Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #45440:
L 75 by v pohode mohla premavat cez Nobelovu a Odborarsku.Prechadzaju tade konciace busy z Krasnan + kopec manipulacnych presunov.Problem je v zeleznicnom priecesti na ktorom by rano pri prijazde vlakov od Trnavy a Galanty nabrala nemale meskanie a este k tomu dost caste posunovanie nakladnych vagonikov.
Reakcia na: Majo #45450:
d3k0 asi myslel 76 ako náhradu za 51 v uvedenom úseku.
Reakcia na: Majo #45450:
Najjednoduchšie je naučiť sa efektívne prestupovať (ako tu už bolo viac krát naznačené) 🙂
Reakcia na: d3k0 #45447:
Nebolo by jednoduchsie po ZST Vinohrady natiahnut 51 ?
Reakcia na: d3k0 #45446:
Je niekde možné vidieť celý návrh?
Reakcia na: Valec #45441:
Ja by som veru s pánom poslancom Guttmanom o návrhu veľmi rád diskutoval, ale to by ho musel aj zverejniť a nie len z kontextu demagogicky vytŕhať jednotlivé zmeny...
Reakcia na: Kikuchi #45435:
Uz si viem predstavit tu trasu - ...Vajnorska - Riazanska - Halkova - OD Slimak - Kukucinova - Riazanska (spat okolo Mc Donaldu) - Racianska - Vozovna Krasnany 🙂 Realnejsie vidim 76 Vozovna Krasnany - Nobelova - ZST Nove Mesto - Tomasikova - Gagarinova - Bajkalska - Povodie Dunaja 🙂
Reakcia na: Valec #45441:
Pan poslanec si ucelovo zobral z navrhu len to negativne a navyse v niektorych pripadoch klame - napr. z Prokofievovej sa da na Hlavnu stanicu dostat nie s dvomi, ale s 1 prestupom (nova 68 + 201) a inteligentnejsi cestujuci prejdu na Panonsku, kde bude 93ka v stvorminutovom intervale (v preklade s 94 je to 2-min. interval). Ano, z Romanovej bude jedna linka, ale trojminutova. Vzdy je to lepsie, ako ked tade chodi narvana 78 a prazdna 81 i 85. Taktiez poslanec "zabudol" na to, ze Petrzalka v novom navrhu ziskava celotyzdenne spojenie linkou 98 (ex 198 so zachadzkou cez Ovsiste) s Bajkalskou, Vajnorskou a Racianskou a tiez celotyzdenne spojenie linkou 92 s Mlynskou dolinou a Patronkou.

Cela iniciativa petrzalskych poslancov a pana Bajana suvisi s tym, ze nechcu elektricku pustit do Petrzalky - ak by to chceli, rychlo by zistili, ze lepsie trasovanie liniek po Petrzalke tazko spravia. V navrhu je priprava na elektricku v podobe modifikovanej 95, ktora ide co najblizsie k buducej trase eliny v 3-minutovom intervale.

Dalsia vec, ktorou sa pan poslanec nezamysla je napr. kolko ludi sa mota 97kou 20 minut hore-dole po Petrzalke, aby nakoniec za pol hodinu prisli k Slovnaftu? Nechodi nahodou viac ludi do centra? Nie je inteligentnejsie radsej vyrazne posilnit linky do centra na ukor motaku, ked napr. z Luk sa da dostat k buducej 87 buducou 98kou o 6 minut rychlejsie ako ked sa ludia motaju hore-dole po vsetkych petrzalskych uliciach?

Otazka cakania na prestupy je len otazkou, ako sikovne sa spravia pripoje na nosne linky. Cielom navrhu linkoveho vedenia je vyrovnat a zrychlit linky - teda urobit nosne linky, ktore idu co najpriamejsou trasou k svojmu cielu, a ku ktorym sa da priviest hadikom, ktory vymeta ulice. Napr. linka 95 by oproti dnesku prisla na Safko o 6 minut rychlejsie. Ak sa zrealizuje elektricka do Petrzalky, aj tak nakoniec nebudu mat na vyber a o x rokov budu musiet oprasit tento navrh.

