No tak takto to dáko bude s električkami na Barrandov...Je to trochu odlišná trat ako inde po meste, myslím na tej estakáde. Ale spravene to je skoro dokonale. Mne sa hádam ale aj tak lubi interval, je genialny po celý den ?
OKi, tak potom aj ja som pochopil definiciu duobusu nespravne, a beriem spat...uz budem vediet spravnu (kdesi si ju tam spomenul)
Re #40876 Bigmac: Hm, tak zrejme som to zle nazval...mam na mysli to, co vyraba frekvencie pre vykonovu cast regulacie trakcneho pohonu, nie menenie jednej frekvencie na inu
Re #40889 Bigmac: Ano, aj Sanosy maju Tr, ale vybocuju z ciselneho radu A to som inac aj napisal, ze az PO vyrobeni zavodu v Ostrove sa tam vyrabali - viem ze prve sa v Ostrove nerobili, lebo ziaden Ostrov nebol
Re #40922 Jonny: Ak sa niektorym vozom nieco prehrievalo (nemam blizsie info o tej konkretnej trati), tak to bolo na starych T3, a bol to zrychlovac - v nom sa totiz mari (meni na teplo) vsetka brzdna energia voza. T6 tam mozu jazdit preto, lebo maju tyristorovu vyzbroj a nie zrychlovac, a zrejme sa im tie brzdove odporniky na streche prehrievaju menej A reko T3 tam mozu tiez, pretoze uz tiez maju vsetky polovodicovu vyzbroj, a teda nemaju zrychlovac, ale pri brzdeni zvacsa rekuperuju, a pripadne si zaskokove odporniky vedia uchladit lepsie ako stare T3 zrychlovac Takze predpokladam, ze to bude asi tak, ze tam nesmu zrychlovace, cize stare neReko T3
OK, tak tam jazdia aj 2xT3 a 2xT6A5, no ak niekto vie, nech napíše prečo iné nie, ja som počul to, čo som napísel v predošlom príspevku, ale moc sa do toho neviznám ?
Zožeň si knihu 100 rokov elekktričiek v Bratislave, je to kvalitna publikacia ?
V zásade to bolo tak, že 1000 mm je tu od začiatku, takže od roku 1895, neskor boli taketo rozchody aj v iných moravských mestách. Posledné dve mestá, ktoré zostali na 1000 mm je Bratislava a Liberec, no v Liberci začiatkom 90-tich rokov magistrát odsuhlasil prechod na širší rozchod, takže oni teraz fičia na oboch, kedže ide o zdlhavý projekt ?
Podla mna ma široký rozchod lepšie vlastnosti, ale tisícka, ktorá sa dobre udržiava (nie ako tu) može byt tiež celkom fajn.Je to finančne dost náročne a vyžaduje si to radu výluk a obmedzení po dost dlhu dobu. Je to zbitočné teraz ked peniaze by mali ist skor do vozoveho parku ?
V lete bola mimo prevádzky vozovňa Pankrác, ktorá sa dovtedy delila o barrandovské linky s Motolom, takže vtedy sa možno nasadzovali iba motolské T6. Ale na jeseň už jazdili na Barrandov aj žižkovské a kobyliské vozy, a pokiaľ viem, Kobylisy ani Pankrác T6 ani nemajú.
Tie eliny, T3RP som v lete už nevidel jazdit takže neviem. Možno niekto napíše ale viem, že ostatne mali problem s brzdením pri ktorom sa prehrievala tiristorova výzbroj alebo dačo také, popros BEUSA, on do toho možno vnese viac svetla...
Osobne si myslim ze ikarus je vecny ale nema taky premakany dizajn.... A co robi ikarusom peklo ? Terajsi vzhlad Hnedych (Cervenych) ikarusov na rozpadnutie.... takze u mna ma zelenu vsetko co je z Polska a z Ceska ... ine nepoznam
to by bolo to iste. kratkych mozes nakupit viac => kratsi interval, dlhych nakupis za rovnaku cenu menej => dlhsi interval. vysledkom rovnako plne vozidla ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jonny