1) Nejako sa mi nezdá, že by niekedy viedli dráty na Kolibu po Mýtnej. 2) Pred križovatkou bola wexelbúdka, nie zastávka. Aspoň teda pokiaľ moja pamäť siaha, netvrdím, že kedysi dávno to nemohlo byť inak.
Suhlasim. Co takto natiahnut draty na Kolibu tak ako boli davno a zastavku Zilinska uplne zrusit? Prestup by bol v zastavke Technicak univerzita pri NBS ke. No nie? A co sa Americkeho namestia tyka, tak nebola nahodou kedysi zastavka pred krizovatkou, vedla Metropolky? Lebo nieco sa mi mari... Len aby to nebola blbost.
Lotko: situacia s historickymi abusmi je zial verna kopia situacie historickych tbusov. DPB vlastni 1x Skodu 706RTO (licencia JELCZ upravena do podoby originalnej RTO), Karosu SM11, Karosu B 731.100, teda povodny automat Praga 2M70. Dostali sme aj Skodu 706RO od sukromnej osoby-zberatela, ale tej sme radsej nechali prepadnut papiere este pred troma rokmi. Osudy Ikarusu 280.08 ev.c: 2881 sa akosi odobrali do neznama, vraj je v jame. Vraj. Skusim vyzistit viac.
Pokiaľ by si nerušil Slotovskú, tak by sa museli presunúť zastávky 203, to, čo tam je v súčasnosti, je výsmech a nie prestup. Rovnako by sa hodilo nejako premiestniť zastávku Amerikánske námestie tak, aby bolo aj pre tramwaye smer Trnavské mýto a zlikvidovať zastávku Odborárske nám.
Lenže to sú také jednotlivé výkriky do tmy, nie nejaká ucelená koncepcia. A dôvodom návrhu výstavby viedenskej zastávky na Šafku aj tak nebolo skvalitnenie prestupov ale fakt, že takú ešte v BA nemáme:-P.
Nech spravia viedenskú zastávku pred Hasičákom:-P.
No tak práve 201 ani 202 by som nerušil, pretože obidve ramená majú zhruba rovnaký prepravný výkon a okrem toho interval pred preložením nie je nič moc.
Viac menej je to presne to, co navrhujeme vsetci. Este k Technickej univerzite. Obe sucasne zastavky by mali zrusit a vytvorit jednu novu, presne pri krizovatke pri NBSke. A je to. Zilinsku by som vsak nerusil, prestup na 203 musi byt zabezpeceny. Sice by bol relativne dlhy kus - z Vazovovej az na obchodnu, ale to iste mas aj na Spitalskej od dvoch levov az na Jesenskeho. A co sa Americkeho namestia tyka, tak to by som nerusil, nakolko je tam prestup na trolejbusy. Sice, na tie mozes prestupit aj na obchodnej / kollarku, ale tu je uz velika pesia vzdialenost. Je to komplikovanejsie. Zasa posuvat zastavku vysoka na Radlinskeho je dost nebezpecne, nakolko by to nutilo vsetkych ludi z obchodnej chodit cez krizovatku, kde by zavazdali este viac ako teraz. Ako vidis, je to komplikovane, ale nie neriestielne. Treba proste zohladnut vsetky prestupy aj na linky naokolo, nie iba mezdi dotknutymi elektrickami. Zaiste sa to vsak da.
Vie niekto, co to stavaju za futbalovym stadionom v Petrzalke? To bude nove zaustenie cesty z Auparku na estakadu na Stary most? Nemala sa tam zrusit cestna doprava?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bigmac