to miesto, napriek pritomnosti tazkeho priemyslu by sa mohlo stat peknou oddychovou zonou... Moznoo. Vcelku rad tam obcas zajdem. Vzhladom na frekvenciu spojov 77 a 76 musim z Vlcieho hrdla povinne slapat. Prechadzka nezaskodi.
Raz som išiel ZV na linke 76, a vodič nevedel, kde má zastať pri Vlčom Hrdle, tak otvoril kabínu a opýtal sa cestujúcich. A že sa pomýlia, to sa bežne stáva, nedávno som videl 207 ísť cez 29. augusta, minule niekto písal, že 205 odbočila na Prievozskú, že 510 zabudol odbočiť dole na Kollárko, tak sa otáčal na 1. mája o 180 stupňov. Potom napr. 84, ktorá šla omylom na hlavnú stanicu, 95 k Topoľčianskej, známy mi raz hovoril, že s 208 odbočil na Svätoplukovu, ďalší zas s 202 na Miletičovu.. Vtedy zvyknú povedať, že akože je výluka, aby vyzerali, že oni nič..:-) Dokonca minule som videl autobus SAD, ktorý mal odbočiť z Prievozskej na Bajkalskú, ale išiel rovno, tak potom sa otáčal cez dve plné pri rozdvojke Prievozská - Mierová..
Stalo sa vam uz niekedy ked ste isli dakym busom,trolejbusom alebo nebodaj elektrickou,ze vodic sa pomylil a zle odbocil a zabludil? A dokonca som zazil uz aj ze sa vodic pytal na cestu ludi v autobuse.
Podla mna je dost zaujimava konecna L86 Domkarska v Prievoze. Pripada mi to ako provizorna konecna. Je to priamo pred fizlicou a busy stavaju na parkovisku. Dokonca sa vozidla mozu len s tazkostami otocit,ked je parkovisko plnsie.
Inak dostal som taký nápad, čo keby napríklad linku 67 presmerovali smerom z Vrakune tak, že pred zastávkou Šípová by odbočila na Priehradnú ulicu, ďalej ulicu Na Piesku, a okolo autoškoly by pokračoval zo zastávky Astronomická? Lebo v tej oblasti je to dosť blbé, čo sa týka verejnej dopravy, a okrem záhrad tam vznikajú nové ulice s rodinnými domami. Také 3-4 zastávky by som si tam vedel predstaviť. Lebo skoro stále sa linky rušia, tak čo keby niekde aj niečo nové vhodne zaviedli? Čo si o tom myslíte?
Myslím zachádzku k Vodostavu, Spalovňa nie je zaujímavá. Autobus prechádza okolo prvého panelu náučného chodníka cez Biskupické lužné luhy (Dunajské luhy) a podobne ako 79-ka na Štátne lesy ide kúsok cez les.
A ten Vodostav má v takom zapadákove aký význam?
c; LINKA č. 76
Konečná "Povodie Dunaja" je málo známe miesto vhodné aj na krátku prechádzku. Je tam zopár záhradiek, na ramene Dunaja priamo na vode je niekoľko podnikov, kde sa dá sadnúť na kofolu a celkom pekný je odtiaľ výhľad na Petržalku. Tak sa mi zdá, že to tam slúži aj ako kemping. Cyklisti odtiaľ môžu vyraziť po hrádzi smerom na Hamuliakovo a Šamorín.
d; LINKA č. 91 (+ ex 199)
Tým, že Jarovce, Rusovce aj Čunovo sú aj napriek ich vzdialenej polohe od centra mesta mestské časti aj napriek ich vidieckemu charakteru a ležia pri štátnych hraniciach s Rakúskom/Maďarskom. Zaujímavá bola letná linka č. 199 k Areálu vodných športov Čunovo a ku galérii moderného umienia Danubiana. Je odtiaľ vidieť na kostol v Hamuliakove na druhej strane rieky.
g; LINKA č. 57
Údajne najväčšia záhradkárska oblasť na Slovensku, majú však kontaminovanú vodu a pôdu neďalekým Istrochemom (predtým Dimitrovkou). Pri Stavivách je Colný úrad, inak sú tam ešte nejaké stavebné dvory a sklady. Po železničnom nadchode sa dá prejsť na Východné (Rendéz).
f; LINKY č. 59, 95
Obratisko na Antolskej ulici je v peknom lesnom prostredí pri brehu Veľkého Draždiaka zo zadnej strany
g; LINKA č. 89
Obratisko "Kopčany" je neďaleko štátnych hraníc s Rakúskom. Neďaleko sa u policajtov vybavovali vodičáki, ale v tej oblasti nežije veľa slušných ľudí.
KURIÓZNE MIESTA, KDE PREMÁVA MHD (1. ČASŤ) K tejto téme patrí aj príspevok #6701
a; LINKA č. 79
Aj podľa mňa sú "Lieskovec/Ketelec/Štátne lesy" najkurióznejšie miesta, kam premáva MHD (minimálne tým, že z väčšej časti tam nie je asfaltová cesta, ale iba prašná ? ). A medzi Ketelcom a Štátnymi lesmi ide autobus chvíľku cez les a na konečnej je brána so zákazom vstupu.
Podľa turistickej mapy a knižky "Okolie Bratislavy" od vydavateľstva Dajama je možné sa oditaľ dostať čiastočne cez les (CHKO Dunajské luhy) a čiastočne po cyklisticke hrádzi za 2 h 10 min do obce Kalinkovo. Išli ste tak niekto? Je to pekná prechádzka? Po ceste je vraj nejaká horáreň "Topoľové" a "Kalinkovská horáreň". Sú to len horárne alebo aj miesto na občerstvenie?
V opačnom smere sa dá odtiaľ dostať tiež cez lesné prostredie (CHKO Dunajské luhy) za 2 h 40 min k Slovnaftu. Išli ste tak niekto? Je to pekná prechádzka? Po ceste je vraj nejaká horáreň "Bôrové". Je to len horáreň alebo aj miesto na občerstvenie? Podľa sprievodcu sa k Slovnaftu prichádza cez okolie Spaľovne a Vodostavu.
Od konečnej linky č. 79 "Štátne lesy" sa dá po žltej turistickej značke podľa mapy dostať za 45 minút do obce Rovinka, čo však nevyzerá byť zaujímavé, keďže je to pravdepodobne obyčajná poľná cesta.
Ja som bol v tej oblasti iba raz pred 5-mi rokmi na otočku. Koľko môže mať Lieskovec obyvateľov? Podľa spolucestujúcich si myslím, že tam nežijú iba rómski spoluobčania. Nejaké sklady sú tam popri ceste ešte.
keby si sa chcel dostat v noci z ruzinova do DNV, tak mozes pouzit nocak, vzhladom na to ako husto premavaju by to sice nebolo velmi prakticke, ale dalo by sa to... to co ale ty navrhujes by zrusilo uplne obsluznost urciteho uzemia a nedalo by sa tam dostat niako (pouzitim verejnej dopravy)
Keď som chcel chodiť z Ružinova do DNV o štvrtej ráno, tak by nikto kvôli mne nezriadil linku.. Tak prečo by niečo také malo mať pár zamestnancov nejakej firmy, ktorá sídli s prepáčením niekde v paži mimo mesta? Ak si to tá firma platí, tak tento príspevok ignorujte, potom berem späť..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max