Nemyslím si, že by hlásiče do každého vozidla byly až tak nákladná investice, aby to nešlo zrealizovat. Dále si myslím (ale nerozumím tomu, je to jen můj osobní pocit), že až se vozidlo vyřadí, dá se hlásič přestěhovat do něčeho jiného (podobně jako odbavovací strojky). A konečně- co jsem měl tu čest poznat, v Bratislavě budou zřejmě K2 (a nejen ony, ale i ty rozpadající se Ikarusy a Karosy pro Vietnam) jezdit ještě drahně let, takže proč ne...
A soudě dle tohoto fóra, změna není na obzoru- když se nedokáže shodnout ani "dopravní" komunita na nejnutnějších krocích v krátkodobém horizontu (do 5-ti let), těžko se dá změna čekat od zkorumpovaných postkomunistických politiků!
Vsevedko ty krasnucky ? co tu zasa stvaraš ? koho co zas ohováraš ? ty kuratenko kanibalske ? daj si pozor na hrobonke ? tam bude tvoj kanibalet ? ? zidu sa tam deticky polezu ti na ručky ?
Žiadna K2 sa vyraďovať nejde, všetky ostávajúce sa majú rekonštruovať.
Aj tá najplesnivšia K2 je lepšia ako nejaký smradobus ekologyczny hlukopohltivý a vzduchčistivý.
Clovek homosapiens mava zapchy ked sa prezerie. Ba je prezrata automobilizmom a tak budu zapchy caste a skodlive velkomestu. Nosny system by bol prehnanym porehanadlom pre DPB ZSR. Rusia kolaje, neurobia mosty, tunely, ale daju peniaze na hovadiny pre ich tučnotu. Kto nema v hlave ma v ... a tak tu bude smradu , buračky elin ktore su prerabane no nevyhovujuce pre tuto dopravu v meste. Tak nech si ich prerobia, a budu tam sediet len babky a dedkovia ktorý tam budu pomali padať.DPB ste genialny, onedlho si Vasudopravu pridu natocit NDR. Niet už co dodať
K 2 s hlasičom , to aby sme nezaostavali v EU. No ja by som pridal info: Prave sa veziete v električke vyrobenej v roku vyroby, spolu najazdenych kilometrov , spotreba KW, kimacanie v %, hlučnosť v DB, meškanie a rychlosť jazdy a hneď bude elina plná obdivujucich turistov ekonom. veľkomesta. Tak maju fakt čo tam davať tie hlasiče so sugestivne oblbnuteho cestovania.
V pondelok sa niečo asi stalo, tak bola zápcha už od Novohradskej po Starý most, ale obvykle na Mlynských Nivách nebýva problém. Meškanie 70 je kvôli zápcham pri Slovnafte a na Dostojevského rade.
TeBeCe: nuz, neviem, len sa pytam a ludia v buse sa pytali tiez. je samozrejme, ze mohlo dojst k takemu omeskaniu, ze proste potom uz chodili tak, ze kto prisiel z tej zapchy (a bola v obidvoch smeroch?), ten isiel a hotovo. len sa to nejako moc opakuje.
Bigmac: no, zaujimalo by ma, ci sa o to stara mhd, co bude az… lebo bezny obcan sa uz teraz pyta, ako to bude s dopravou po otvoreni mosta atd.
co to ma spolocne s hlasicmi zastavok? ved ten isty hlasic sa pri modernizacii da pouzit aj v K2S...naco cakat az do modernizacie (ktora bude bohvie kedy) ked je ta moznost uz teraz tam dat hlasice.......
Joj, si strasne mudry TeBeCe. Dobre, polozim otazku extra pre teba este raz: Naco do tych starych crepov K2 davaju hlasice? Ja som myslel, ze K2 sa uz idu iba modernizovat na K2S? To sa s nimi vazne rata do dlhsej buducnosti, kedze do nich montuju hlasice?
Papuca: ja tiez neviem, ja som tam nebol a preto to nebudem hodnotit. Ale v podobnom case som bol na Rajskej a bol tam 18minut jediny tbus L210. 202 s intervalom 7-8minut ani jedna, 205 s intervalom 10min taktiez ani jedna a to uz nehovoriac o dalsej 210 (int.8min.). Pekne sa to vsetko plazilo zapchou prave od uz uvedenej Kosickej. Aj 70tky a 50tky. Ja sa len desim, co tam bude, ked otvoria Most Kosicka a dalsie rameno onej krizovatky.
ako vies, ze ten 8.27 bol ten co mal ist 8.27 a nie 8.15?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko samofandivý
Aj tá najplesnivšia K2 je lepšia ako nejaký smradobus ekologyczny hlukopohltivý a vzduchčistivý.