O> Vies, ale ono zas ked sa pozries na to ocami pracujuceho v BA, ze z jeho dani miesto toho aby mohol lepsie cestovat sa zivia nezamestnani (a to si pod nimi este predstavym ciganov, co nikdy nic robit nechcu, len poberat socialne davky a robit bordel a deti -> na nich totiz ide vyrazne viacej z nasich dani ako na tych co su bez prace bez vlastneho pricinenia), tak si povies ze preco ?
Kockac
Trate je, podla mna, tak ci tak nutne rekonstruovat. Kto neveri, nech ide do Brna alebo Prahy pozriet sa, ake kvalitne maju trate tam.
Posledna elektrickova trat v byvalom Ceskoslovensku (okrem BA), ktora je cisto 1000mm, sa nachadza medzi mestami Liberec a Jablonec a postupne sa rekonstruuje (zdvojkolajnenie + prechod na normalny rozchod), v Liberci uz maju 1435 alebo kombinovane a stare Jablonecke trate su zrusene. (Info: Zeleznicny magazin, tusim 11/2000.) Mimochodom, zaujimalo by ma, preco to robia, ked je 1000ka o tolko lepsia? (Myslim to vazne.)
PS1: Travicka na kolajach je fakt velmi esteticka, aspon to, co som videl v Brne niekde 2 zastavky od stanice.
PS2: Pekny Novy rok prajem vsetkym.