Reakcia na: jjjjst #44272:
Ja viem, ale ak sa zacne realizovat nosny system
na baze tram, tak to tak asi dopadne
Ked uz tram ako nosny system, tak aspon takto:
http://metroporto.fotopic.net/c528647.html
http://metroporto.fotopic.net/c528647.html
http://metroporto.fotopic.net/c528647.html
http://metroporto.fotopic.net/c528662.html
Ale to je asi to iste, ako keby som chcel aby bolo v BA
metro. Takze s dnesnym pristupom ludi co o tom
rozhoduju a financnou situaciou aku mesto ma
to moc nadejne nevidim.
Sommelier
Okrem toho pán Weigl uvádza: "V prípade trolejbusov chceme takisto pokračovať v modernizácii existujúcich vozidiel - obnova jedného vozidla vyjde asi na päť miliónov, zatiaľ čo nové stojí asi 13 miliónov." Ak tá výmena plechov a generálka motora, výzbroje a pod. stojí 40 % ceny nového vozu, má zmysel tieto modernizácie robiť, keď sa životnosť vraku predĺži o pár rokov. Nebolo by lepšie investovať do
1. lepšej údržby
2. nových - nízkopodlažných, komfortnejších, úspornejších, modernejších vozidiel ?