Re #45080 Matrin F.: Okrem iného, ževraj budúci rok chce ZSSK kúpiť vozne za 1,9mld. a to všetkých kategórií. Ešte sa nevie z čoho to budú platiť. Buď štát, čo rezolútne odmietol MF alebo VÚC na čo nemajú prachy alebo úver bez štátnej záruky čo je najpravdepodobnejšie. Som zvedavý, či to bude len planý slub alebo aj reálne vec. Dohromady ževraj chcú investovať do vozňou 8mld. (malo by ísť aj o rekonštrukcie ale aj nové)
Re #45130 Martin F.: Hehe, že Malé Tŕnie. Toho času, a už cca 40 rokov, Vinosady nazývané. Nuž hold, keď ten Modrančan nechcel tú šopu vždy otvárať, tak musela byť zastávka tak ďaleko od dediny.
keby tu bol štandardný rozchod 1450 mm alebo keby ČKD v tej dobe bola ochotná vyvinúť podvozky KT8 pre 1000 mm, myslím, že aj Bratislava by mala KT8 električky ako Košice, Ostrava, Praha, Brno...
Myslím, že nová Vektra je určite modernejšia, má novšiu el. výzbroj, novšia konštrukcia a pod, je kapacitnejšia. Takže keby tu boli KT8 všetko OK, ale nová Vektra nie ? Inak ked bude dobrá pre Prahu, pre Bratislavu by bola zlá ? Bratislava potrebuje ešte lepšie ako Praha ? A mimochodom, čo by si v BA chcel ? Bombardier, ULF , Siemens Combino, Düwag NGT6DD, GT6N alebo dačo iné ? Ak tá rýchlodráha má byt kapacitná, nemôže tam byt pouhá 2xT3, osobne si myslím, že ani KT8 nie je kapacitne postačujúca, naopak, Vektra by možno aj kapacitne ako-tak vyhovovala.
Ja viem, že sa ráta s K2S ako som sa na magistráte dozvedel...ale to snad myslel iba dakto zo srandy...
Perspektívne to bude dobré. Esíčko pred Šenkvicami je nahradené tiahlym oblúkom čiastočne na estakáde, takže tam bude možné jazdiť podstatne rýchlejšie. Len Malé Tŕnie (bývalé hradlo a zastávka) sa ocitla mimo siete. R.I.P.
No to beriem. Berem to tak, ze sa v tychto veciach dost dobre vyznas. Ale ak plati, co si napisal, tak to zrejme vedia aj v inych DP (v Cechach) a zrejme sa podla toho zariadnia, nie ? No a ak by to kupili ceske DP (co je pravdepodobne, nakolko je to cesky vyrobok), tak to zrejme "bude dobre" aj pre Bratislavu. Aj napriek tym chybam, ktore si menoval.
Ina otazka na Teba - ake tramvaje by si teda Ty odporucil pre Bratislavu ?
Andy, KLF, Brill metrovagón: Tak pristúpme k diskusii. Ja hovorím nie. A prečo? Pretože sa jedná o vozidlo koncepčne zhodné trebárs aj s maďarskými "Bengáli"-zavesené diely medzi dvojnápravovými električkami. Vozidlo je rigidné v oblúku, správa sa zle ku zvršku, má zlé jazdné vlastnosti. Pevné podvozky by som bol ochotný akceptovať za plnú nízkopodlažnosť ale nie za nejakých 60 % podiel NP. To už radšej Iwanu.
Ak by niekto chcel vyuzivat a pomoct pri tvorbe mojho nekomercneho testovacieho WAPoveho vyhladavaca MHD spojeni a ma aktivovane GPRS u Orangeu (APN orangewap), dajte mi vediet na imhd (zavinac) guri.sk , poslem instrukcie. ?
Mne sa ta Skoda Vektra dost paci. Ale ja to posudzujem fakt podla dizajnu, ako s499 pise. Takze rad privitam diskusiu, preco ANO a preco NIE takuto elektricku pre BA.
Andy: to máš tak, keď si v polke grafikonu zmyslíš komerčné zľavy zneužívať... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos Keynes
Re #45130 Martin F.: Hehe, že Malé Tŕnie. Toho času, a už cca 40 rokov, Vinosady nazývané. Nuž hold, keď ten Modrančan nechcel tú šopu vždy otvárať, tak musela byť zastávka tak ďaleko od dediny.