Aj ja nieco pridam: poobede sme sa snazili dostat do Race. Podarilo sa nam to vsak iba po ZST Vinohrady, lebo isla iba 7ka. Potom prisli 2 kacice na trojke, do ktorych sme sa vsak nedostali (cest vynimkam). Tak sme sa vybrali spat do mesta, lebo prave v tej chvili isla tym smerom seria elektriciek. Nedosli sme vsak daleko. Nejaky debil (inak sa nazvat neda) totiz na prejazde cez trat pred Racianskym mytom zrejme nevidel, ze to biele na trati nie je cesta, ale sneh, a tak zapadol na otvorenom zvrsku. Stalo tam asi 6 elektriciek. Nemenovana teta vodicka zo 7909+7910 na cestujucich vrieskala vulgarne nadavky, cim prispievala k mikulasskej atmosfere. Nastastie sa to pohlo, dostali sme sa na Radlinskeho, kde zavadzala Avia, ktora sa nevedela pohnut. Potom sme sa za neustaleho nadavania spominanej vodicky dostali 30-kilometrovou rychlostou az na Rivieru, kde bol ohnostroj (naozajstny). Na dalsej zastavke sa vsak suprava pokazila. Besna vodicka nevedela co s tym, chcela to skuplovat, nastastie jej iny vodic vytiahol predny zberac, a tak teta odisla do vozovne. Do Dubravky sme sa potom uz dostali inou elinou...
Kami
Pred 13.00 sa hore Prazskou vydal statocny I280 na 34 (asi 2921). Kvoli autam musel menit jazdne pruhy a nakoniec sa na chvilu zastavila doprava v lavom pruhu. Takmer to nerozchodil. Nikto ma nepocuval, ze treba zatazit napravu. Toho zigulaka vytlacil radlicou posypac, I280 si musel poradit sam. Zatial v pravom pruhu sli vsetky ostatne vozy od Trabanta, solo aj klbove vozy MHD. 14.01 I280 s potesenim vysiel na kopec. Medzitym sa zapchala cesta na Kramare. Na zastavke ostal stat 6618. Vytiahol ho Nissan, ale dalsi 6629 to uz musel zabalit. Takze preto bol ten rad trolejbusov. Podrobnosti neskor, bude aj foto z vytahovania 6618.