Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
andy:napr.S 21tr-to je vela T-BUS (iba 1ks.)
Reakcia na: mmmm #41585:
Zatiaľ vždy keď bola vypísaná súťaž, tak prišlo toľko, koľko malo. Teda konkrétne myslím napr. SORy, 15TrM, 21Tr atď...
neviete od kedy dokedy služilo obratisko e-bus na Hanulovej ul.Dubravka ,ako to fungovalo
jenky:
viete co nebudem verit že kupia nejake T-BUS až ked tu budu.
lebo napr.IKARUS 417(al. ikar 415T) vratený do ikarusu
(po case)
kolko A-BUS tu už bolo a žiaden sa nekupil.
martin:mozno mas sancu ked to bol nejaky spravodlivý ktorý vrati na prevadzku ale velka nadej nieje
Reakcia na: galiyosha #41581:
Ta podmínka "Podstatné časti sa musia zhodovať v základných parametroch a spôsobe použitia s časťami ponúkanými v rámci predmetu obstarávania: karoséria, trakčný menič, zdroj pomocných napätí, pomocný dieselagregát, hnacia náprava." je stejně "nepříjemná" pro Solaris i Škodu, protože počet vyrobených 25Tr a ST18AC s dieselem je stejný - 1ks.

Chtělo by to opatřit si zadávací dokumentaci, ale ta asi bude dobře utajená ❓
Ale aspoň budú na dlháče jazdiť klobásy, aj to je posun.

Inak, kto ochotne neznalcovi vysvetlí, čo sú panely DZPA a DZPB? (http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy/2005_0018vuszjp.pdf)
Reakcia na: Jenki #41578:
Nájdeš to aj na http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj05.php?vcislo=37&tabulka=metoda05&retazec=. no veľa sa tam toho nedočítaš. Asi jediné relevantné informácie sú, že kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena a ďalej podmienka "že všetky podstatné časti už boli použité spolu alebo samostatne v iných už vyrobených trolejbusoch. Podstatné časti sa musia zhodovať v základných parametroch a spôsobe použitia s časťami ponúkanými v rámci predmetu obstarávania: karoséria, trakčný menič, zdroj pomocných napätí, pomocný dieselagregát, hnacia náprava.", ktorá sa mi vôbec nepáči. 😞

Jazdí niekde Trollíno s pomocným dízelagregátom?
Reakcia na: Jenki #41578:
www.uvo.gov.sk
Reakcia na: TeBeCe #41572:
akorát že vvo.sk i tender.sk chtějí nějakou (zřejmě placenou) registraci...

Asi nejen mě by zajímalo, jak je to zadané (čti : na koho je to napsané ? ).
Reakcia na: martin #41575:
treba sa obratit na vypravnu, odkial sa dane vozidlo vypravuje. tam by mali vodici odovzdat co najdu.
viem ze to mozes najst v niakej budove v krasnanoch ale viac neviem
mam otazku, existuju na DPB straty a nalezy? Ked som nieco stratil v elektricke a nasiel to vodic, odovzda to niekam alebo uz nie je sanca ze to najdem?
Skoda, keby boli este jeden tyzden

?
Reakcia na: mimo821 #41552:
skolske prazdniny boli len 21.-25.2., cez vikend uz neboli ?
Reakcia na: TeBeCe #41570:
Kde to je napísané?
DPB vypisal verejnu sutaz na "Nízkopodlažné kĺbové trolejbusy s pomocným diesel-elektrickým agregátom" - 15 kusov
pozeral som si vizualizaciu rychloelektrickovej trate v bratislavskych novinach. ta zastavka sa zdala byt zaujimavo riesena. mozte mi vsak niekto povedat, ci je to dostatocne riesenie namiesto tazkeho metra (?). a je vobec tazke metro pre BA nevyhnutne? ja len rozmyslam, ci v buducnosti nebudeme lutovat, ze sme nezacali rovno so stavbou metra. hmmm. a ake lektricky maju premavat na onej povestnej trati? a este jedna vec: pouziva sa pojem „rychloelektricka“. ale okrem BA som takyto pojem nepocul. vsade je metro (lahke, tazke), elektricka, pripadne rychlodraha (co ked som videl, islo vlastne o metro premavajuce na povrchu pripadne estakadach. takze ake supravy to maju premavat? no, neviem, ci to nie su otazky odveci.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.