Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
nndro - rozdiel je v elektrickej vyzbroji. ked sa pri rozjazde zapocuvas, zistis, ze 7715 piska a 7777+7778 ma klasicky zvuk ?

Inak samozrejme je rozdiel aj v tom, ze vozidlo 7715 je po kompletnej GO s modernizaciou, ale dovodom odlisneho typoveho oznacenia je hlavne el. vyzbroj - u T3P je to TV Progress a u T3SUCS odporova vyzbroj TR37
Rad by som vas upozornil na chybu, ktoru mate v novinkach :

"Prvou súpravou T3G, ktorá akusticky hlási zastávky, je od 21. marca 2005 súprava #7939+7940."

To cislo ma byt pocitam 7839+7840 ?
K NDS: Mnohí diskutujúci by si mohli uvedomiť, že súčasný zámer na výstavbu električkovej trate do Petržalky nie je víťazstvom "električkofilov", ale skôr modifikovanou stratégiou zástancov metra - akýmsi "reálnym metrofilizmom". Územnoplánovacia dokumentácia a jej návrhy totiž žiadnu električkovú rýchlodráhu ako hybridný systém medzi plne segregovanou a uličnou koľajovou dráhou nepozná. Návrh ÚP hovorí o výstavbe prvej etapy NS ako električkovej rýchlodráhy so zapojením do existujúcej siete na Šafárikovom nám. Úsek Bosákova - Janíkov dvor je navrhovaný ako plne segregovaná trať, ktorá bude po dostavbe tunela popod Dunaj tvoriť petržalskú časť NS (nazvime to metro).
Ide teda skôr o reálny pokus ako vybudovať metro (postavenie aspoň prvej časti Bosákova - Janíkov dvor) a v prípade dostupných peňazí neskoršie dobudovanie tunela popod Dunaj, či iných úsekov. Takto sa rozloží budovanie na menšie a teda aj lacnejšie a ľahšie realizovateľné úseky. Dočasné využitie Starého mosta môže (ale nemusí) oddialiť budovanie tunela popod Dunaj. Aj v prípade oddialenia je možné (a podľa môjho názoru pravdepodobnejšie), že budovanie metra po etapách Janíkov dvor - Bosákova a Bosákova - centrum bude rýchlejšie ako keby sa celý úsek metra Petržalka - centrum (aj s tunelom) staval naraz.

