ok, takze ked sa uz idu zverejnovat projekty, tu je pokec k tomu mojmu (trasy, zastavky a podobne): http://www.pieskovisko.sk/rozvoj_elektriciek.html
je mi luto, ale nemam k tomu obrazok, chcelo by to neakeho schopneho grafika s ktorym by som si mohol sadnut za komp a ktory by to prekreslil.. ja take neviem :-((
okrem toho by to chcelo niekoho, kto sa vyzna v ekonomike a pripravovani projektov a skusit vycislit jednak trasu A pri 1000kovom rozchode a jednak trasu A na rozchode 1435 pri zmene rozchodu v meste (aspon by sme sa dockali kompletnej rekonstrukcie zvrskov:-)) a pripadne aj zmene trakcneho napajania.
Bon-Cu #4086): hehehehehe ;-))))
Turbo #4084): ved vravim ze to zvlada...inac bolo to 50 sekund, co zvlada bezna elektrickova trat ako vozidlovy interval, takze napr. na radiale Karloveska by mohla mat v spicke kazda jedna linka interval 5 min (je tam 5 liniek, takze kazdu minutu duplak - nehrozi preplnenie) a pri beznych podmienkach by sa to v absolutnej pohode zvladalo a to uz by sa NIKTO nestazoval ze ten siel skor alebo neskor, pretoze by to nikto nemohol ani len zbadat ;))
Spectre #4018:
samozrejme, ze nas magistrat o***e!!!!
Zrebec #4025:
Ano??, to odkial nabrali, ze suprava T3 ma kapacitu 200 ludi???? Ti imbecili asi nevedia ratat! Podla mna ma suprava 2xT3 kapacitu aj 350 ludi, najma v spicke.
tr3mp #4026:
Hodinova prepravna kapacita na jeden dopravny pruh vybranych dopravnych systemov:
druh - doprvavna kapacita Q v cestujucich na hodinu a smer
auto na ceste - 1575
auto na mimourovnovej komunikacii - 2625
autobus v urovni ulice - 9000
elektricka v urovni ulice - 13 500
rychla elektricka na mimourovnovej drahe - 20 000
vlaky metra - 40 000
expresne vlaky metra - 60 000
(podla knihy Mestska Hromadna Doprava, autor D. Habarda, vydavatelstvo alfa, 1988)
Si
4028:
ja uz mam jeden projekt skoro hotovy - merto je vlastne elina pod zemou, ceklovo ma blava 10 elektrickovych liniek, 4 z toho do petrzalky (po starom moste). Ked to bude hotove, dam to sem do rubriky SCI FI
Beus #4028:
pokial, viem, tak elinova trat zvlada interval 90 sekund v pohode.
TeBeCe:
Ano, 3168 nieje "az" taky vrak (samozrejme, je to plesnivy serbel B732!!!), ale povodne som myslel voz 3163. Bol to totiz on, o ktorom som pisal ale zmylil som si evidencne cislo (nakoniec takych karos mame viac, nie?)
#3959 Turbo> neviem co sa ti na 3168 nezda....teraz som sa nim viezol (82) a vobec to okno neni az take zle jak to popisujes ty....moooc prehanas myslim ze tomu oknu ani zdaleka nehrozi vypadnutie...hore je sice prichytene takymi zeleznymi pasikmi a je to trochu divne tam (ale asi mala nehodu), ale na bokoch a dole to okno dobre drzi....navyse ten voz je jeden z tych lepsich...dvere poriadne doliehaju do tych zapadiek, motor to ma ohromny... :))
all> ako je na tom 1809 (pripeceny motor :)), uz je opraveny alebo este nije?
d3k0> to je dobra otazka s tym 3043...ani ja som ho uz dlho nevidel...inak ma tak napadlo, ze ked plynofikuju aj busy z 1.a2. kolony a daju ich do krasnan, tak namiesto nich musi hadam nieco z krasnan odist...a co ine ako i415 by to mohlo byt...
no sak das mi kolajnice a zopar T6A5kovych suprav... na dolnych honoch sa sice otacaju aj muchy, ale zas mi sem napriklad obcas zabludia aj inetove packety :-))
tbc, hmm no ked ti rozoberiem kolajnice v karlovke a prelozim ich na dolne hony, potom sa mozme dohodnut na tom, ze druhu kolonu zrusit... co ty na to ? :-))
hmm zdraziet net ? my net stale len zlacnujeme.. a ked zdrazeju zdieraci, aspon budeme mat viac zakaznikov :-)) nieto nad bezdrotove spojenie :-)) #4069 to dufam ze nie... co bude jazdit na druhej kolone ? (no zvycajne sa vyskytujem v busoch 2. a obcas 1.kolony) - to mam zacat kamikaze utoky na serble aby bolo viac karos ? :-))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si