Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: drink #42458:
podzemné vedenie železnice je pekný nápad, ale vidím aj dosť problémov takéhoto projektu - predpokladám že by malo ísť o nejaký derivát návrhu nosného systému od Remingu, lebo iný sa verejne zatiaľ neobjavil. Podľa neho by trasa mala viesť z Petržalky popod Dunaj cez Mlynské nivy na Filiálku, teda akési spojenie časti trasy B a časti trasy A.

Bohužiaľ tým zaniká práve dôležitý vnútromestský polokruh cez Hlavnú stanicu, ktorý považujem za najpotrebnejší úsek trasy B, pretože dopĺňa chýbajúci nosný smer sever-juh (nábrežie-Hl. stanica) a zároveň sever-východ (Hl. stanica - Mýta).

Namiesto toho by sa "železničný" tunel odkláňal od centra, čiže jeho využiteľnosť pre MHD by bola výrazne nižšia. Je však dosť ťažké posudzovať projekt, o ktorom neexistujú podrobnejšie informácie, viem iba, že v územnom pláne je koridor pre železnicu vedený inak a nefiguruje v ňom ani filiálka, na druhej strane sa má robiť pomerne rozsiahla revitalizácia Hlavnej stanice, čiže ani jej úloha v dopravnom systéme nebude klesať, takže riešenie dopravného spojenia Hlavná stanica-centrum a Hlavná stanica - východná časť mesta je na programe dňa.