K článku "Po Starom moste budú autá jazdiť naďalej" len krátko:
To, že dodatočné financie na tento návrh zabezpečuje Ľubo Roman, dáva reálnosti celého návrhu asi takú vierohodnosť ako má lanovka na hrad 😉 Naviac nikde v článku som nevidel, že aj keby po moste jazdili autá, tak by jazdili po električkovej trati.
oprava:ehm, uprednostia maly penzion pred hotelom v metse
nuz zial, strasne mi to, co nam obcas predvadza dpb (cest tym, co sa naozaj snazia) pripomina istu situaciu. ked sme sa prestahovali z ciech na slovensko, bolo potrebne, aby sme 3 roky zili na dedine. tam mali obnovovat radnicu, cesty a pod. stale neboli peniaze, tak sa len latalo, a latalo. radnica sa za lacny peniaz opravila a hotovo. keby aspon ludia, co mali na starost cistotu a poriadok v obci nemali socialisticky pristup k praci, bolo by tam aspon cisto. ale zial, lacne opravene vecicky prestali vyhovovovat a zacali sa samozrejme kazit. turistou (blizko tatier) nikto neprilakal.
potom, asi po 6 rokoch prisla zmena. nova pani starostka nepoznala frazicku „neda sa“. ked bolo treba, vybavila aj certa. aj na vlastne naklady casto zobrala auto a behala po uradoch a kade tade po slovensku a europe, az kym nevybavila aspon nieco. radnica sa znovu srekonstruovala, cesty lepsie opravili a spravila sa kampan, ktora malu obec trocha predstavila turistom. ludia, ktori boli zodpovedni za cistotu a udrzbu nemohli len tak postavat a uz za bieleho dna popijat. muselo sa makat a k sebe vyberala tych ludi, ktori nie len ze chceli zarobit, ale praca ich velmi bavila a aj ked nebolo prave na odmeny, ludia s nasadenim pracovali dalej.dnes, je tam pekne, relativne cisto a hlavne, zacali sa tam ubytovavat v zime liziari, v lete horali ;o) a co sa stalo, ludi a aj dedina na seba zacala trocha zarabat. dokonca mnohi zapadni turisti niekedy uprednostnia hotel v centre mesta… a o tom je zlepsovanie sluzieb…
Preco 7715 je T3P a 7777 je len T3SUCS a vyzeraju rovnako ???
Reakcia na: sommelier #42282:
A na take elektricky treba LOVE ))!!!
Len tak mimochodom... METRO Nenávidím, je drahé a neľudské. Lenže sa mu Bratislava, či sa stane alebo nestane MČ Viedne nevyhne !
No jasné, že metro je drahé jak svina... Ani nehovorím, že metro treba. Lenže zatiaľ nikto nevymyslel lepší (relatívne) spôsob dopravy. Rýchly a kapacitný. Pri budúcich potrebách tohto mesta si vzhľadom na súčasnú a plánovanú dopravnú infraštruktúru nemôžme myslieť, že v budúcnosti pri neuveriteľne zvýšených nárokoch vystačíme s vozmi električiek s kapacitou 300 pas aj keby za sebou chodili každé 2 minúty. V ostatných veľkomestách jazdia v špičke narvané súpravy metra (kapacita 1250 ľudí) každú minútu - až dve !!! A to s tými električkami neurobíme ! A za pár rokov budeme musieť. Takže prídu na rad autobusy ? Tá električka má byť ako dopravným prostriedkom, ktorý bude kapacitne stíhať tak 10 rokov ? Ste sa zbláznili ? Máte nad 50 rokov, že už budete pod zemou a nebude Vás to zaujímať ?
Reakcia na: Filip #42279:
Serem ti na elektrickofyilov... Lenze... Dobre postavme metro... A kto bude cestovat a platit za listok na 10 minut 1500 SKkk aby sa vobec nieco postavilo ""!!!! To je trosku udrbane... Aj by som chcel aby BA mala metro ale jasne a zretelne je tu odvovodnene , ze preco nie a objasnene ze kde je aj sever !!! Uvidime co sa stane po dobudovani elektricky do Petrzalky a otvoreniu Mosta KOsicka..--- To nikto nemoze vediet .. samozrejme okrem nejakych dopravnych analytikov kt. na to maju skoly !!!
Reakcia na: BMko #42254:
To je v pohode ... len kde to robia ?
Reakcia na: sommelier #42278:
Ak nechceš byt odj*baný električkofilmi, tak o metre nepíš..............Oni to nikdy nepochopia, že "niesme takí bohatí, aby sme stavali lacné veci, ktoré neprinesú rapídny obrat v kavalite cestovania"
A navyše vačšina na čele s ...ma odpor voči metru
A či sa to niekomu páči alebo nie, toto mesto to metro, pokiaľ bude chcieť byť konkurencie schopným a rozvíjajúcim sa mestom jednoducho bude musieť mať. A je mi veľmi ľúto, že si niektorí myslia, že toto mesto jednoducho bude fungovať s tak shitnou dopravou akú plánujú. Skúste si založiť zastúpenie firmy mimo územia Starého mesta, Nového mesta alebo Ružinova. Si ihneď o Vás pomyslia svoje... Je to jednoducho pre ľudí ďaleko. Lebo zdolanie tých pár km zaberie neskutočne veľa času...
Do ďalšieho pokračujúceho hyzdenia tohto mesta, želám všetkým zainteresovaným veľa úspechov a aby z toho natieklo čo najviac. Ďakujeme... ? Ste ešte horší ako stavitelia pred 1989 s tým rozdielom, že vy aspoň nebúrate historické budovy... Takže vďaka, v podstate sme naozaj radi, že Vás máme... Inak by sme nevedeli asi čo s takými ideálnymi vyhliadkami do života pre ĽUDÍ v tomto meste, akoby nestačilo že máme v meste rafinériu a chemičku...
Reakcia na: sommelier #42275:
Presne tak, a kopa blbečkov na to naletí ? Nedávno sa Ďurkovský vyjadril, že s metrom sa počíta, toto riešenie sa nezavrhlo, čo len ešte viac potvrdzuje to, že tá smiešna električka nemože byt nikdy nosným systemom!!!!
Reakcia na: Emo #42262:
Neber to ako útok, ale NOSNÝ DOPRAVNÝ SYSTÉM NEEXISTUJE !!! Je to len povolebný a predvolebný (neviem presne ako to slušne nazvať keď ťa niekto oklame...) Len tak medzi rečou... Že niekto vyslovene hlúpo zavedie zatiaľ električku do Petržalky - to je Nosný dopravný systém ??? Systém ? - od systému má veľmi ďaleko, dopravný - možno áno, nosný ? - to ani náhodou !!!
http://www.ba.sme.sk/c/1979170/Po-Starom-moste-budu-auta-jazdit-nadalej.html

