Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ja nie som bidakpalo...
ja som fotograf - robim co mozem, je to fotene vsetko mobilom a myslim ze uz je tam fotiek celkom dost
Sorry prvýkrát mi nabehlo že nevie stránku nájsť a text mi zmizol tak som to písal znovu. Ale ako už teraz vidím pridané to bolo, tak ešte raz sorry.
Reakcia na: Beus #39540:
Neviem, nie som vodič, ale nikdy zdraví rozum nebude projektovať budovu podľa toho aby lenivé zadky vodičov nemuseli vstávať z vyhriatej sedačky a prejsť voz. Pokiaľ však si dobre pamätám vodič je povinný na každej konečnej prejsť voz.
Jediný argument by som uznal bezpečnosť cestujúcich. No vozy by mali mať blokovanie rozjazdu a niektoré (neviem či nie všetky ale zatiaľ som to videl v akcii len na K2S) aj ochranu proti privretiu.
Podľa toho nákresu je novo navrhované obratisko rovnako veľké ak nie väčšie ako to súčasné. Len je inak sitované a to hlavne pre potrebu symetrickosti, ktorú dnešná architektúra má. Ale aj tak si zastávku viem predstaviť v tej časti obratiska pred pslednú výhybkou, ktorá spája trate do jednej. Neviem či sa tam vopchá súprava celá, ale K2 s najväčšou pravdepodobnosťou áno.
re #39540 Beus: Neviem, nie som vodič ale nikdy zdraví rozum nebude projektovať budovu tak, aby lenivé zadky vodičov sa nemuseli zdvíhať,že či majú ešte niekoho vo voze. Pokiaľ viem, vodič je na konečnej povinný si voz prejsť a skontrolovať ho, nie?
Jediný dôvod, ktorý by som uznal je bezpečnosť cestujúcich.
Ale pripomienkové konanie bolo, mohol si tam poslať pripomienku s tým, že vodič električiek nebude vidieť cestujúcich a že môže cestujúceho privrieť vo dverách.
Mám pocit, že všetky naše električky majú blokovanie rozjazdu. A tiež by mali mať, že keď dvere niekoho privrú tak sa znovu otvoria a zatvoria. Ale to neviem či majú všeky. Videl som to len na K2S.
Okrem iného obratisko je podľa toho výkresu rovnaké ak nie väčšie ako to súčasné.
Reakcia na: knox #39559:
noo humor ako humor ved ja som sa aj nasmial. akurat by ste mohli posilnit fotkovu a zvukovu sekciu.
Reakcia na: knox #39557:
Co si myslis, kto asi tak plati ich cestovanie MHD, ak si ho neplatia oni? Myslis, ze nafta, prud a nove vozidla su zadarmo? Zaplatia to ti, co platia. Keby vsetci platili, tak by sme mohli mat nizsie ceny cestovnych listkov a elektriceniek...
Reakcia na: knox #39554:
Odporucam prestudovat si pravne normy a potom by si velmi rychlo zistil, ze fotku niekoho len-tak beztrestne nemozes zverejnovat. A okrem toho nebudeme podporovat zverejnovanim fotiek revizorov ciernych pasazierov, ktori okradaju vsetkych, co si za MHD platia.
Reakcia na: knox #39554:
Ten kto spozná revízora len podľa fotky, nie je naozajstný čierny pasažier... 🙂
co keby ste sem dali fotky revizorov? urcite by sa este zvysila navstevnost
Reakcia na: api #39551:
Trosku pomiesane znalosti dejepisu ?
co mate proti triednej stranke? to je velmi specificky humor ktori vacsinou normalni ludia nepochopia - tak ako ja nechapem o com sa tu bavite...
na tom jazdil este hitler v perestrojke.... ? ? ? ?
Reakcia na: aNTI #39547:
Sorry, este som zabudol: Nevychadza z 283 🙂 Ma sice dvere, podobajuce sa na 283, ale nie su to tie iste. 280-tky '94 a novsie mali sice taketo dvere, ale su uzsie ako maju 283 🙂 a ked si vsimnes, cela karoseria je cista 280 - usporiadanie okien, rozmery, atd... 🙂
Reakcia na: aNTI #39547:

Dlhsia zadna klobasa a ina 3. naprava.
Reakcia na: Dozab #39546:
Nie, neboli, len ja som ich stvoril na svojich papieroch (napr. Skodovka by v zivote nic nenazvala 10.5Tr, ale kedze 11Tr (alias T11) uz bolo obsadene, musel som to oznacit takto) 🙂
Fajn, takze si ten Dozab, ktoreho mam na mysli, mal som pocit ze prave na tom cviku som ta stretol 🙂

Re #39547 aNTI: Usporiadanie okien, sirka dveri, rozvory naprav, dlzky previsov, dlzky predneho a zadneho clanku, sirka mechu tocnice, a dalsie drobne designove detaily 🙂
Reakcia na: Beus #39545:
a nevychadza z 283? aky je vlastne krom dveri medzi tymito dvoma srotmi rozdiel?
Reakcia na: Beus #39545:
Cau Beus to nemyslis vazne, aj take duplaky boli? To je peklo. Inak bol si u nas v skole raz asi pred rokom na cviku: hluk v doprave. Sedel si v lavici s Petom (Kremienkom)
Reakcia na: qwix #39543:
Ano, nejak tak, teda nerozblika, ale rozsvieti 🙂 a tie vonkajsie ani to, tie ked nie su aktivne, tak nic neurobia, a ked su, tak rovno otvoria 🙂 a aktivuju sa (ak to ma vodic zapnute) v momente ked tachograf oznami nulovu rychlost (cize napr. pri stati na krizovatke, alebo pri urvatom tachografovom kabli pocas celej jazdy) 🙂
A to nudzove zvonka - mozno na to, ze ak su vsetci doriadeni tak, ze nikto nema sil nielen rozbit sklo kladivkom, ktore tam nie je, ale ani len pootocit tu cervenu packu nad dverami, ktora tam nie je, lebo by to cestujuci zneuzili 🙂 Ale pravdupovediac, funkcnost a zapojenie tychto vonkajsich tlacitok mi vobec nie su jasne 🙂

Dozab: Ano, poznam, myslimze sme sa aj stretli uz 🙂
Inak, fakt uchvatny voz, ten Ik293 🙂 Tiez som nevedel, ze take realne existovalo 🙂 ale bol by IMHO krajsi, keby vychadzal z Ik283, nie z Ik280 🙂 Ja mam (na papieri) tiez Ik295 a 298 (moje znacenie, vtedy som nevedel ze take aj bolo), ale aj SM22, B751, 706RTO-2K, 10.5Tr, 16Tr, ... (vsetko duplacsuklos) 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.