Re #45080 Matrin F.: Okrem iného, ževraj budúci rok chce ZSSK kúpiť vozne za 1,9mld. a to všetkých kategórií. Ešte sa nevie z čoho to budú platiť. Buď štát, čo rezolútne odmietol MF alebo VÚC na čo nemajú prachy alebo úver bez štátnej záruky čo je najpravdepodobnejšie. Som zvedavý, či to bude len planý slub alebo aj reálne vec. Dohromady ževraj chcú investovať do vozňou 8mld. (malo by ísť aj o rekonštrukcie ale aj nové)
Re #45130 Martin F.: Hehe, že Malé Tŕnie. Toho času, a už cca 40 rokov, Vinosady nazývané. Nuž hold, keď ten Modrančan nechcel tú šopu vždy otvárať, tak musela byť zastávka tak ďaleko od dediny.
Re #45130 Martin F.: Hehe, že Malé Tŕnie. Toho času, a už cca 40 rokov, Vinosady nazývané. Nuž hold, keď ten Modrančan nechcel tú šopu vždy otvárať, tak musela byť zastávka tak ďaleko od dediny.
81-71
Myslím, že nová Vektra je určite modernejšia, má novšiu el. výzbroj, novšia konštrukcia a pod, je kapacitnejšia. Takže keby tu boli KT8 všetko OK, ale nová Vektra nie ? Inak ked bude dobrá pre Prahu, pre Bratislavu by bola zlá ? Bratislava potrebuje ešte lepšie ako Praha ? A mimochodom, čo by si v BA chcel ? Bombardier, ULF , Siemens Combino, Düwag NGT6DD, GT6N alebo dačo iné ? Ak tá rýchlodráha má byt kapacitná, nemôže tam byt pouhá 2xT3, osobne si myslím, že ani KT8 nie je kapacitne postačujúca, naopak, Vektra by možno aj kapacitne ako-tak vyhovovala.
Ja viem, že sa ráta s K2S ako som sa na magistráte dozvedel...ale to snad myslel iba dakto zo srandy...