V Ba novinach pisali o rekonstrukcii trate v tomto roku na Obchodnej ul. a naslednom zjednokolajeni.Neviem si predstavit kade budu viest vylukove trasy pocas mimoriadnych udalosti alebo beznej udrzby v centre.
VLK:Dlho som len pasívne pozeral na to tvoje trepanie momotín ale už mám dosť.Ujasni si konečne ako vyzerá DOT LED tabuľa a potom tu vypúšťaj svoje múdrosti.Ale predbežne si zapamätaj,že v PMDP,DP hl.m.Prahy ani v Connex Morava sa ŽIADNE čisto LED transparenty nevyskytujú ani nemôžu lebo firma BUSE nikdy takéto transparenty nedodávala!
Uz je jasne, kde soudruzi z emtestu udelali chybu. Oni odkukali Buse. Zistili ze to dobre vyzera, tak to zacali vyrabat. A na rozdiel medzi DOT a LED este stale neprisli.
Tebe nastaci? Ty musis stale tliachat take kraviny? Este raz a naposledy ti pisem, ze BUSE ciste LED vonkajsie transparenty nikdy nevyrabalo. tak uz prestan oblbovat ludi a tvarit sa ako neviem kto. Asi nevies citat, ale pisal som ti tu viackrat, tak neoblbuj
PETE: nedaj sa osalit VLKom , buse nikdy nevyrabalo cisto LED transaparenty
pod pojmom "cisto LED displeje" si predstavujem "cisto LED displeje", alebo ak chceš, transparenty alebo informačné tabule, ako ich v našej hantýrke označujeme.
Tým "čisto LED displeje" mám na mysli prevedenie iba z "čisto LED" diód [light emiting diode], ako sú napr. tabule EMtest [to ma napadá, ako slov. výrobca]... Mal som samozrejme na mysli predné a bočné transparenty, poprípade malý zadný transparent [už to budem označovať takto...], a nie vnútorný displej, či displeje.
Napr. taký CONNEX Moravia používa výhradne BUSE, a aj u nich som videl transparenty zhotovené iba z LEDiek, zelené, ktoré som zhliadol napr. v Rožnově pod Radhoštěm.
Rovnako aj Pražská MHD, ako Plzeňská MHD používajú tieto typy transparentov.
VLK
Andy, samozrejme ze nie, ale zas sa ide po malom slovacikovi, ten musi vsetko a este to aj tym velkym ujom zaplati z dani. Taky Meciar sa im smeje do xsichtu.
Predstavte si, ze ja ako vypravca, som musel podavat Priznanie majetjovych pomerov, lebo podla zakona, som veduci zamestnanec. Dokonca aj operatorka vypravcu s platom 10 tisic musi. STB bola oproti tomuto policajnemu statu nic.
Amos, Ty si ..., neviem najst adekvatny vyraz. Ty veris takym tlachaniciam co pisu noviny? Sa zobud uz z toho sna konecne! Keby som mal verit tomu, co sa tu za poslednych 12 rokov nahovorilo, tak uz musim byt na psychiatrii. Bolo by Ti na osoh vypadnut trosku z tej "Bratyslavy" a pozriet sa na svet okolo Teba triezvymi ocami, lebo mam dojem, ze mas zatemnene na urcitych miestach...
Predstav si zeverim aj ja. Mozno zase moja vier vyjde navnivoc, ale myslim ze teraz to vyjde. A v kutiku duse sa budem usmievat, ked ten Vas socialisticky system padne ale vy sa budete vozit v nizkopodlazakoch a socialisti vam postavili par kilometrov noveho metra.
To je vse.
A Canadian company said it has found a way to make older trucks burn less fuel and cut emission levels: a two-liter bottle of water.
“Our system makes hydrogen on demand from specially distilled water, then adds it to the intake air of a truck's diesel engine to improve fuel economy and reduce emissions,” said Glenn Davis, vice-president of Pickering, Ontario-based Dynamic Fuel Systems.
Davis said the company's special “reactor,” which fits neatly behind the cab of the truck, breaks the water up into a gas mixture of hydrogen and oxygen, then injects that gas into the intake air stream after the turbocharger — but before it enters the combustion chamber.
He said the hydrogen/oxygen gas then mixes with diesel so it burns completely at the top of the engine's piston stroke, providing more horsepower and torque, improving fuel economy, and reducing emissions generated by incomplete combustion.
“This process also cools the engine down, since the fuel is burned all at once and not all the way down the engine cylinder,” Davis said. “With cooler operating temperatures, you can then extend engine oil life.”
He said Dynamic's hydrogen fuel system — marketed under the name JetStar — can increase fuel economy anywhere between 10% to 30% on a Class 8 truck and reduce emissions of particulates and nitrogen oxides to state and federally mandated levels.
The JetStar system takes two hours to retrofit onto a Class 8 truck and can be leased by a truck owner for $350 a month. Davis also said that just one two liter bottle of water provides enough hydrogen to power the system for 5,000 miles.
No a zase robíš to isté. Vieš čo choď do prdele. Ak mi ukážeš kde som tu písal, že 91 trolov je tutovka a že prídu MANy tak potom sa môžme o tom porozprávať.
Hádam môžem na bratislavskom fóre skopírovať článok o Bratislave. Ja som k tomu nič nedopísal, ja som ho len opísal. Nepoznám Bratislavčana ktorý by chodil na pražské fóra a ***al do Prahy ale poznám pražáka, ktorý to robí opačne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pete.