Mne sa stali tri príhody typu neplatná. Raz sa stalo, že mu to nešlo, tak si vypýtal rodné číslo a zavolal na tarifné, kde mu potvrdili platnosť. Druhý raz prehlásili, že "je neplatná" a vystúpili. A tretí raz mi vynadali, že prečo kartu varím v polievke..
Stane sa aj ze Revizorko vsak vzdy neoznaci elektricenku, nezoberie ju. Dovod je nasledovny, islo mu 400 Sk do vacku a basta. Nebol som sam, kto to tak pri beznej rutine videl. Horsie je to vsak ak niekto nechtiac prekroci tu minutku a moze davat obciansky no musi ist na olejkarsku. Mame vsak okraje mesta kde revizor nema ani tusenia kolko ciernych pasazierov moze najst a to najmä vo vecernych hodinach. Takyto dlznici obchadzaju stred mesta. Sleduju co sa pred nastupovanim deje pri kabinke vodica a potom krasne zdrhaju. Vyskusal som to skamosom. Nastupovali sme odety v ciernom na trnavke prednymi dverami hladiac na vodica so zaodetymi ciapkami a to ste mali vidiet, ako pred hanackou 2 stvorenia krasne vyleteli zo dveri . Normalne sa da na tom bavit. Tak navrhujem revizorom, ak chcete viac penazi skuste okrajove stvrte a , bude potom aj na nove eliny.
Takze predsa budeme mat o dalsiu supravu T6A5 viac? Uz som o tom davnejsie pocul, iba som nevedel ci to je pravda. Ale vyzera to tak, ze to nakoniec bude. Tak to som zvedavy na tie vozy... ?
1) Ja som zažil, a to v množstve väčšom než malom, K2, ktoré cúvali v kopci (pri Brestovka, pod stanicou), aj keď boli zaparkované a všetky ČB aj KB im fungovali.
2) To číslo generácie tiež platí len občas - myslím, že len T1-T5.
Mám pocit, že T7 vznikla pred T6, u kĺbových vozov to neplatí vôbec - K1, K2, KT4, KT8. Keď vyprodukovali anakondu, tak sa jej označenie oficiálne dešifrovalo ako KloubováTramvaj8nápravováDvousměrná(rozvor7,5m)2,5mširoká, takže tam tá osmička bola pokusom o nejakú Kryšpínizáciu označenia tramvají:-P.
Re #40603 fobust: No podľa mňa v nich žiadny rozdiel nie je. Akurát, že pôvodná T5 (žiadne A5 vtedy ešte nebolo:-P ) mala tyristorovú výzbroj TV2, budapeštianske obludy T5C5 sú stykačové, bo v Bp. sa to vždy tak robilo a to posledné - 8013 - to som ani netušil, že existuje.
A T6 vo všetkých podobách boli s výzbrojou TV3, akurát tuším T6C5 je TV14. A samozrejme pražský mačkopes T3.6 8600 je tiež TV14 ale to nie je riadna T6.
A mimochodom - v Žumperku sa už pracuje na "nových" bratislavských T6A5 7957 a 7958 (ex-ČKD 0030 a 0032). Budú mať výzbroj T3 ktorá sa vykuchá z modernizovanej pražskej anakondy.
no myslim ze o tom by sa dalo dost hadat, 1. ICK som si zakupil a nie je teda majetkom DPB, 2. ak si dobre pamatam tak ICK moze byt nositelom aj inych informacii ako len toho ci mas kupeny platny predplatny listok (mozes tam mat napriklad aj cestovne na SAD)...
Ja mam niekolko malych postrehov (otazok), ak mozem.
1) Preco su ludia taki lenivi na to, aby sa na zastavke pozreli, kedy im "to" ide a musia sa niekoho na to opytat?
2) Preco zvonia na tlacitko na znamenie, ked samotna zastavka na znamenie nie je?
3) Preco si deti v predskolskom veku stikaju listok, ked to maju zadarmo?
Informovanost na "letakoch" DPB je the best!
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Dobra otazka. Mozno z Liberca. ?