-----

V ankete na tomto webe o redukcii elektrickovych liniek za podmienky zlepsenia intervalu a dobrych prestupov az 80% repondentov suhlasilo s touto moznostou a nemam dovod sa domnievat, ze ak by bola ta otazka sita na autobusy, vysledok by bol opacny. Proti redukcii liniek teda bojuju hlavne len poslanci, ktori zial MHD vacsinou poznaju len z dialky...
Reakcia na: Vlasto #45444:
No ja 506-kou nechodím, ale myslím si, že to môže byť preto, že v autobuse nastane nejaká mimoriadna udalosť (napr. niekto poškodí interiér vozidla), a tak musí byť odstavené, prípadne sa čaká na políciu...
Neviem, či to tu už bolo, ale prečo nočáky, napr. 506, kt. chodí 23:50 z Hl. stan. neabsolvuje celú trasu až po Jasovskú? Včera som počul niekoho, ako sa nad tým rozčuľoval.
Reakcia na: enge2 #45442:
Nikdy...
kedy chcu dat 50 az po ZST???
Znížia počet autobusových liniek z Petržalky?
Petržalské noviny, 17.6.2005

http://www.valec.wz.cz/1/pn20050617-1.bmp (173kB)
http://www.valec.wz.cz/1/pn20050617-4.bmp (714kB)

Ak to tu už bolo, tak sorry.
Pokiaľ ide o prepojenie Vinohrady - juhovýchod, až sa dostavia Tomášikova po Gardu, bolo by veľmi vhodné. Bude to jedna z mála možností tangenciálnej dopravy v Bratislave. Nejde len o ľudí, ktorí vystupujú z vlaku. Linka by mohla byť dobrým spojením pre Račanov smerujúcich do Ružinova a naopak. V súčasnosti je toto prepojenie čiastočne saturované linkou 75, ale tá zachádza príliš ďaleko k centru. Inak ani nemôže, lebo trasa Nobelova-Odborárska je stavebnými pomermi i stavom vozovky nevhodná, ani cez Riazanskú sa nedá.
Reakcia na: Vladimír #45431:
Zastávka Bratislava-Vinohrady má veľmi slušné napojenie na MHD - električka v bezprostrednej blízkosti na dva smery. Tieto dva smery predstavujú pomerne slušnú záťaž (Rača + Račianska smerom do mesta) - tá frekvencia nie je zanedbateľná. Obdobne slušné napojenie aspoň na autobusy má teraz už aj Petržalka. Zastavovanie rýchlikov na takýchto staniciach je podľa mňa prirodzené - nemusí sa každý trepať na hlavnú a potom späť. Tak sa to robí aj inde (v Prahe zastavujú rýchliky na Smíchove, v Libni, Vysočanoch, Dejviciach, Zličíne, Vršoviciach, dokonca aj v Čakoviciach, v Ostrave v Porube či Kunčiciach, v Brne pár vlakov v Královom poli).
Reakcia na: fobust #45400:
Tak, tak, obratisko pri Slimáku je o nejaké dva metre širšie než pri Meopte.
Reakcia na: 81-71 #45354:
To si napísal veľmi mierne. Tie návrhy nie sú mierne zvrátené, ale totálna 3,14čovina.
Vladimir: Tvoj vnutorny pocit zeleznicneho laika Ta vobec, ale vobec neklamal, BA-Vinohrady su skutocne zastavka, nie stanica. Ad2: ta argumentacia s Mladou gardou by sa este mohla doplnit o Istrochem, kde za bolsevika pracovalo cca 5-7tis clovekov. Rovnake zdovodnenie by sa dalo pouzit aj pre zst. BA predmestie (to uz stanica je).
50 - ŽST Vinohrady - AUPARK ??? ?
Reakcia na: tomas1 #45433:
do oblasti stareho OD Ikea môžeš ist iba na 1 prestup: z električky na Račianskej vystúpiš na zastávke Riazanská na bus č.50 a ten ta odvezie až ku križovatke Trnavská cesta-Tomašiková ulica. Pokial by si chcel ist dalej do oblasti Trnávky, z eliny vystupiš na Račianskom Mýte a prestúpiš na trolejbus č. 204.
Takto sa dá dostat do tebov spominanej oblasti s jediným prestupom.
Ale ked chceš ist dvoma prestupmi, nech sa páči, aj na 10 prestupov sa tam da dostat.

A k tej 50-ke. O akom pozemku v areali akej sukromnej firmy píšeš ??? ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.