Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pxxxxx, vieš, ako by horeli trakčáky, keby sme vykonali mnou popísanú úpravu. Keby si to urobil pri rozjazde, keď ešte neshuntuje, mohla by ísť taká kachna expresne do šrotu. To by bolo pre ľudí, ktorý by to vedeli používať, nie pre KRABUSTOV! Kvôli bezpečnosti by bolo toto tlačítko opatrené nálepkov "ZAPÍNAŤ LEN NAD 60KM/H"
ale neviem, neviem, ci by to zrychlovac vydrzal. To ba sa uz musel vytacat aspon 4 krat 🙂 2 krat by nestacilo...
to, s tou 7053 nieje zly napad! 🙂
Spectre:
tiez sa mi to nezdalo...

akurat som sa docital, ze :

8435 - má opravený zhorený zadný trakčný motor a je pohotová na službu.

je to na uvodnej stranke
Turbo> Trakčná sila sa pri čisto sériovom zapojení nezväčší. Iba to pôjde pomaly, ako najhoršia kachna.

Btw. Navrhujem úpravu vozu 7053 na zapojenie motorov paralelne pri stlačení tl. MAX.ROZJAZD, aby mal Dragan radosť.
Doktor:
ako uz TeBeCe baznacil, nemame moc voznov, s ktroch by sme mohli vyberat. Dalsi dovod, preco 8435 z roku 1965 este existuje je ten, ze ma upravenu vyzbroj na tlacenie pluhu. V nasich dielnach jej zabudovali novinku! Nie tyristorovu vyzbroj, ale dokazali prepojit motory tak, aby neboli trvale serioparalelne, ale daju sa zapojit aj do serie. Tym sa znizi maximalna rychlost voza pri zvyseni trakcnej sily (alebu ju to nezvysi??? - neviem). Pri nasich dielnach sa divim, ako vobec toto dokazali. Dozvedel som sa ale, ze to naposledy robilu kulehy pri brzdeni, tak s tym isli ako s klasickou zrychlovacovou T3. Ak sa najdu peniaze, tak sa ten voz asi opravi, ak nie, pojde na nahradne diely.
Si> urcite si ju zaplatil...sak DPB by urcite len tak sam od seba tu linku nezriadil :))) co ich nepoznas??
Tych ludi cestujucich do petrzalky musi na safarikovom namesti slak trafit. dnes odtial vyliezla uplne prazdna 99 (ta klbata karosa s reklamou) a za tym jeden serbel a jedna karosa na 88 a 95 ktore boli narvate ludmi ze z nich pomaly trcali von ruky, nohy a aj to ostatne... plati za tu 99nu vobec aupark nieco ?

78ky z dolnych honov - no dnes vynimocne som zazil, ze nesiel spoj o 7:40 z cilizskej, takze som sa odviezol 67kou a potom elektrickou (a v ruzinove som stretol chciply serbel zo 78ky), ale ked je problem na trase, tak vseobecne moze byt problem s presnostou odchodov spojov z dolnych honov, pretoze odkedy experimentovali so skratenim 78ky, tak ponechali hlavny odpocinkovy cas vodicom na holicskej (kde sa kvoli tomu potom nemoze otacat 96ka a tak s nou robia psie kusy okolo bloku a vynechavaju zastavku smolenicka pricom obratisko cilizska ziva prazdnotou, nehovoriac o vybaveni tychto obratisk - unimobunka na holicskej verzus murovana budova majuca aj socialky na cilizskej), takze ked spoj smerom na dolne hony meska, potom vodic aj ked nemeska vela, sa na cilizskej rovno otoci a ide nazad.. a ked je blbe pocasie, tak nazad ide uz zarucene neskoro !
Doktor> nie, nemame ziadne take elektricky...ak aj sa nejaka dnes vyradi tak sa posle na rekonstrukciu...keby sme z nej spravili pracovny voz tak ju nemame cim nahradit...vsetko ostatne co bolo sa zosrotovalo...
beus> to potom uz aj ja budem vediet...3010 mam na fotke, ale este je vo fotaku :))
TBC: 3176-ku si pamatam ako voz s velmi vydarenym motorom, ale jazdit som ho nevidel uz ani nepamatam, takze je mozne, ze ten plynovy je naozaj on (a mozno jeho motor poputoval do ineho voza). Ale z coho su 3008, 3009 a 3010, teda netusim... rozpravalo sa cosi o 1118, 2149 a este ktoromsi, takze asi niektore z nich to budu, no pokial nemam stare SPZ tych novych vozov (co nemam) tak viac neviem povedat...ak ich niekto zozenie, urcim ich velmi presne 🙂
beus> a ked si uz tu.. 🙂 jazdil este teraz niekedy aj 3176 (teraz plynak)?? nevies z coho su 3010 a (ak su) 3008, 3009??
TBC aha 🙂 nie, to bola 3165-ka, a seriozne vyzerala na vyradenie ked sa tak smutne ponevierala po vozovni, a o to vacsie bolo moje prekvapenie, ked som ho uz par dni na to videl znovu jazdit ;)) ale potom mi doslo, ze teraz si nemozu dovolit len tak vyhodit voz, lebo by nemali s cim jazdit ;)) Jazdia totiz aj vozy v daleko horsom stave, a je ich bohuzial dost, ale zjavne nie su ani prachy, ani clovekohodiny, aby ich dali dokopy, takze plataju a plataju.. 🙂
beus> ja tiez som ho videl tusim vcera...len ze niekde som cital ze mal byt vyradeny 🙂
TBC: sakra, aky rychly... ;-))
O tom voze nemam nic extra zaujimave, mal SPZ BAB-30-61, teraz ma BA-179FX, a pokial viem, stale jazdi, pred par dnami som ho videl, tusim na 50-ke 🙂
beus> pytal som sa co mas o voze 3166 vo svojich poznamkach 🙂
All: bol som nejaku dobu mimo, trocha som nestihal, takze ak mal niekto nieco na mna, tak plz zopakovat..asi neodpoviem hned (viac casu stravim v poslednej dobe vo vozovni a vselikde inde, ako na nete), ale casom odpoviem 😉
Ceska poistovna (7737) je uz zase bez reklamy. Mozno ju tam zasa po case nalepia 🙂
Ak dovolite chcel by som sa nieco opytat k tej zhorenej 8435-je to predsa T3 este z prvych serii tak preco ju vlastne opravili?Urcite mate v Bratislave dost prehnitych elektriciek ktore by mohli byt pracovnymi elektrickami ale vyhadzovat peniaze do (asi?) 30 rocnej elektricky je uz skutocne sila-ja by som ju z radostou predal na kila do stareho zeleza.
Majkl> tak aj Zilina sa opici ? :-))

Tulenique #4239> Ta 5 ide popod troleje, 10 sluzi ako vyletna linka - obchadza vsetky sidliska, par krat aj Podlavice. Ked zacali trolejbusy, zaviedli 3 nocne 101 - 103, jeden z nich bol trolejbus. Potom prisli tazke casy a vsetky nocne zrusili. Po dlhych rokoch nocne obnovili za dvojnasobok. Naprv chodili v intervaloch 45 min, striedali si konecne, dnes chodia len 3x za noc (ale nie naraz ako v Blave)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.