Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
81-71: plne s Tebou suhlasim v otazke vyjazdov a dojazdov. Jedine co sa vy/dojazdovanim naprazdno získa su jalove km. Vzdy sa da najst nejaka trasa dojazdu s vlkmi, ktora je urcite efektivnejsia ako dojazd z Dubravky naprazdno po linke. Ale nejake tie perlicky sa uz zacinaju objavovat, dufam, ze nie len skusobne.
81-71: argument o presuvajucich sa skapatych autobusoch, plynakoch iducich na plnicku a zalozakoch za ne je scestny, k danej problematike skreslujuci a pre posudenie kapacity planovanej linky B uplne irelevantny.
81-71: urcite je prazske metro vytazenejsie (percentualne aj absolutne) ako cela siet DPB. Ale to nie je o metre a nemetre. To je o velkosti mesta a prilahlej aglomeracie, o hybnosti obyvatelstva, o demografickom vyvoji, o trhu prace a inom.
Reakcia na: 81-71 #44596:
hmm myslis tie svetelne krizovatky vdaka ktorym dnes na mnohych miestach uz verejna doprava viac stoji ako ide ?
Reakcia na: 81-71 #44591:
Si obdivovateľom metrovagónov Brill z rokov dvadsiatych:-P?
Reakcia na: m@rtin #44568:
Rychlodráha neměla sloužit jen letišti ale hlavně návozu z/na Kladno. A zastávky na ní mohly být taky.
Reakcia na: 81-71 #44560:
A ešte poznámka - áno, keĎ žijem v Prahe, iste so mnou zmieta závisť...
Reakcia na: 81-71 #44560:
Rozbehnutá výstavba metra za socíku? Si ochorel?
Reakcia na: BigMac #44589:
S tou vytížeností je to docela problém, jezdím metrem na Cčku skoro každé ráno tak kolem 9 hod a je to docela našlapané, intervaly kolem 3 minut, ale to co zažívám cestou zpět kolem 17 hod je šílené. I při intervalu 2 min (ve skutečnosti přijíždí souprava tak po 1 minutě), se člověk ve stanicích tlačí davem a cpe se do přeplněných souprav. V nejbližších letech by mělo Cčku ulehčit Dčko.

Btw nevite kde bych se více dozvěděl o historii plánování Bratislavského metra, nějaké dokumenty atd? Díky ?
Reakcia na: tr3mp #44590:
všemožné rozširovania, predlžovania opravovania komunikácií po celom meste, no napríklad most Lafranconi, kolko svetelných križovatiek sa buduje kôli gumokolom, parkovací systém a pod. Sú to len maličkosti, ktoré dávajú obrovské sumy
Reakcia na: BigMac #44592:
aniv Prahe nemáš metro neustále plné ?
Inak, dost často vidím po meste jazdit klbové busy s označením "ZV alebo slúžobná jazda". To mi pride ako vozenie vzduchu, alebo aj napríklad to, že iba máličko liniek bere ludí na dojazdoch...
Reakcia na: Kuku #44593:
ako môj nick, musíš vidieť, že mne sa maximálne páčia pôvodné 71-71 súpravy ? ? ?
Reakcia na: 81-71 #44591:
V tom případě jsem Tě špatně pochopil, souhlasím s Tebou. Ale v tom designu M1 v žádném případě ? M1 rulezz ?
81-71: no rad by som videl tu vytazenost B-linky Janikov dvor - T.myto v case do 06:30 a po 20:00. To by sme povozili kubiky vzduchu, hlavne supravami kapacitne nevariabilnymi...
Reakcia na: BigMac #44589:
a nielen to, cekovo m1-ky podla mna na staršie vozy dizajnovo nemajú ?
Reakcia na: 81-71 #44577:
Ok, ale dokážeš vymenovať iné miliardové stavby pre IAD, ktoré financovalo mesto (v nedávnej minulosti) okrem mosta Košická (keďže ten most je zatiaľ financovaný z pôžičky, ktorú si mesto zobralo, ale ešte nespláca)? Alebo tie necelé dve mld. na jedinú stavbu (most) sú tie o ktorých hovoríš ako miliardy dávané mestom na dopravné stavby?
81-71: dalsou chybickou krasy DPP Metra je zalostne nizka kapacita linky C. Praha ma vsak pre metro silny argument: dostatocne vela ludi na to, aby si (primerane) kapacitne dokazal vytazit 5 vozovy vlak pri stale prijatelnom (10min.) intervale aj v skorych rannych a neskorych vecernych hodinach. Mimochodom dalsi prazsky metrokiks je koncepcia novych suprav M1: Nie su variabilne spriahatelne tak, ako boli stare Ečs a 81-71. Z nich si v pripade mimospickovej potreby teoreticky vyziskal aj vlak 2vozovy.
Reakcia na: Kuku #44587:
prepač, nie si v obraze a rad ta do neho dostanem. Totiž, vela ludí na iMHD má tak trošku čudne prepočty a tvrdia, že skoro všade stačí elina. To by si musel čítat hodne príspevkov o bratislavskom metre, ktoré sa po revolucii v roku 1989 prestalo stavat po spoločenských zmenách. Ja napr. tvrdím, že planovana trasa B Petržalka-janíkov Dvor po Trnaské Mýto by bola určite plne vytažená, iní tvrdia že nie. Nateraz určite v Prahe nie su až tak vytažené úseky Rajská zahrada, Černý most a taktiež v okolí Radlic. Mne to vysvetlovat nemusíš, ja to vidim do buducna, tie uzemia sa zastavajú, tak ako novobudovana trasa na Letnany a pod. Ja som samozrejme za metro, ja som narážal na ludí s iným názorom. To je na dlhšie.
Reakcia na: 81-71 #44586:
Bych chtěl od tebe slyšet jediný nevyužívaný úsek pražského metra, to by mě docela zajímalo ?
Reakcia na: BigMac #44584:
Ja sa určite necítim také veci hodnotit, no ak by sa malo stavat metro podla zatažovích prepočtov podla podaktorích ludí tu na iMHD, ktorí to majú ako argument proti BA - metru, potom by určite tretina z existujucej siete v Prahe neexistovala....a to že v Prahe su veci idealnejšie ako tu - plný súhlas

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement