V poslednom casopise Dopravny kontakt (november/december) , ktory vydava DPB, je clanok (Stav elektrickovych kolaji sa zlepsuje), v ktorom sa pise okrem ineho aj toto:
"Podla vysky financneho krytia a zavaznosti technickeho stavu kolajovych trati ma stredisko na buduci rok (t. j. 2005)v plane zrealizovat v jarnych mesiacoch opravu trate na Radlinskeho ulici, a to v dvoch etapach: 1. Florianske namestie - ulica Imricha Karvasa, 2. Dokoncenie po Kollarovo namestie v dlzke 500 metrov dvojkolajne. Pocas letnych mesiacov bude nasledovat Kapucinska ulica od Zupneho namestia po tunel v dlzke 400 metrov dvojkolajne."
To som napisal, keby nahodou ste nevedeli, a aby bolo o com diskutovat.
"Podla vysky financneho krytia a zavaznosti technickeho stavu kolajovych trati ma stredisko na buduci rok (t. j. 2005)v plane zrealizovat v jarnych mesiacoch opravu trate na Radlinskeho ulici, a to v dvoch etapach: 1. Florianske namestie - ulica Imricha Karvasa, 2. Dokoncenie po Kollarovo namestie v dlzke 500 metrov dvojkolajne. Pocas letnych mesiacov bude nasledovat Kapucinska ulica od Zupneho namestia po tunel v dlzke 400 metrov dvojkolajne."
To som napisal, keby nahodou ste nevedeli, a aby bolo o com diskutovat.
Ámos Keynes
Veď keď niekedy pôjdeš okolo zavolaj MP a povedz že niekto blokuje jazdný pruh pre autobusy. A nemôžeš prehrať. Buď prídu a možno niečo spravia alebo neprídu a potom sa budeš môcť sťažovať na magistráte alebo aj v BA novinách na ich laksný prístup k potrebám MHD a že mesto má MHD vo svojich prioritách (aj keď to tak nevyzerá) a tak by sa mali správať aj policajti a robiť všetko preto aby obyvatelia mesta jazdiaci v MHD neboli blokovaný neschopnosťou polície.
Teraz to vyznieva naivne no za ten pokus človek nikdy nič nedá a už aj pre % úspechu to stojí vyskúšať.