Reakcia na: d3k0 #45475:
Pravdupoveidac nad víkendom som sa v rýchlosti nezamýšlal. Ale osobne si mylslím, že dve linky s 15-minútovým intevalom by neboli zlé. Mimochom v súčasnom návrhu by po zavedení električiek (a zrušení L95) nezostala na Romanovej žiadna linka, čo sa však dá vyriešit predĺžením napr. L83.U električiek by som z historického hľadiska dal linke 13 číslo 1, linke 17 číslo 7. Trojka by mohla byť 3/8 ?, len pre dvanástku nič nemám.
Tak ma už dávnejšie napadlo, prečo sa pri výlukách nepoužíva označenie liniek ako 2/7, 3/8, 205/207...? Prípadne skrátenie oboch po určitú zastávku (napr. 8 Ružinov - Vazovova; 3 Vazovova - Rača) s tým, že v CP by sa uviedlo, že spoj pokračuje ďalej po trase linky x. Ľuďom by sa to tak neplietlo a DP by nemusel vymieňať tabuľky na označníkoch. ?
S499.1023
Ad Ikea, Polus a spol.: Tam kam teda konkrétne sa chceš dostať? Na Trnávku?
Ad otáčanie v areáli súkromnej firmy:
1) Na skúsenosti sa môžeš spýtať v Prešove a v Žiline.
2) Ktorú konkrétnu súkromnú firmu by si doporučoval na otáčanie autobusov v okolí žst. BA-Vinohrady?
Ad Brno: Tesco v Brne je na križovatke diaľnic D1 a D2, v areáli samostatnej obce Modřice:-P.
Hmm. Taký teminál je napr. v BA pod Novým mostom a ani vlak tam nemusí chodiť.
Ad 29: Jazda 29 je nesystémové riešenie ale pokiaľ nebude karloveská radiála schopná poberať cestujúcich (chcelo by to ešte jednu vetvu električiek do Dúbravky), tak je to menšie zlo ako Devínčania v IGK v meste.
K nespokojnosti s traosvním: Prosím KONKRÉTNE pripomienky, žiadne "zastavuje sa rozum nielen mne". Prípad Polus bol zlikvidovaný, môžeme riešiť ďalší prípad.