No niekde medzi tými dvoma križovatkami... Keby to bolo až tam, to by bolo aj takých 300 metrov... Alebo mám blbý odhad. Tak možno to nie je 100, ale len 50 metrov. Išiel som tadiaľ okolo 23:30.
Ale to je asi to iste, ako keby som chcel aby bolo v BA
metro. Takze s dnesnym pristupom ludi co o tom
rozhoduju a financnou situaciou aku mesto ma
to moc nadejne nevidim.
Na Tomášikovej ulici zastávka Nevädzová bude presunutá o 100 metrov skôr, smer Krasňany, na zemi je nastriekaný ten zastávkový pás oranžovou farbou. Pravdepodobne idú už konečne rozšíriť aj druhú stranu Tomášikovej a spraviť svetelnú križovatku.
V Bratislavských novinách bol uverejnený royhovor s riaditeľom rezortu prevádzky a techniky Dopravného podniku Bratislava Bronislavom Weiglom. S titulkom "Dopravný podnik obnovuje vozový park". Najlepšie na tom je, že o obnove pán Weigl nepovedal takmer ani slovo. Okrem kúpy 7 MIDIbusov. Takýmto nadpisom Bratislavské noviny vo mne opäť potvrdili názor, že sú prisluhovači mafie z magistrátu. http://www.bratislavskenoviny.sk/noviny.php?Id=3
Okrem toho pán Weigl uvádza: "V prípade trolejbusov chceme takisto pokračovať v modernizácii existujúcich vozidiel - obnova jedného vozidla vyjde asi na päť miliónov, zatiaľ čo nové stojí asi 13 miliónov." Ak tá výmena plechov a generálka motora, výzbroje a pod. stojí 40 % ceny nového vozu, má zmysel tieto modernizácie robiť, keď sa životnosť vraku predĺži o pár rokov. Nebolo by lepšie investovať do
1. lepšej údržby
2. nových - nízkopodlažných, komfortnejších, úspornejších, modernejších vozidiel ?
Pardon, samozrejme, že som nereagoval na príspevok #44259 od milancca, ale príspevok #44258 od untropa. Svoju chybu som si všimol až teraz a ospravedlňujem sa za ňu.
Re #44270 untrop: Smiete a nie, nebol. Neviem teda, či bol alebo nebol vykonaný posledný odchod d-39. Ak nebol, navrhujem podať sťažnosť na DPB a žiadať prešetrenie situácie a vysvetlenie.
Ak bol a stalo sa "len" to, že dojazdy zo Slávičieho údolia do vozovne nebrali cestujúcich... To už, bohužiaľ, nie je problém DPB, že sa s ním organizátor na ničom nedohodol. Takto to chodí aj v iné dni.
To, že v každom civilizovanom meste dojazdy do vozovne cestujúcich berú, je úplne iná vec, a v tomto duchu by som sťažnosť s kľudným srdcom podal tiež. Najlepšie aj rovno na magistrát. S konkrétnou akciou by som to ale nespájal...
"to co slo naprazdno boli dojazdy a nebol ziaden prikaz na to aby brali cestujuich. " Veď práve, očakával by som od organizátora akcie, že sa pred jej organizáciou porozpráva s DPB a niečo vybaví. Aj keď slovo dojazd sa mne skôr spája práve s braním cestujúcich.
Blokujúce autá sú problém polície a organizátora. Policajtov bolo dosť, možno mali vážnejšie problémy.
Aby som presne opísal situáciu. Hovorím o čase 23.05 keď mala ísť posledná 39. Bohužiaľ nestalo sa, aspoň do 23:24 nie, vtedy som totiž odišiel pešo. Aké spoje jazdili po polnoci netuším. Ja som mal pocit, že ľudia odchádzali aj skôr ako medzi 2hou a 3tou. Viete aj o takých posilových spojoch ktoré išli medzi 23.05 a odchodmi nočákov 23.50 z HlSt, alebo o takých ktoré išli medzi 1.00 a ďalším odchodom nočákov? Nejde mi do hlavy na čo je dobrý spoj pod Nový most... vysvetlíte mi to prosím?
A nabudúce by som Vás poprosil bez toho "neviem co taras.". Myslím, že až na to, že som nevedel, že 507 a 506 jazdia dvojmo:) som neklamal.
Re #44269 galiyosha: Smiem sa spýtať, či aj Vy ste boli na akcii prítomný a skúsili ste dopravu odtiaľ?
Tak už trpím vlčou tmou. ? Ale rýchlojazdec v Petržalke a ešte k tomu na a-90? Nebuď optimista. Čas vo vozidle sa mi +- zdal v poriadku a tie 3 minúty skutočne meškal (aspoň vzhľadom k času na označovačoch).
Re #44265 BMko: Ja som mal z tých 12tich tiež celkom dosť. ?
Re #44266 BMko: Tak potom odvolávam svoj súhlas so zvyškom untropovho príspevku, ak všetko prebehlo podľa cestovného poriadku. Ak ale idú posledné spoje s náskokom alebo nejdú vôbec, zdá sa mi to ako totálna nehoráznosť.
niet začo. Bolo tu ešte doplnené, že to ide iba zo SAV a ide aj linku 506 aj 507.
Re #44261 galiyosha: Bývam kúsok od Einsteinovej a vidím pravidelne meškajúce 90tky +XY minút. Takže v tomto prípade zobrazovanie náskokov nehrozí ? . Myslím, že dopravný podnik sa zdráha urobiť pravdivý cestovný poriadok pre túto linku. Spoje počas pracovných dní, ktoré vidím na zast. Einsteinova: smer Nový most: meskanie 1-3 minúty, spoje smer: Vyšehradská (už na prvej zastávke) 1-2 minúty.
Ja som tam bol.neviem co taras. Alebol som pritomny situacie. Ke d389 a 31 chodili random.Totiz auta zabavajucich blokovali obehy vozidiel. Vodici jazdili bez pracovnej prestavky skoro cele poobedie a vecer a neboli riadeny vobec skoro grafikonom, kvoli konecnu blokujucimi autami.. Dispecer mal toho dost ko to zoorganizovat. to co slo naprazdno boli dojazdy a nebol ziaden prikaz na to aby brali cestujuich.
add posilove spoje. Boli vecer vykonane na moj podiv, ale medzi 2 a 3 tou som zaznamenal zalozak na posilovej linke Slavicie udiolie --- Novy most bol tam neky 18xx, taral by som totiz cislo voza. Co som registroval tak za tu hodinku som ho videl ist dvakrat.
Ina bazant bol oproti predchadzajucim rokom strasne slaby
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71