Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Beus #43915:
No jedna vec je co chceme, druha ako to bude v reale. 😉 Takze ta asfaltka co vedie za Umelkou bude zrusena a tiez cestny nadjazd na druhej strane, za stadionom Artmedie, hej ? Lebo podla mna by sa tam zmestili aj auta, aj eliny. Eliny by mali vyhradeny pas kde teraz je cesta a pokracovali by po nadjazde za stadionom k Chorvatskemu ramenu. Auta by mali "roztiahnuty" terajsi zeleznicky pruh s napojenim na cestu (a LEN na tu cestu!) za Umelkou a pokracovali by tiez nadjazdom za stadionom Artmedie, ale po casti, ktora je zatial postavena len z casti. Osobne si myslim, ze s autami s atam pocita, nakolko z nadjazdu za stadionom s aprave stavia dalsia rampa pre auta smerom dolu. Takze moc by som neveril, ze Stary most bude len pre eliny. Preto som sa pytal, ci si niekde videl nakresy (aj dopravne riesenie).
Pokus o príspevok s diakritikou, kvôli zisteniu jednej drobnosti týkajúcej sa mailovej notifikácie, považujte za bezpredmetný 🙂
Reakcia na: KLF #43914:
Neviem, nakresy som nejake videl, no len priecne rezy tusim, a uz neviem kde, ale... auta??? Apage... povodny projekt bol prave o tom, ze so ziadnymi gumenymi kolesami sa tam uz pocitat nebude... proste: chodnik - konstrukcia - 2 kolaje - konstrukcia - chodnik. Tot vsjo. Dufam ze nejakeko somara fakt nenapadne tam pchat este nejaky asfalt... Pan zu(m)pan sice nebude mat kade chodit do Au cafe, ale dufam ze zaujem jeho osoby a lobby okolo neho neprevazi nad zdravym rozumom...
Reakcia na: Beus #43912:
Je niekde nakres ako by to malo po rekonstrukcii vyzerat ? Lebo to zalomenie si sice predstavit viem, ale ako to bude po dopravnej stranke riesene ? Elektricky pojdu kadial a auta kadial ? (aj v naslednosti na cesty na oboch brehoch). Dik.
Reakcia na: Beus #43912:
To vazne ? To bude teda vyzerat. Tie drogy su vazne svinstvo.
Reakcia na: Sommelier #43910:
Vrieskajuci historici snad az tak velmi vrieskat nebudu... z mosta totiz nie je umysel urobit obluk, len ho na dvakrat zlomit - stredny clanok medzi dvoma piliermi bude nadvihnuty, ale vodorovny, a krajne dva sklonene sikmo dole, smerom ku brehu, ale tiez v rovine. Cize zmeny v konstrukcii nastanu len v bodoch zlomu, co je operacia pomerne zanedbatelna v porovnani s tym, co este na nom treba urobit (rozrezat zeleznicnu cast pozdlzne napoly, roztiahnut na prierez 2 vozidiel vedla seba, a chybajucu cast uprostred doplnit priecnymi tramami) 🙂
Reakcia na: Pitto #43908:
Cojaviem... ked sa niekto zaregistruje viac krat... Ale kazdopadne je to takto lepsie.
Reakcia na: tr3mp #43903:
Nevidel som síce návrh toho ako by to malo vyzerať, ale nejak mi nejde do hlavy, ako sa dá zo starého mosta vzhľadom na jeho konštrukciu spraviť oblúk. Pri svojich úvahách som vychádzal z predpokladu, že ak ho budú dvíhať, dvihnú ho celý, lebo by museli tie železné trámy rozťahovať ?. Teda dúfam, že mi rozumieš, že nieje z gumy. A myslím, že je technicky a prakticky náročné urobiť na ňom "schod" nehovoriac o vrieskajúcich historikoch a veteránoch červenej armády ? .
Na ťažké metro je už veľmi neskoro. A aj preto, že nikto nikde na to nezoženie peniaze. Holý fakt. No lacná električka, ktorú stavajú ľudia, ktorí sa v nej vezú vtedy, keď si chcú urobiť akože prieskum MHD v BA, že pán starosta, nesmieme sa ničomu diviť. Volové.
Jednoducho a proste, nebude to tu lepšie pokiaľ zlodeji a ich deti nevymrú a konečne si tam nesadne niekto s politicko - ekonomickou nezávislosťou, že takému Jožkovi alebo Jurkovi treba nechať zarobiť.
To mesto je tak krásne zničené a stále ho ničia a pekných pár rokov budú ničiť. Je to úplne jedno.
Po cestách je najlepšie jazdiť traktorom (ako SND). Hocikto si to hocikde rozkope, zaleje asfaltom samozrejme že sa po tom nedá jazdiť, chodníky vlnkovité, zámková dlažba rozbitá za týždeň. Vitajte v Bratislave.
Zprznené mesto, v ktorom sa nenapráva, ale przní ďalej v započatej práci. A napchávajú vrecká.
Naozaj pekne uz si nasi "Kanibali" a "Vsevedkovia" nicky moct nebudu menit 🙂