Ludia, preboha, toto je tá vaša rýchlodráha ??? To bude naozaj strašne rýchle, nielenže to vyustuje na Šafku v križovatke, ale pravdepodobne to bude stat aj v zácpe na Starom moste, toto je ten váš nosný systém ??? Takto ste to chceli ??? Nič sa nezmení v doprave s Petržalky do centra okrem linkového vedenia v Petržalke, na moste aj tak všetko ostane stát!!!!!!!! Toto je tá vaša zvrátená predstava o preferencii a SEGREGÁCII ??????????????????????Hambím sa za ludí, ktorí takto uvažuju a maju takuto zvrátenú predstavu o nosnom systéme !!!! FUJJJJJJJJJ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠
Reakcia na: FADRNY #42272:
no jo, ty novejsi busy v praze jsem taky nevidel nejak pocmarane (jezdim casto budem za vrsovic na florenc-myslim, ze je to cislo 137 nebo tak nejak), ale stare tramvaje maji toho plno (23 napr.), ale je videt snaha o cisteni. novejsi tramvaje jsou asi udrzovanejsi. tag-no comment… pokud se nemylim, na slovensku uz za takovy pocin, jako je „umeni“ pocmarat vozidlo verejne dopravy hrozi i basa. diky Bohu ;o)
Reakcia na: papuca #42271:
Máš pravdu, nic mě nedokáže více rozházet jak počmáraný prostředek MHD rádoby "sprejerským uměním", nejhorší je to určitě v metru, ale je vidět snaha DP v jejich odstraňování...jinak počmáranej bus sem neviděl už dlouho, ono je to možná tím že jezdím většinou busem který není ani půl roku starý a pořád vypadají jako nové....btw nejvíc mě serou TAGY,ale koho taky ne. Co se týče tramvají, tak sem asi slepý, ale ty asi sprejery nezajímaji nebo si to neumim jinak lépe vysvětlit ?
o5 som bol na vikend v prahe. a o5 som prisiel do BA a hned som ostal znechuteny. toto inak nadherne mesto spati mhd. nech som hoci aj nastupil v prahe do posprejovaneho busu a zial, uz aj do posprejovanych novych suprav metra na linke C, vzdy tam clovek ale ma pocit, ze nastupil do relativne cisteho dopravneho prostriedku. aj tam zapasia s prachmi, aj ked ich maju iste viac. ale co by spravilo mhd v bratislave, keby sa naozaj spravala k svojim zakaznikom (!!!) ako k svojim „panom“. snazila sa o dobre informovanie, nie len o zmenach v doprave, ale aj o tom, ako a preco tak funguje. kolko ju co stoji (ak si myslia, ze uputaju ludi nejakym carom papiera na okne, tak sa mylia!). je naozaj taky problem viacej pisat v mestskych platkoch clanky, ktore oslovia obyvatelov BA? je naozaj taky problem, trocha viacej marketingovo mysliet (napr. tie navrhovane slogany)? je fakt take drahe donutit soferov (niektorych) sa spravat slusne k cestujucim? naozaj to stoji tak vela penazi tu elektricku, bus, ci trolejbus aspon pozametat? sorry,dlhe roky som robil v neziskovke a viem, co je to zhanat prachy na nieco, co sa vam finance nevrati. to hlavne co tam bolo potrebne neboli len konekcie, ale nadsenie pre svoju pracu a ucta k tym, pre ktorych sme sluzby poskytovali… ai len tolko…pekny den zelam heh, btw, som v prahe iseil 2x v elektricke, a straaaasne potichu mlai hlasenie ;o)) ale inde to silo velmo dobre

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.