Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Bratislava 12. januára (TASR) - V prvom ťahu hry LOTO dnes padol jackpot vo výške 64 696 874 korún. Šťastné čísla boli 7, 14, 29, 30, 33, 41 a dodatkové číslo 1.

No do pr.. keby som obetoval par drobnych na oblubene linky, .. skoda reci ?
Reakcia na: Vševedko #39682:
Nástup do vlaku do Rakúska v Ligetfalu je riešený cez prvé nástupište, na ktoré je jediný povolený vstup cez priestor, v ktorom sa vykonáva pasová kontrola.
Reakcia na: Vševedko #39682:
V 5rzalke sa robi kontrola na stanici 😛
Reakcia na: ufo #39677:
To nie je zase až také jednoznačné, že Rakúšania s tým nemajú problém, teraz to chcú zadrátovať 15kV až do Znojma, aby nemuseli kvôli kúsku Retz-Znojmo jazdiť už z Viedne s Herkulom.
Reakcia na: ufo #39679:
1014 rozhodne nie je asynchrón a bola schválená ešte za ČSFR, tak predpokladám, že jej to ostalo. A keĎ sa robí púasová kontrola za jazdy medzi hl. st. a Petržlenkou, tak ako kontrolujú tých, čo v Engerau nastúpia? JA som teda ešte na hl. st. príprah Taurusa a laminy na hlavnej nevidel, vždy s tým prišla lamina sama. Aj keď tento rok som bol na stanici v čase viedenského IC len asi dvakrát.
Reakcia na: ufo #39680:
Ja nie, len mi niekto niekedy niečo také hovoril... 🙂 Takže bez záruky.
Reakcia na: Andy #39678:
to si vazne videl priprah 1014 a laminatky ist na /z hl.st. ???
Reakcia na: Vševedko #39676:
pasova kontrola sa uz v tomto grafikone robi za jazdi medzi Hl.st. a Petrzalkou (aj slovenska aj rakuska). Preto je ten skrateny pobyt v Petrzalke a taha sa Taurus na hl.st. O 1014 som pocul, ze k nam nie je schvalena, je to takisto asynchron ako Taurus, to by tam ÖBB davno nasadilo.
Reakcia na: Vševedko #39676:
Fakt je 1014 povolená? Prečo potom robia laminátkový príprah aj keď ide 1014?
Reakcia na: Papyr #39671:
presne takto to Rakusania chceli - tahat IC dieslom cez Marchegg, preto im aj vo Viedni urobili trasu, ktora v poslednych rokoch nebola pre os vlaky pouzivana smerom na Westbf. To, ze to chodi cez Petrzalku, je dielo ZSSK. Rakusania v tomto ohlade s ekologiou problemy nemaju, staci sa pozriet na ER vlaky Wien - Znojmo, ktore idu na celom uzemi Rakuska pod drotmi s 2016, len medzi Retzom a Znojmom idu mimo drotov.
Reakcia na: Papyr #39671:
A keď to už musí ísť pod drôtmi, tak cez žst. BA-Neustadt. V prvých návrhoch to tak bolo ale potom sa to vrátilo na hl. st. No inak ale preprah na hl. st. je relatívne bezproblémový, pretože ide o výmenu mašiny na opačných čelách a preprah v Petržlenke by sa dal odbúrať, keby sa tam nasadila 1014, ktorá k nám schválená je. Lenže súdruhovia psaováci to aj tak musia zdržať pol hodiny, bo pasová kontrola za jazdy, to sa nikdy nerobilo....
Reakcia na: tr3mp #39673:
Jednoducho treba zaviesť IC na trase Košice - Filiálka - Petržalka - Viedeň (a samozrejme dostavať chýbajúce trate a stanice 😉 )
Reakcia na: Papyr #39671:
Cestujuci by to zneuzili ?
Reakcia na: SDF #39672:
... aby sa dalo dohnať, čo vlak stratí na trase Bratislava hl. st. - Bratislava Petržalka ?
Reakcia na: Papyr #39671:
Cez Kitsee/Kledering je "hi-speed" trat ☺ ?
Ked uz sa bavite o vlakoch...

Nikdy som neporozumel, preco IC z Kosic do Viedne idu cez BA takym komplikovanym sposobom. Gorila vlak dotiahne na hl.st., z druhej strany prilezie laminatka, odtiahne ho na Petrzalku, tam sa zlozitym posumovanim pripoji rakuska masina a odide to cez Kittsee. Podla mna by bolo omnoho rychlejsie a komfortnejsie prepojit to na hl.st. na rakusky diesel a odtiahnut to do Viedne cez Marchegg. (na ekologiu kaslem, je to minimum vlakov.) Poda mi niekto vysvetlenie?
Reakcia na: Max #39669:
Dik, ze si ma upozornil, taketo thrillery milujem.. 🙂
Upozorňujem, že na TV Prima práve začína film "Potkany - dostanú ťa", ide o zaujímavý a celkom kvalitný film, aj keď sa priamo netočí okolo MHD, ale o potkanoch. Vo filme však možno vidieť raritu - pražské metro vo Frankfurte, "Frankfurt" v Prahe, či českú RTO v nemeckom Frankfurte (v závere filmu)
petert:No to by som fakt rád videl,ako "spravodlivejšie" sa dá revízorovať...
Reakcia na: Ámos Keynes #39655:
Len pre informáciu keby sa to tu opakovalo viackrát, GVD - grafikon vlakovej dopravy, 48/49 - koncové čísla rokov, v ktorom platil tento grafikon.
Príklad: GVD 04/05 čo je momentálne platný grafikon.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.