Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vsevedko: ja netvrdim, ze TV3 a TV13 nie su vzajomne spriahatelne. Od vyroby iste ano, len mam obavy, ze aj v Kacerove. Taktiez netvrdim, ze su akesi horibilne rozdiely medzi TV3 a TV13, ale drzal som v ruke schemy a dielensku elektroprirucku, takze asi existovat predsa len bude, aj ked som rozdiely neporovnaval, pravdepodobne len ine spinacie prvky, mozno naledenie regulatora.
Vševedko: Ty si nejaký mudri .
1.máloktorá T6 sa dá spojiť s iným vozom s inej súpravy pretože sa T6 poupravovali a každá má iný pantograf a obvody tomu zodpovedajúce
2.všetky vozy T6 sa upravili na A B v súpravách
3.výzbroj TV3 je technicky a morálne zastaralá
4.za čas bude nedostatok niektorých náhradných dielov pretože sa nevyrábajú
5.po niekolkých rokoch sa aj tak budú modernizovať
Na novej križovatke Prievozská-Košická je niekoľko zvláštnych sivých kovových stĺpikov. Vyzerajú ako zmenšené radary na meranie rýchlosti. Nevie niekto, na čo budú slúžiť?
Reakcia na: Papyr #40657:
Po zrelej úvahe som zhodnotil, že ten bezkonkurenčne najväčší idiot a sviňa skorumpovaná, aký od prevratu sedel v našej vláde, poškodil a nechal rozkradnúť za pár rokov svojho vystrájania Slovensko viac ako Mečiar.
A kto vie, ako ja mám rád Mečiara, tak vie, že toto je ťažké obvinenie.
S tými linkami je to ale trochu inak - on nechce zakázať zahraničným dopravcom jazdiť na Slovensku, on im chce zakázať vnútroštátnu prepravu. Ja sám poznám najmenej dve metódy ako túto pxxovinu obísť. A v ČR nie je situácia o nič lepšia - stačí pozorovať rev okolo Student Agency do Liberca.
Ale všetci kritici sa dopúšťajú zásadnej chyby - vpustenie nedotovaného dopravcu na súbeh s dotovanou linkou má za následok zvýšenie straty dotovanej linky, keďže mu nedotovaný vyžerie lukratívne spoje a stratové mu samozrejme nechá. Preto treba aj bezdotačnému dopravcovi stanoviť presné podmienky - minimálny počet spojov v x, 6, +, prvý a posledný spoj, interval...
Reakcia na: Bigmac #40658:
1) Tú xoxotinu, ktorá sa neviem odkiaľ šíri, že akési T6 majú výzbroj TV13, som Ti už tisíckrát vyvracal. Žiadna výzbroj TV13 NEEXISTUJE, to, čo je v novších T6, je jemne modifikovaná TV3, čo nič nemení na ich vzájomnej spriahateľnosti. To isté platí o úpravách ing. Srnku.
2) To tvrdenie, že TV3 má väčšiu mernú spotrebu ako zrýchľovač, je taktiež polopravda - ono totiž záleží na profile trate, medzizastávkovej vzdialenosti a technike jazdy. A čím je medzizastávková vzdialenosť menšia, tým sú výhody TV3 zrejmejšie. Ona aj gorila má na EC menšiu spotrebu ako peršing. Ono je to pomerne jednoduché - akonáhle na odporovej mašine dôjdem na hospodárny stupeň, tak nemám žiadne straty v regulácii. Oproti tomu má pulzná regulácia straty síce malé ale konštantné. Takže čím viac rozjezdov, tým je pulzná regulácia hospodárnejšia.
Reakcia na: TeBeCe #40662:
To sa ti podarilo ? ? ? ? ?
Reakcia na: Mikimaus #40660:
priama linka na dispecing? ?
Reakcia na: Papyr #40657:
SAD Presov chce jazdit na Moravu? Jake trufaleee
Na zastavke Nam.L. Stura priamo pod pristreskom pribudol telefony automat , na tom stojane co tam par tyzdnov uz bol ?
K tym "novo"t6-kam: ...vyhovorka, ktora vzhladom na rozmanitost krabustieho vozoveho parku neobstoji. Som ju ochotny akceptovat ako zdovodnenie, preco nie Europulse, ale ako protiargument voci Progressu ju odmietam uz hned v principe!
K tym "novo"t6-kam: vozidla 7901-7946 maju vyzbroj TV3. Vozy 7947-7956 maju TV13, co je modifikovana TV3. Nakolko su deponovane v Kacerove uzasnom, argument o jednotnej vyzbroji neobstoji, nakolko co voz, to prototyp, (c)ing.Srnka. Predpokkadam, ze TV3 z Prahy bude original TV3, ktora sa vyznacuje tym, ze ma väcsiu mernu spotrebu ako zrychlovac!! Takze otazka, preco 7957+58 nedostane modernejsiu vyzbroj ako TV3/13 je skutocne na mieste a zvasty o skladovych priestoroch su len bohapusta vyhovorka...
Dnesne SME:
http://www.sme.sk/c/1916967/Ceske-autobusy-k-nam-nepojdu.html

