tak zas trojicky mozes kludne spravit aj na 1000cke, akurat si k tomu treba vybavit prislusnu vynimku na dlzku supravy kvoli tomu ze elektricku povazuju aj za cestne vozidlo... (to by bolo treba ale aj pri 1435)
Sak hej... tie podvozky ma seru !!! lebo tie kolajnice povedzme v dubravke a v raci a este vo vajnoroch .. by sa dalo.. ale v meste by to bola haluz... a tymto by sa aspon trochu zlepsila situacia v BA ked vezmem do uvahy ze by sa z dvojiciek spravili trojicky .. zmensil by sa pocet liniek a spravilo by sa napojenie na ZSR . ???
jasne ze je, len to sa mnohym ludom nepaci zeby prisli o uzkokolajku (a v neposlednom rade su to aj peniaze)
Otazka co by to stalo je dost siroka a zavisi d toho ako by sa to robilo (a taktiez kde by sa ten kilometer ktory chces vediet nachadzal). Pokial by sa robila kompletnaq rekonstrukcia zvrsku tak cena je rovnaka ako ked sa to robi na 1000ku; len prestavba existujuceho zvrsku by na niektorych usekoch bola jednoducha (posunutie kolajnic na otvorenom zvrsku); na druhej strane tym ale potom neodstranis chyby ktore sa na tratiach nachadzaju dnes.
Okrem nakladov na zmenu rozchodu trate nesmies zabudnut priratat naklady na zmenu podvozkov vozidiel.
Aby sme vsak mali nadvaznost na zeleznicu (vid S-Bahn Mnichov, Berlin atd.), musime mat predovsetkym kompatibilny rozchod so zeleznicou. Zacat treba hned pri budovani novej trate do Petrzalky. Dufam, ze ju tak aj postavia a namiesto prveho clanku nosneho dopravneho systemu nebudeme mat za rovnaké, prip. drahsie peniaze iba dalsiu vetvu bratislavskej uzkokolajky.
Nebudem to tu analyzovať ale môžem Ťa uistiť, že znižovanie cestovného je to najhoršie, čo by Bratislava mohla urobiť.
Tvoje "výpočty" nie sú ničím podložené a vychádzajú z mylných predpokladov, čiže prichádzajú aj k nezmyselným záverom.
TeBeCe - ked som bol mensi tag som cely den bol pri okne a sledowal kedy ide 81 aka ... podla cisla .. napr. 4826 abo tag a zistil som ako xodili atd ale ted namam cas tag cem wedet ked odkal ide 81-1 , 81-2 atd wes ?? akoze ..... aspon tie tri linky ha ??? 81 21 86
1. Zvysit deficit o nejakych smiesnych 450 milionov? Si si tou sumou taky isty?
2. Ja nechcem iba dostat ludi naspat do MHD, ale v prvom rade vyvazit ten obrovsky nepomer kvalita/cena, ktory tu mame.
3. Ja chapem ze v spicke su vozidla preplnene, ale v sedle maju svoje rezervy, da sa ocakavat ze by sa po znizeni cestovneho zvysilo vyuzivanie MHD najma v tomot casovom obdobi a na kratke vzdialenosti v ramci CMO. Hybnost obyvatelstva sa zvysuje a to prave aj v sedle, ked uz ludia v meste su a potrebuju sa na kratky cas prepravit na ine miesto (urad, etc.).
4. Neporovnavaj nakup potravin v Lidli, Kauflande, Tescu, Carrefoure, etc. s dorpavou. Ten, kto na to ma, ten si kupi auto a kupuje drahsie. Ten kto nema, ten ide MHD a kupuje lacnejsie vyrobky a chodi do lacnejsich predajni. Rozdiely napr. medzi Lidlom a Tescom vsak nie su take velike ako medzi platenim nehorazneho cestovneho za mizerne sluzby a nakladmi na auto. Keby bola lacnejsia MHD minimalne o polovicu, vtedy by sa na to dalo ako tak pozriet aj z tebou popisaneho hladiska.
mohol by som dakoho poprosit ze by mi zohnal harmonogramy s konecnyx zastawok a ze by tam bolo dopisane aky bus ide kedy ??? napr .... 81-2 ide 6,20 a pag 7,30 napr... cel by som to co maju wodici w kabine ten poriadok .. ha ???? ag dagdo tag mail .... exhiphopko@orangemail.sk .. dakujem studujem odxody atd .. tag sa tomu wenujem ... prosim
Nechci Mníchov na Slovensku ! Mníchov je asi najlepšia ukážka kolko maju Nemci penazí, asi najlepšie riešene mesto v Nemecku, jedno z najbohatších, bud realista ?
nuz, to by pan zachar, pan durkovsky, lubo roman a par poslancov z NR muselo zacat jazdit MHD, aby sa nieco konecne PORIADNE zmenilo (a to, ze nemame peniaze...hm, keby ze my v praci vzdame projekty len pre to, ze nie su peniaze, tak uz neexistujeme...). btw, idem v lete na 2dni do mnichova
no vidis, a u nas sa zasa z pezinka (mestecko vzdialene cca 20 km od bratislavy) dostanes za 25 minut vlakom do centra na hlavnu stanicu, tak co sa ti nepaci?
Prave som sa vratil z Mnichova. Mam dojem, ze tam by sa mali ist nasi pani. Chodil som sice len S-Bahnami, ale to je nieco uzasne. Neviem preco aj v BA nemozu po zeleznici jazdit take vysokokapacitne elekticky 100km/h. Cesta bola perfektne pohodlna a rychla z mestecka cca 15km od Mnichova do centra Mnichova na hl. stanicu - 20 min. Kde sa v BA dostanem za 20 min?
A este nieco, moze si hovorit co chce, ale v centre musi ist NS pod zemou. Vcera ked som prisiel do BA, vazne som mal nervy z tej pomalosti:)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
1. Zvysit deficit o nejakych smiesnych 450 milionov? Si si tou sumou taky isty?
2. Ja nechcem iba dostat ludi naspat do MHD, ale v prvom rade vyvazit ten obrovsky nepomer kvalita/cena, ktory tu mame.
3. Ja chapem ze v spicke su vozidla preplnene, ale v sedle maju svoje rezervy, da sa ocakavat ze by sa po znizeni cestovneho zvysilo vyuzivanie MHD najma v tomot casovom obdobi a na kratke vzdialenosti v ramci CMO. Hybnost obyvatelstva sa zvysuje a to prave aj v sedle, ked uz ludia v meste su a potrebuju sa na kratky cas prepravit na ine miesto (urad, etc.).
4. Neporovnavaj nakup potravin v Lidli, Kauflande, Tescu, Carrefoure, etc. s dorpavou. Ten, kto na to ma, ten si kupi auto a kupuje drahsie. Ten kto nema, ten ide MHD a kupuje lacnejsie vyrobky a chodi do lacnejsich predajni. Rozdiely napr. medzi Lidlom a Tescom vsak nie su take velike ako medzi platenim nehorazneho cestovneho za mizerne sluzby a nakladmi na auto. Keby bola lacnejsia MHD minimalne o polovicu, vtedy by sa na to dalo ako tak pozriet aj z tebou popisaneho hladiska.