Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vševedko #41362:
Pozor na oblastné značenie! 😛 Takže napríklad 246 a 247. 🙂
Reakcia na: aaa #41359:
Cez deň tiež nezobrazujú linky kade to ide. Riešenie vidím vo vytvorení špeciálnych výjazdo-dojazdových liniek 231 a 232 vrátane vytvorenia BUSE softwaru a zverejnenia grafikonov. Prípadne by mohli cestou meniť čísla liniek:-P.
Reakcia na: SDF #41357:
Xexe, to je dobrý argument, musím sa ísť po robote zviezť na B a overiť to:-D.
Chlapi, kto z vas vie, kolko busov zimnej udrzby vlastni DPB? Dik. ?
Reakcia na: Andy #41358:
vies, BUSE nedokaze zobrazit vpredu ciele ako "Vozovna Hrobustovo cez Kramare" a "Vozovna Hrobustovo cez Palisady"
Netuší niekto, prečo dojazdy 201 sú označené "Amfiteáter" a dojazdy 202 "Vozovňa Hroboňova", keď obe idú na rovnaký cieľ? Nejako to nechápem. 🙂 A keď už, tak to mohli dať opačne, lebo 202 vyhodí ľudí bližšie k Amfiteátru a 201 bližšie k vozovni. 🙂
Reakcia na: Vševedko #41356:
Mam pocit, ze stare supravy metra nemaju stierace. ?
Reakcia na: m@rtin #41354:
Martine, piš buď Vševedko nebo Všeználek ale neprzni to na jakéhosi Vševědka:-P.
6e takový zákon není, vím, najdeš to v mé diskusi s Papyrem - já jsem se ho, právě naopak, ze srandy ptal, zda to nemá od Tebe:-P.
To metro na ČM bylo od začátku plánováno jako zadeklované, pak se na "vyřvání" obyvatel sídliště k tomu přidělala jen ta Kotasova okrasa. Ovšem v dobách, kdy se metro začínalo stavět, bylo jeho obalení zdůvodněno tím, že nesmí jezdit po povrchu kvůli neexistenci topení a náporovému větrání ruských souprav. Ty samé soupravy ovšem v Budapešti i třeba v Kyjevě jezdí v koncových úsecích po povrchu.
m@rtin: a proč jezdí metro tubusem za Novými Butovicemi směr Zličín?
Vševědko:
Žádný takový zákon, který by stanovoval to, že metro smí jezdit jen v tunelu, neexistuje!!!! Na začátku příštího roku bude v Praze otevřen první povrchový úsek, kde metro vyjede přímo na povrch. Bude se jednat o prodložení linky metra A do ze st. Skalka do stanice Malešická.

To, že metro v Praze jezdí pod zemí je především díky členitému terénu a zastavěnému centru památkami. To, že metro jezdí na Černém Mostě v tubuse je hlavně díky tomu, že si to vyřvali lidi ze sídliště Černý Most - nedovolili, aby jim jezdilo metro pod okny a hlavně tím tubusem chtěli mít i protihlukový val od výpadovky Chlumecké ul.
Reakcia na: Papyr #41350:

K sedačkám som si robil rozsiahly prieskum. Tak holt budeš mať smolu ako menšina, ktorej laminát v T3 nevyhovuje.

To o tom tuneli Ti nepovedal m@rtin:-P?
Segnerova: už to zase ide, dve eliny prešli len tak okolo a tretia aj zastala 🙂
Niekde hore v Karlovke alebo v Dúbravke sa stala nehoda, pretože cez Segnerovu v smere do mesta žiadne eliny nejazdia a pred chvíľou išla okolo policajná nehodovka s majákmi.
Reakcia na: Vševedko #41332:
Mas smolu, moj zadok nepresvedcis. Ziadny zastupny argument. Arianne su sice otrasne, ale lepsie ako laminat. Skoro cokolvek je lepsie ako laminat. A lepsie sedadla ako v 9Tr nepoznam. Zato najhorsie mozne sedadla su v rekonstruovanych vozoch metra a supravach M1, tie su vdaka pravemu uhlu este horsie ako sedadla T3.

Re #41341 Vševedko: Nie je? Mne ktosi kedysi tvrdil, ze to tak je. Ale zakon som necital, takze ak to tak nie je, ospravedlnujem sa.
nechapem na co sa vobec na CP uvadzaju casy pre prazdniny...ved zakazdym ked nastanu prazdniny je vylepeny novy CP a ked sa skoncia, je zas vylepeny novy CP...teda pre 61 je to aspon tak... ?
Reakcia na: Jonny #41342:
Neodbočuj od témy, chlapček.
Súprava vozov 7801-7802 po SP s novými pohonmi dverí IGE a novým osvetlením SEC Nitra čoskoro v premávke počitam koncom tohto týždňa.
Reakcia na: Jonny #41297:
Jasné -
Električky: trate do Ružinova, Karolovej Dediny, priečna os, tunel, predĺženie na Zlaté Piesky, do Dúbravky, na Komisárky.
Trolejbusy: Dolné Hony, SÚSCH, OÚ, obnovenie Kramárov, Hlavnej stanice, Prievozu...

Typický príklad útlaku elektrickej trakcie...
Reakcia na: Jonny #41290:
Keby v Bratislave bola naftová lobby proti elektrickej trakcii, tak tu už dávno minimálne žiadne trolejbusy nie sú.
Reakcia na: 1Erk1 #41269:
Samozrejme že NEMÁ mať iný rozchod.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.