1.Automaty vs PNS:aj zaobstaranie, prevádzka a údržba automatov volačo stoja, ak sa pokazí a niekto musí čakat hodinu, možno viac /to sa na periferii može stat, že nikde nieje nič naokolo/kým dojde oprava, kto za časovú stratu komu zaplatí ?
2.Ak volám z mobilu na pevnú linku, dajme tomu že som študent, nie je to zrovna najlacnejšie, nahradí mi to dakdo, totižto nie som si istý bezplatnostou linky, ako je to v iných mestách
3.Automaty na vysokej úrovni sú väčšinou iba v centre alebo na významných prestupných uzloch, alebo na zrekonštruovaných staniciach, je kopa zastávok, kde sú staré automaty, ktoré aj ked idú žerú peniaze, to sa dost tazko ak vobec dokazuje a tie straty mi uz sotva dakdo vrati, to sa stalo už kopu krát
4.A ak su tie automaty na tak vysokej urovni, potom len nerozumiem, prečo neberú aj papierové bankovky, čo je mimo SR dnes v podstate štandard, teda ak sa nechceme zrovnavat s Rumunskom a pod.
5.Nech mi niekto vysvetlí dajme tomu ak je skupinka 5 turistov, chcú si kupit turistické listky, odkial vezmu zrazu len-tak niekolko desiatok 10-korunáčok???Nie nepojdu do predajne DPB, tá je zavretá alebo daleko, schválne, šak na automatoch je ta možnost........
6.To znamená, že ak sa ukradnu automaty doplatia na to všetci???To je smutné. To je ako s tými grafity, aj inde sa striekaju prostriedky DPB, ano aj v Prahe, Viedni, Ostrave...aj čmárajú fixami,presne tak ako u nás, ale tam ich čistia, inak by vypadali tak isto, a taký je problem aj s automatmi, aj inde sa kradnu, ale maju doplacat na to všetci ?
Nemáš pravdu, že väčšina je upchatá a nefunkčná. Práve lístkové automaty sú v DPB na vysokej úrovni. A ak zavoláš, že automat je pokazený, počas pracovnej doby, tak prídu do hodiny a opravia ho.
Prečo však zmizli tie na Dvoroch neviem. Možno ich len ukradli a za to, už DPB nemôže.
A čo som myslel, tým, že v Prahe majú menej hustú sieť automatov? No keď mám na zastávke automat, ktorý má otvorené viac hodín do roka ako stánok, neviem prečo by som mal dávať stánkarovi ešte zarábať, keď v automate ide ten zisk DPB. Boli by sprostý, keby sa pripravovali o peniaze. O stánky, hlavne v centre, je dosť veľký boj a tak môžu byť radi, že tam sú, lebo rýchlosa nájde niekto, kto bude ochotný predávať lístky na MHD aj bez zisku ak si tam bude môcť predávať noviny, časopisy, hot-dogy, cigarety,... Ak nechcú byť nahradený, musia mať lístky a predávať ich bez zisku a čiže podiel z ceny mať len na úrovni nákladov.
Ohladom lístkov a automatov, neviem čo si myslel, že majú v prahe menej hustú sieť automatov ?Neviem ako to rieši vec ak v BA je hustejšia siet automatov, ked aj tak väčšina je upchatá, nefunkčná, alebo postupne miznú /napr. obojsmerne zástavka Dvory, ale to by sa dalo pokračovať.../.................
Re #40247 Vševedko: všeobecne sa Slovenská republika počas 2. svetovej vojny nazýva štátom fašistickým. Je to tak zaužívané.Chceš sa hrať na niečo a bojovať s veternými mlynmi proti zaužívanému?! Neviem o čom ti zase ide.
Re #40334 man from the past:A kde budú lepšie v Rači kde rozrezali 112 sedadiel? Alebo v Dúbravke odkiaľ sa vráti každá električka do vozovne dočmáraná? Keď si uvedomíš ako pracuje 4.DTP a v akom stave sú ich vozy oproti tým osoatným, tak nie je o čom.
Re #40340 Vrtačik: Stánky sú na zastávkach a tak majú biznis z toho, že MHD existuje a práve na tej ich sa preleje isté množstvo ľudí. DPB (mesto) by v nájomnej zmluve mal mať klauzulu o tom, že stánok musí mať cestovné lístky a tiž, že sa musí starať o čitostu zastávky okrem odpadkového koša.
Re #40343 Vševedko: A kto je platcom DPH. Lebo ak by mal mať z 14,-Sk 13,- a to ešte mínus 19%DPH. Okrem iného množstvo lístkových automatov v Prahe núti DP pristupovať aj na vyšie marže.
Aporpo DPH. známe ceny busov: 12m - 8mil, 15m - 10mil a 18m - 12mil. sú s DPH alebo bez? Viete niekto? Dik.
DPB prevezme od juna odtahovu sluzbu v BA. auta bude skladovat na Bazovej.
Pocas vystavby dalsieho pruhu na nabrezi sa v lete bude prekladat aj vodovod, IS a trolejove vedenie...cize elektricky tadial jazdit zrejme nebudu pocas rekonstrukcie....
Je síce pravda že cena vôbec nekorešponduje s kvalitou cestovania a už vôbec nie v porovnaní s okolitými krajinami kvalita/cena ale chodit na čierno a znižovať prijímovú časť z lístkov DPB tiež nie je riešením ?, je to skôr cesta k ešte väčšiemu problému s DPB.........ktorý sa ale aj tak asi blíži
2 d3k0: Mal by som jednu poznámku Na stránke www.prazsketramvaje.cz je vyhlásená foto-súťaž, objavil som ju dost neskoro ale do 30.1.2005 sa dá ešte všeličo zaslať e-mail-om. Ide o dáku zaujímavu fotku tramvají alebo niečoho čo s tým súvisí, písal som im tam a vraj to nemusia byt nutne fotky iba z Prahy ale že možu byt aj z BA. Takže či by si nemohol do hlavného menu strelit o tomto krátky text-dakde medzi aktuality - myslím, že zviditelnit bratislavské električky by bolo celkom fajn ked už nič iné, som si istý že vela fandov o tom vie, ale predsa ak niekto nepočul o tom ? ? ?
Ste si istí, že autobus č. 26, nechodil začiatkom 90-tych rokov cez Štúrovú ulicu, lebo ja si pmätám, že tam krátky čas autobus v tomto období chodil a neviem či to nebola práve 26.
takze karolko dojde rozrype vylesti a mozeme jazdit ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jonny
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2f2e3222ef392b2e212c23ef34322f30332e213234efeeee
V tomto článku je to krásne vidiet pomer dotácie/strata resp. zisk a potom nech si každý odvodí ešte úroveň.....je to nezvratné......... ? ? ?