Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vševedko samofandivý #42145:
naprv bol tender na NPT a uzavrela sa ramcova zmluva na solo NPT Skoda. Nasledne bola zmluva na 1 kus 21Tr. Cize na zaklade ramcovej zmluvy sa dalej mozu kupovat NP Skody (24Tr).
Reakcia na: sommelier #42152:
To by najskôr museli do Petržalky postaviť trolejbusovú trať, aby bola 221 a s tým tak skoro nepočítam. Tie kĺbové budú na Dlhé diely, budú mať pomocný dieselový pohon. A 24Tr asi nebudú, prečítaj si pár posledných príspevkov...
Reakcia na: Andy #42137:
to sa do Blavy dovlečie po spustení mosta ? Lebo v tom pripade budu jazdiť 202 krátke a 221 dlhé ? Lebo myslim, že dlhych by bolo na 201,202,212 a 221 maaalooo. Koľko bude tych 24riek ?
Reakcia na: Vševedko samofandivý #42145:
To ako 6401 ?
Reakcia na: Ámos Keynes #42133:
pevne verim ze ten clovek co ten navrh robil si neuvedomil co to vlastne robi, pretoze L78 v navrhovanej trase je totalna debilina...
Reakcia na: Vševedko samofandivý #42141:
no ono v tendri na trolejbusy nejde až tak o veľa, ale netvrď mi, že EU je spásonosná, čo sa prehľadnosti týka. V prípade mosta Košická a toho mega tendra bola Európska rozvojová banka ticho (dávali tam 2 mld.) a rovnako ticho je aj teraz, keď sa pýtajú peniaze zo štátnej kasy... to len mimochodom... A ono je myslím dosť nákladná záležitosť pre akéhokoľvek výrobcu trolejbusov v EU robiť kvoli tým pár kusom za pár rokov z BA,KE,BB,ZA kompletné zastúpenie so servisom na Slovensku. Ale môžem sa mýliť a všetko môže byť inak...
Reakcia na: sommelier #42147:
V DPB zvládli už kadečo, napríklad namontovať do prezentačného MANu na druhý deň oranžovú tyč z Ikarusu... 🙂
Reakcia na: Andy #42138:
No neviem si predstaviť ako by sa pri sučasnej politike náhradných dielcov DP používali tie škodovácke do solarisov... ?
Reakcia na: Vševedko samofandivý #42145:
A nehovorilo sa v tendri niečo také, že tam je možnosť nákupu viacerých kusov?
Reakcia na: Andy #42143:
Však ale to bol tender na EIN STüCK.
Reakcia na: Andy #42143:
Ale veď preboha na koľko kusov bol vypísaný ten vtedajší tender? Na dva?

Re #42142 Vševedko samofandivý: Ako viem, že v DPB je možné kadečo, ale týmto by prekonali aj samých seba...
Reakcia na: Vševedko samofandivý #42141:
Však ešte keď došla 6401, tak sa hovorilo, že tender je robený tak, aby mohli dojsť potom 24Tr. Takže to sa už zrušilo?
Reakcia na: galiyosha #42140:
To je samozrejme blbosť, aj keď modelári 1:1 z DPB by toho boli schopní, aby mali pestrejší vozový park na fotenie...Grrr....
Reakcia na: Andy #42137:
No 24 Tr to nebudú, pretože nič také tender nevyhralo, aj keby to šádovka zmanipulovala, ako sa len dá.
A tender sa musí vypísať, aj keby DPO-Solaris neexistoval, pretože sme v EÚ a tam je dodávateľov trolejbusov dosť. Somelier sa zabudol v socializme...
Reakcia na: Andy #42137:
Čo? Kedy bol tender na krátke trolejbusy? A to už je čo za kravinu nakupovať krátke trolejbusy od jedného výrobcu a kĺbové od druhého?
Reakcia na: Ámos Keynes #42131:
Mňa v tom prehľade výluk zaujalo najmä toto: "úplná výluka trolejbusov na Kramároch z dôvodu montáže novej trolejovej výhybky na Stromovej ulici". Pre vysvetlenie - na Stromovej ulici sú jedny z najneskôr montovaných výhybiek podvesného systému v Bratislave, ktorým nič nechýba. Možno sú zjazdené kríže, ktoré treba vymeniť. Debilný DPB miesto toho nainštaluje fungl novú ťahovú výhybku s uhlom odbočenia 20°, pevným krížom a odťahom odbočnej stopy pomocou jednozávesovej pevnej svorky (po rekonštrukcii ma, prosím ,informujte, či môj odhad bol správny), zatiaľ čo Pri Suchom mlyne, na celom okolí Gaštanovej/Valačskej aj v okolí vozovne Hrobustovo budú aj naďalej visieť príšerné Kremnice, lebo ešte nespadli, takže sú dobré. Tak isto ako folklórny súbor "Debili ing. Paru" zavesil nesymetrické výhybky s pevným krížom na križovatku Záhradnícka/Svätoplukova, hoci tam boli takmer nové perfektné pseudokummlery, zjazdné 40 km/h v oboch smeroch, ale pre zmenu zjazdovú výhybku zo Slovinskej na Trnavskú (z Trnávky tzv. malým kolečkom do vozovne) zavesia symetrickú, hoci zaťaženie jednotlivých smerov je asi 1:10.000 (z Trnávky pravidelne nič nejazdí) a ešte okrem toho tak, že je zjazdná pomalšie ako pôvodná Kremnica.
Debili, kreténi, imbecili!!!
Reakcia na: sommelier #42135:
A ako že len jeden dodávateľ? A čo Solaris? Mimochodom Škoda Ostrov už neexistuje. 🙂 Keď tak Škoda Electric či čo je to.
Reakcia na: sommelier #42135:
Na krátke trolejbusy je tender vyhratý už dávno, takže to budú 24Tr, a na Dlhé Diely na kĺbové nízkopodlažné je vypísaný tender a pravdepodobne ho vyhrá Trollino.
Reakcia na: Ámos Keynes #42131:
No to je teda debilita non plus ultra. Zaplatia poplatok a potom si ho vyberú späť na dotácii...
Reakcia na: Ámos Keynes #42133:
no jasné, len dopravný podnik bude mať viac autobusov ako trolejbusov, takže na uvedených linkách by asi nemalo čo premávať... Mimochodom tender na trolejbusy nebude, lebo jediným dodávateľom je Škoda Ostrov... ale z autobusov už tento rok budú nejaké peniažky... Ako z 415 a 435... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.