Pred dvoma hodinkami mi na Zlatych pieskoch pristavila L2 a zadny vozen bol Homeless inside, tak som radsej prebehol do prveho Takze vodic bol asi nadmieru lenivy a socka to vyuzila ?
Nie, len pohľady, že všetko sa musí robiť tak aby to vyhovovalo v prvomrade vodičom MHD mi trochu vadia.
Argument, že obratisko je zle navrhnuté lebo vodič bude musieť vstať a prejsť po voze a skontrolovať či vystúpili všetci nie je pre mňa argument. Samozrejme, že by bolo lepšie keby výstupište aj nástupište bolo rovno, ale jednoducho to asi tak nejde.
Nemôžme kvôli tomu cestujúceho vyhadzovať úplne niekde inde a čakať, že sa s batožinou bude trepať bohvie kam. MHD musí čo najviac potierať rozdiely medzi MHD a IAD(Taxi) a to, že cestujúceho dovezieš čo najbližšie k vlakovým nástupištiam je pre neho dôležité.
Okrem iného neverím, že vodič vidí do B voza cez zrkadlá aj keď je súprava rovno. Možno čiastočne ale stále zostáva veľa "hluchých" miest na ktoré nevidíš a aj tak musíš ísť vozy prezrieť.
Skutočne namiesto toho, že si máme povedať fajn je treba nejaký kompromis obratisko sa oproti súčasnému stavu nezmení, ale budeme mať novú trať v podzemí, takže električka nebude brzdená na križovatke a cestujúci budú mať nové nástupištia v atraktívnom prostredí a nové obchodné centrum snáď aj naplní električky v danom úseku, takže v konečnom dôsledku iba jeden neutrál a samé plus frfleme, že nie sú samé plus. Keby niečo také stavali vo Viedni, tak sme všetci napichaní aké je to úžasné a že u nás sa nikdy také nepostaví. Už ma táto slovenská mentalita unavuje.
A posledná vec, ja nehovorím, že musíte somnou súhlasiť a aj keď s vašimi názormi na túto tému nesúhlasím, nehovorím vám či ste jedli muchotrávky.
Amos keynes: by som mu povedaL NECH ZAVOLA POLICAJTA ALEBO BY SOM ZDRHOL......
druha vec: ja necestujem na cierno...rodicia dbaju na to aby som mal listok takze tento problem nemam
tak revizory to su vymlete hlavy....sa na nich staci pozriet....
v zivote by som mu neukazal obcianksy....hentaky deges aby sa pozeral na moje osobne udaje... ?
Neviem, nie som vodič, ale nikdy zdraví rozum nebude projektovať budovu podľa toho aby lenivé zadky vodičov nemuseli vstávať z vyhriatej sedačky a prejsť voz. Pokiaľ však si dobre pamätám vodič je povinný na každej konečnej prejsť voz.
Jediný argument by som uznal bezpečnosť cestujúcich. No vozy by mali mať blokovanie rozjazdu a niektoré (neviem či nie všetky ale zatiaľ som to videl v akcii len na K2S) aj ochranu proti privretiu.
Podľa toho nákresu je novo navrhované obratisko rovnako veľké ak nie väčšie ako to súčasné. Len je inak sitované a to hlavne pre potrebu symetrickosti, ktorú dnešná architektúra má. Ale aj tak si zastávku viem predstaviť v tej časti obratiska pred pslednú výhybkou, ktorá spája trate do jednej. Neviem či sa tam vopchá súprava celá, ale K2 s najväčšou pravdepodobnosťou áno.
re #39540 Beus: Neviem, nie som vodič ale nikdy zdraví rozum nebude projektovať budovu tak, aby lenivé zadky vodičov sa nemuseli zdvíhať,že či majú ešte niekoho vo voze. Pokiaľ viem, vodič je na konečnej povinný si voz prejsť a skontrolovať ho, nie?
Jediný dôvod, ktorý by som uznal je bezpečnosť cestujúcich.
Ale pripomienkové konanie bolo, mohol si tam poslať pripomienku s tým, že vodič električiek nebude vidieť cestujúcich a že môže cestujúceho privrieť vo dverách.
Mám pocit, že všetky naše električky majú blokovanie rozjazdu. A tiež by mali mať, že keď dvere niekoho privrú tak sa znovu otvoria a zatvoria. Ale to neviem či majú všeky. Videl som to len na K2S.
Okrem iného obratisko je podľa toho výkresu rovnaké ak nie väčšie ako to súčasné.
Co si myslis, kto asi tak plati ich cestovanie MHD, ak si ho neplatia oni? Myslis, ze nafta, prud a nove vozidla su zadarmo? Zaplatia to ti, co platia. Keby vsetci platili, tak by sme mohli mat nizsie ceny cestovnych listkov a elektriceniek...
Odporucam prestudovat si pravne normy a potom by si velmi rychlo zistil, ze fotku niekoho len-tak beztrestne nemozes zverejnovat. A okrem toho nebudeme podporovat zverejnovanim fotiek revizorov ciernych pasazierov, ktori okradaju vsetkych, co si za MHD platia.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos Keynes
Argument, že obratisko je zle navrhnuté lebo vodič bude musieť vstať a prejsť po voze a skontrolovať či vystúpili všetci nie je pre mňa argument. Samozrejme, že by bolo lepšie keby výstupište aj nástupište bolo rovno, ale jednoducho to asi tak nejde.
Nemôžme kvôli tomu cestujúceho vyhadzovať úplne niekde inde a čakať, že sa s batožinou bude trepať bohvie kam. MHD musí čo najviac potierať rozdiely medzi MHD a IAD(Taxi) a to, že cestujúceho dovezieš čo najbližšie k vlakovým nástupištiam je pre neho dôležité.
Okrem iného neverím, že vodič vidí do B voza cez zrkadlá aj keď je súprava rovno. Možno čiastočne ale stále zostáva veľa "hluchých" miest na ktoré nevidíš a aj tak musíš ísť vozy prezrieť.
Skutočne namiesto toho, že si máme povedať fajn je treba nejaký kompromis obratisko sa oproti súčasnému stavu nezmení, ale budeme mať novú trať v podzemí, takže električka nebude brzdená na križovatke a cestujúci budú mať nové nástupištia v atraktívnom prostredí a nové obchodné centrum snáď aj naplní električky v danom úseku, takže v konečnom dôsledku iba jeden neutrál a samé plus frfleme, že nie sú samé plus. Keby niečo také stavali vo Viedni, tak sme všetci napichaní aké je to úžasné a že u nás sa nikdy také nepostaví. Už ma táto slovenská mentalita unavuje.
A posledná vec, ja nehovorím, že musíte somnou súhlasiť a aj keď s vašimi názormi na túto tému nesúhlasím, nehovorím vám či ste jedli muchotrávky.