Povrchová električka sa v týchto smeroch nedá vybudovať, zo Štefánikovej bola v minulosti vyhodená a ani Šancová nespĺňa predpoklady pre vybudovanie trate s vlastným telesom. Preto je návrh podzemného trasovania v tomto úseku dosť opodstatnený. Ak by sme dnes boli v situácii, že máme paralelnou dopravou neovplyvňovanú električku na týchto trasách a cez Šancovú ďalej na Legionársku, Karadžičovu na Šafárikovo námestie a prípadne ešte aj trasu cez Miletičovu, Košickú a cez most Košická do Petržalky, električka by sa dala prebudovať na rýchly nosný systém (preferencie, mimoúrovňové križovania), ale bohužiaľ, situácia je taká aká je, tie trasy sa už dobudovať nedajú a preto musí nosný systém ísť v centre do podzemia, skôr či neskôr - a čím neskôr, tým drahšie to bude.
Reakcia na: Andy #42468:
hmm, viem že nečakajú len na mňa, ale keď sa ce niekto dostať cez weekend alebo ako dnes, z ružinova na dolné hony tak len s prestupovaním..treba vymáknuť 86tku, potom šlapať na trolej, alebo elinou na astronomickú a stepovať na 67mu..no podľa mňa by to určite nebola stratová linka..
Reakcia na: richi 78 #42467:
Obávam sa, že nikomu. 🙂 To si myslíš, že nikomu nenapadlo také niečo a že to nechodí len preto, že nikto im nenapísal?
čaute! nevie mi niekto poradiť, že komu treba napísať aby chodila 78čka aj cez weekend?aj v pol hodinových intervaloch, malá a aspoň zo Šafka na Čiližsku?
Kami: v principe mas samozrejme pravdu, ale ako to chces vysudit, hlavne ked si bez dokazu? Alebo chces, aby Dio na sude tvrdil, ze sa s revizorom dohodli, ze staci, ked zaplati len jednu pokutu bez papiera? 😃 Protikorupcny zakon by bol potom v takomto precedense asi dost tvrdy oriesok, nemysls? Najrozumnejsie co moze spravit, je tu pokutu co najskor zaplatit, v opacnom pripade sa to moze rapidne predrazit.
Reakcia na: Andy #42464:
teda jeden. 🙂
Reakcia na: sommelier #42463:
Teraz tam v smere z Mlynských Nív na Prievozskú BUS pruhy sú.
Reakcia na: Andy #42455:
No nemáš pravdu... Už sme sa o tom raz bavili. Tie pruhy cez tú križovatku nie sú a nebudú !!!
Reakcia na: Andy #42460:
aut prechadzajucich v priamom smere sa nezmeni, ale rapidne sa smenia mnozstva aut z inych smerov; no a co myslis, pokial bude rano sora na moste pokial nezmenia signalny plan krizovatky ? Ja sa obavam aj toho aby nespravili z kosickej rovno hlavnu cestu a z prievozskej vedlajsiu...
Reakcia na: dio #42445:
hlavne si daj pozor na ten sud. Ked das odvolanie, moze sa stat ze sa dalsie konanie bude konat bez tvojej ucasti a zaplatis este viac. Ale ak mas pravnika tak chod aj po tom revizorovi.
Reakcia na: si #42459:
Ale veď počet áut z Prievozskej na Mlynské Nivy a opačne by sa nemal zvýšiť, nie? Jediné, čoho sa bojím, je, aby nezmenili svetelnú signalizáciu tak, že bude dlhšie červená.
Reakcia na: Andy #42455:
nezabudaj ale na to, ze ta krizovatka tam este nie je dostavana a teda ani hustota dopravy tam nie je taka, ako bude po ukonceni krizovatky a sprevadzkovani mosta kosicka... o pol roka si budes mozno uz len trhat vlasy pri cakani v zacpe...
Reakcia na: yale #42439:
K bodu 2: Vlak podzemnej dráhy nemusí chodiť do Pezinka, ale S-Bahn môže jazdiť z Pezinka do centra Bratislavy pod zemou.
S-Bahn musí riešiť železnica, ale nemôžeme to odtrhnúť od NS. Keď sa rieši NS, musia sa riešiť všetky druhy dopravy.
Sarko: doverne poznam, ale v Salingrade nemaju VRBUSTov, DIBUSTov, TRABUSTov, HROBUSTov, KRABUSKov...
Reakcia na: Andy #42455:
Myslel som tým AS Mlynské Nivy, nie len Mlynské Nivy.
Reakcia na: sommelier #42453:
Počúvaj, v smere z Mlynských Nív je BUS pruh aj teraz, a v smere na Nivy podľa mňa bude tiež, ten pravý, kde sa odbočuje na Svätoplukovu. A keby aj nikde nebol, tak sa tam choď cez špičku pozrieť a uvidíš, že tam žiadne zápchy nie sú.
Peterbakor: aaa, mame tu debila, ktory sice citat nevie, ale zato ma pocitac a naucil sa kopirovat textove clanky a tak nam tu teraz kazdy den prida dalsiu kopiu rovnakych slaboduchych taranin o homellesoch, soroch a volvach. Pocuj DEBILE: A nevadilo Ti, ze tie volva mali dvere nalavo? Alebo si nastupoval sprava a zanechalo to na Tebe trvale nasledky a teraz si tu liecis svoje komplexy menejcennosti? Bez niekam, najlepsie na www.dpb.sk
Na zamyslenie. Myslím, že hlavy pomazané z magistrátu vypľuli nejaký zdrap papiera o preferovaní MHD na úkor tej automobilovej. Tak prečo sa teda (nadávky boli odstránené) neurobilo pokračovanie BUS pruhov na križovatke Košická-prievozská-Mlynské Nivy ??? Existuje nejaká právna páka na tých (nadávky boli opäť odstránené), aby láskavo dodržiavali to čo schvália ?
Reakcia na: peterbakor #42449:
NAUČ SA ČÍTAŤ, KRETÉN!!!
Reakcia na: Bigmac #42447:
No, rozdiel je akurtá v tom, že Slovinci, teda vtedy ešte Juhoslovania, si kúpili licenciu na cleý antabus, zatiaľ čo súdruhovia z Húnska len na komponenty a potom to na kukuričnom poli poskladali. No ale stále lepší taký motor Rába-MAN než GANZ-Jendrassik a lepšia náprava Rába-ZF než GANZ-Rónai:-).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.