Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Naozaj pekne uz si nasi "Kanibali" a "Vsevedkovia" nicky moct nebudu menit 🙂

tak im treba

2 D3k0: poxvala, ale este trocha prepracovat
Reakcia na: d3k0 #43906:
Pridávanie príspevkov je už v poriadku. P.S. Dobrá grafika!!!
Nooo, drobna chybicka sa vludila, uz by pridavanie prispevkov malo ist OK 🙂 Sorrac vsetkym 🙂
Reakcia na: Bon-Cu #43861:
Dakujem,pomohol si mi ? ?
Reakcia na: tr3mp #43903:
Čo má spoločné metro a električka ? Odpoveď je jednoduchá, električka je doplnková doprava, áno asi tak. Takže výstavba metra a električky by nemala byt vzájomne podmienená spôsobom bud jedno alebo druhé. Mala by sa stavat ako doplnok k metru. Viem, že je to najmô ale nie iba otázka financií.
Reakcia na: MHD #43900:
To nič s rozširovaním električkovej siete sa spravilo práve preto, že chceme (my = mesto) stavať metro - aspoň podľa návrhu ÚP. Najviac pranierovaný problém súčasného návrhu električkovej rýchlodráhy - provizórne úrovňové zapojenie električky do koľajovej siete na Šafárikovom nám. - pramení tiež z toho, že v oficiálnom pláne je stále stavba NS vo forme metra a v provizórnom riešení nebude nikto stavať mimoúrovňové prechody šafka ... Keby sa úplne zamietol plán výstavby metra (a teda napr. aj tunelový prechod Dunaja), budovaniu električkovej rýchlodrážej siete by sa otvorili možnosti. Bohužiaľ ale, toto sa nikto vo vedení mesta zatiaľ neodvážil spraviť. Všelijaké tie vyjadrenia napr. od Koladu o budovaní systému rýchlodrážnej električky sú fajn, ale keby mestskí predostavitelia predostreli koncepciu výstavby a jej financovania aj v ďalších etapách, bolo by to presvedčivejšie a hlavne niečo určité.

Keď si myslíš, že by sa mal stavať rovno podzemný prechod NS popod Dunaj - je tu jednoduché riešenie. Stačí zohnať tých pár miliárd naviac a vo vedení mesta sa určite potešia 🙂

Re #43888 sommelier: Zdvihnúť sa má len stredná časť mosta, bočné je možnosť znížiť až o 2,1 metra (čiže mostovka by v horizontálnom smere opisovala oblúk). Keby sa teda zvolilo riešenie, že by električka vchádzala pod šafka hneď z mosta, na styku nájazdu na most s križovatkou by mohla byť o 2,1 metra nižšie pri zachovaní klesania (v prípade, že klesanie zjazdu nie je maximálne možné podľa normy), tak aj nižšie. Pri širke vozovky cca 15 m trať klesne na opačnej strane ešte o cca ďalší meter. Potom je tu minimálna prejazdná výška električkovej trate, čo môže byť cca 4,5 metra (nemám po ruke normu, ale podjazd Ružinovskej popod Bajkalskú má 4,7 m). Teda vozovku na šafku strane Starého mosta by bolo nutné vyvýšiť max o cca 2,5 metra (v prípade väčšieho klesania mosta a nájazdu naň aj menej) a trať by sa úplne "schovala" pod zem po asi 30 - 40 m (môžete si ísť premerať, kde by to asi bolo 😉 ... môžem ísť niekedy premerať a upresním čísla 🙂
Reakcia na: el tramway #43901:
pretože ked ho začali stavat sa to niekomu nepačilo a hne po revolucii to zrušil, ešte raz nijaký režim neobhajujem, ale teraz sa nerobí nič a aj to čo sa robilo zastavili najvačší pohlavari a velkozlodeji. Lebo teraz tu žije skupina super bohatých miliardarov na ukor všetkého !!!!!!!
Reakcia na: MHD #43900:
elektrickova siet sa nerozsirovala, lebo vsetci snivali o metre..
Reakcia na: fobust #43898:
No, nechcem tu obhajovať žiaden režim ani nič podobné, ale to, čo hovoríš ty, že za 30 rokov sa tu neurobilo nič, je trochu koplikovanejšie. Nedá sa to povedat jednoznačne. To metro sa stavat začalo a zastavili ho až velkozlodeji začiatkom devedesiatich rokov. Mimochodom, tí istí, ktorí sa hrajú dnes na najväčších odborníkov. Ale nie to som chcel. Napíš čo sa v rozširovaní električkovej siete urobilo od revolucie ??? Velké H***O !!!!!!!! Takže asi tak, inak ako inde, bohužiaľ ?
Reakcia na: BMko #43887:

Cim je odlisna? Nebodaj ma podovzky komfort? Hadam nie...
Reakcia na: MHD #43884:

Radsej budem mat toto trvale provizorium ako to velike nic, co dokazali za 30 rokov s metrom. A budem to mat radsej, ako to provizorium postavane na autobusoch. Vyberiem si mensie zlo nez aby som pocuval ruzove sny o metre a pod...
Reakcia na: MHD #43881:

To by si vyziadalo vynimku zo zakona. Maximalna dlzka elektricky pripadne supravy vratane spriahadiel je 40 metrov. Preto je 3 x T alebo 2 x K nemozne. A nielen preto... Lebo vies, ono sa to predsa nikdy tak nerobilo. Ak sa trat v dalsich rokoch plne segreguje - v meste pod povrch a pod., tak potom nevidim problem prehlasit ju za rychlodrahu a vypravovat tam supravy dlhe aj 4 x T. Otazka je, ci to je nutne a ako bude o 10 rokov (alebo ked to bude) vyzerat pomer prepravy MHD voci IAD. Lebo realita nas uci ze vizie dopravakov su na mile vzdialene, a niet cudu, ved CO KONKRETNE robia aby dosiahli to, co neustale deklaruju???
Reakcia na: aNTI #43889:
No, ak sa dakto pozrie ake prevýšenie šalina prekona z Kapucínskej do tunela alebo sa prosím zamyslite a určite si spomeniete na pár tratí v Prahe ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: BMko #43887:
A ako? ?
Reakcia na: BMko #43887:
Ako ? Aj na obyčajnej fotke na pohlad ?
Reakcia na: aNTI #43886:
Pokial ide o vrecká s peniazmi, najde sa tu hned vela "odborníkov" ktorí povedia že to nejde. No a práve preto by som do 1. etapy zaradil planovaný tunel popod Dunaj a s konečnou na Šafku nie je problém. Aj tak to raz musí byt. Aj tak je most iba provizórium pokial sa.......
Reakcia na: aNTI #43886:
nie každý socialista musí hned byt komunistom ? ? ? ?
Reakcia na: aNTI #43889:
? ? ?
Zabudol som - realne, esteticky, funkcne, perspektivne a LACNO prosim.
Reakcia na: sommelier #43888:
no mohla by aj otocit sa kolmo nosom dole a tak zist kusok... len by to chcelo dobre madla vo voze ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.