tak im treba

2 D3k0: poxvala, ale este trocha prepracovat
Reakcia na: d3k0 #43906:
Pridávanie príspevkov je už v poriadku. P.S. Dobrá grafika!!!
Nooo, drobna chybicka sa vludila, uz by pridavanie prispevkov malo ist OK 🙂 Sorrac vsetkym 🙂
Reakcia na: Bon-Cu #43861:
Dakujem,pomohol si mi ? ?
Reakcia na: tr3mp #43903:
Čo má spoločné metro a električka ? Odpoveď je jednoduchá, električka je doplnková doprava, áno asi tak. Takže výstavba metra a električky by nemala byt vzájomne podmienená spôsobom bud jedno alebo druhé. Mala by sa stavat ako doplnok k metru. Viem, že je to najmô ale nie iba otázka financií.
Reakcia na: MHD #43900:
To nič s rozširovaním električkovej siete sa spravilo práve preto, že chceme (my = mesto) stavať metro - aspoň podľa návrhu ÚP. Najviac pranierovaný problém súčasného návrhu električkovej rýchlodráhy - provizórne úrovňové zapojenie električky do koľajovej siete na Šafárikovom nám. - pramení tiež z toho, že v oficiálnom pláne je stále stavba NS vo forme metra a v provizórnom riešení nebude nikto stavať mimoúrovňové prechody šafka ... Keby sa úplne zamietol plán výstavby metra (a teda napr. aj tunelový prechod Dunaja), budovaniu električkovej rýchlodrážej siete by sa otvorili možnosti. Bohužiaľ ale, toto sa nikto vo vedení mesta zatiaľ neodvážil spraviť. Všelijaké tie vyjadrenia napr. od Koladu o budovaní systému rýchlodrážnej električky sú fajn, ale keby mestskí predostavitelia predostreli koncepciu výstavby a jej financovania aj v ďalších etapách, bolo by to presvedčivejšie a hlavne niečo určité.

Keď si myslíš, že by sa mal stavať rovno podzemný prechod NS popod Dunaj - je tu jednoduché riešenie. Stačí zohnať tých pár miliárd naviac a vo vedení mesta sa určite potešia 🙂

Re #43888 sommelier: Zdvihnúť sa má len stredná časť mosta, bočné je možnosť znížiť až o 2,1 metra (čiže mostovka by v horizontálnom smere opisovala oblúk). Keby sa teda zvolilo riešenie, že by električka vchádzala pod šafka hneď z mosta, na styku nájazdu na most s križovatkou by mohla byť o 2,1 metra nižšie pri zachovaní klesania (v prípade, že klesanie zjazdu nie je maximálne možné podľa normy), tak aj nižšie. Pri širke vozovky cca 15 m trať klesne na opačnej strane ešte o cca ďalší meter. Potom je tu minimálna prejazdná výška električkovej trate, čo môže byť cca 4,5 metra (nemám po ruke normu, ale podjazd Ružinovskej popod Bajkalskú má 4,7 m). Teda vozovku na šafku strane Starého mosta by bolo nutné vyvýšiť max o cca 2,5 metra (v prípade väčšieho klesania mosta a nájazdu naň aj menej) a trať by sa úplne "schovala" pod zem po asi 30 - 40 m (môžete si ísť premerať, kde by to asi bolo 😉 ... môžem ísť niekedy premerať a upresním čísla 🙂
Reakcia na: el tramway #43901:
pretože ked ho začali stavat sa to niekomu nepačilo a hne po revolucii to zrušil, ešte raz nijaký režim neobhajujem, ale teraz sa nerobí nič a aj to čo sa robilo zastavili najvačší pohlavari a velkozlodeji. Lebo teraz tu žije skupina super bohatých miliardarov na ukor všetkého !!!!!!!
Reakcia na: MHD #43900:
elektrickova siet sa nerozsirovala, lebo vsetci snivali o metre..
Reakcia na: fobust #43898:
No, nechcem tu obhajovať žiaden režim ani nič podobné, ale to, čo hovoríš ty, že za 30 rokov sa tu neurobilo nič, je trochu koplikovanejšie. Nedá sa to povedat jednoznačne. To metro sa stavat začalo a zastavili ho až velkozlodeji začiatkom devedesiatich rokov. Mimochodom, tí istí, ktorí sa hrajú dnes na najväčších odborníkov. Ale nie to som chcel. Napíš čo sa v rozširovaní električkovej siete urobilo od revolucie ??? Velké H***O !!!!!!!! Takže asi tak, inak ako inde, bohužiaľ ?
Reakcia na: BMko #43887:

Cim je odlisna? Nebodaj ma podovzky komfort? Hadam nie...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.