Prokopovic chce zakazat zahranicnym dopravcom obsluhu Slovenska, vraj s cielom ochranit slovenskych dopravcov. Ked uvazime, ze medzi slovenskych dopravcov patri aj SAD Presov, v ktorej ma Prokopovic majetkovy podiel (mimochodom, druhy taky, ktory v SAD PO ma podiel, je byvaly minister Macejko), tak je jasne, KOHO tym chrani.

Zbohom Student Agency do Kosic, zbohom sukromni prepravcovia z CR...
Reakcia na: fero #40642:
Hm, Bulwa...to celo samo o sebe nie je zle, ani skarede, ale v spojeni so skrinou T3 vyzera (podla mna)...no...dost....ehm...nepekne 🙂 A navyse, je to stale len sprznena T3, ziadna nova myslienka. A ked uz tu mame cela Kardaus (original) a Kotas, bolo by maximalne nevhodne primixovavat do nich este aj Bulwy na rovnakych skriniach, to by vozovy park vyzeral velmi neelegantne 🙂

Jonny: Tie vozy budu len akoze nove, inak pre cestujuceho to budu presne take iste vozy ako 7947-7956, a nevidim jediny dovod, preco by dve T6 mali mat inu vyzbroj ako vsetkych 56 ostatnych. Do bodky suhlasim s Vsevedkom, v podstate som povedal to iste v zelenom 🙂
Reakcia na: FADRNY #40651:
Ten článek obsahuje tak strašlivou směsku pxxovin, že na Tvém místě bych sem na něj odkaz nedával...
Reakcia na: Ámos Keynes #40648:
No to veru netuším - až budú dokončené. Tipujem tak na jeseň.
Reakcia na: Jonny #40645:
Električka KT8D5 nie je ani širšiqa ani dlhšia ako súprava 2xT3. Má však inú vzdialenosŤ otočných čapov a iné skosenie skrine na koncoch, z toho dôvodu iný prejazdný profilv oblúkoch. Už som to raz napísal, teraz som to napísal druhýkrát.
A ešte raz a naposledy: Bratislave NEMÁ všetky výzbroje rovnaké. Je však maximálne vhodné mať aspoň rovnaké všetky výzbroje u jednoho typu vozidla. Anakonda sa s ničím nespája takže tam je to jedno. CEsta moderná je možno pekná nepohľad ale končí neskutočným predražovaním nákladov na skladované náhradné diely, na údržbu vozidiel atď.
Rád pomôžem, poradím, ale dookola tu stále tie isté veci omieľať nebudem.
Reakcia na: FADRNY #40651:
Re #40542 FADRNY: Nie si náhodou m@rtin?

Re #40523 papyr: sms spôsob funguje aj vo Viedni. Podľa mesačníku Brejk jedna jazda výjde 4,2EUR, čo je oproti normálnj cene lístka z automatu za 1,5EUR riadne predražené.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.