardon) išli obesiť, alebo čo????
Ikarus 415 je dobrý voz s vyhovujúcimi jazdnými vlastnosťami. 435ky mali objednať s inou prevodovkou a možno trochu výkonnejším motorom, vtedy by boli ok.
Martin> Nezastávam sa našeho DPB, ale ku pravde, to čo si povedal, patrilo hlavne k vozovni Petržalka, čo je iba časť MHD v Bratislave. Tam by sa fakt mohli trochu uvedomiť. Zabudol si povedať, že vozy z 1. a 2. kolóny sú v relatívne dobrom stave (aj celkom čisté - občas ). Taktiež trolejbusy z Hroboňky a eliny z Krasňan sa za svojho vedúceho prevádzky a technického vedúceho hanbiť nemusia. Je tu plno kontrastov a bohužiaľ.. Ja však jazdím pravidelne trolejbusmi a autobusmi 2.DP, s ktorými som spokojný (Ikarusy 280 taktiež)
Si> Ja som bol na schôdzi ako ty, ale ak Ing.W niečo povie, to ešte neznamená, že sa musíme jeho názoru chytiť ako cvičené opice a nediskutovať nad alternatívami. Snáď je v tomto fóre potenciál na to, aby sa vymyslelo niečo, čo bude názoru na zmenu rozchodu konkurovať.
Ináč Karosy Bx31/2 a Bx41 sú z mechanickej stránky V R A K Y!!! To si musí každý uvedomiť. Ikarusy 4xx vôbec nemajú také nároky na údržbu - predstav si, že by sme kúpili 100 čojaviem Mercedesov - to by sa dielenskí CoCoTi (pardon) išli obesiť, alebo čo????
Doktor
1.Automaticka prevodovka je pre MHD urcite vhodnejsia ako manualna
2.Vykon
3.Ikarusy 415 mi oproti 932 pripadaju akesi "celistvejsie"-nerozpadavuja sa za jazdy ked autobus nabehne na priehlbinu (v Kosiciach jednoducho diera) na ceste.
A k tym rozchodom dodam len ze uz z financneho hladiska je zbytocne o otom rozpravat:
1.Financovat treba kopletnu vymenu trati
2.k tomu priratajte nove vozidla (kolko sa vam zachcelo?470?-500?)
3.Priratajte este polovicu ceny vstekych novych vozidiel nakolko chcete aby boli nizkopodlazne
4.Taka komplexna vymena sa nezaobide bez vymeny trolejov ako aj stlpov
5.Priratajte naklady na vytvorenie novych zastavok
6.Ak uz mate sumu priratajte k nej este 10% z nej z dovodu neocakavanych vydavkov ktore sa vzdy objavia
7.A k tejto sume pripocitajte este 5% z nej aby ste obsiahly inflaciu,vykyvy koruny a zmenu cien dodavatelov.