no predsa preto aby tie vozidla MHD nemali sancu stihnut zelenu ani na jednom zo semaforov ktore su na nasledujucej krizovatke
no pocas prestavby krizovatky sa trolejbus musel neak preplizit vokol odparkovanych aut blokujucich ten vyhradeny jazdny pruh, potom sa pri GJH ftirkol pred vsetkych a pokial nebola neaka nehoda, tak presiel nadherne rychlo az k ASMN.Dnes sa trolejbus od mileticky bud musi pomaly plizit ku krizovatke alebo na nej musi zastavit, lebo zelena tam bola vtedy ked on stal na zastavke mileticova. Potom sa to iste opakuje za zastavkou novohradska; obcas este zaklincovane ak mu zle prehodi vyhybka (neviem preco nemohli tie vyhybky popchat pred zastavku, pocas vymeny cestujucich na zastavke mohol vodic zle prehodene zberace upratat ale preventivne to odsunuli este dalej od zastavky ku krizovatke)... Ak k tomu priratam este pocas prestavby zrusenu zastavku marianum, tak to na prejazdne vozidla tymto usekom spravi aj 3 - 4 minuty...
Mne sa nezdá, že by sa zrovna tam nejak predĺžili doby.. Len tam pri Turčianskej tie debilné semafory to spomalujú. Ale vodiči sa časom naučia, že kedy a ako rýchlo majú ísť, aby stihli zelenú (pokiaľ tie semafory nemajú nejaký náhodný cyklus). Inak nechápem, prečo tú novú zastávku Novohradská nedali pred semafor.
v smere na rajsku sice vyhradeny pruh je, ale chod sa tam previezt a zaznamenavaj si ako casto je ten pruh prejazdny bez problemov a ako casto tam parkuju auta (pocas rannej spicky su tam vzdy aspon dve, to ze sa tvaria ako zasobovanie ich neospravedlnuje)
v smere na dolne hony je ho.... a nie vyhradeny jazdny pruh.
Inac od spustenia tej svetelnej krizovatky (a aj tej medzi kosickou a mileticovou) sa jazdne doby tro***usov (aspon z mojho dojmu) citelne predlzili... a to pritom na tej krizovatke s kosickou zatial nie su zacpy a prejde sa vzdy na prvy pokus...
Prečo 202ky v zápche? Však tie majú svoj pruh, nie? A v tom pruhu neboli zápchy ani doteraz. V zápche budú možno akurát vozidlá, ktoré budú premávať cez most.
To práve neviem ? Mám taký pocit z názvu toho lístka, ako keby sa implicitne rozumelo, že je to lístok na viac ciest pre jednu osobu, nie na jednu cestu pre viac osôb ? Nemáte s tým niekto nejakú skúsenosť?
hrozne... tie 202ky uviaznute v zacpe na krizovatke si radsej ani nechcem predstavovat... mozno to bude jedna z poslednych veci co ma ozaj naseru aby som zacal pouzivat IGK...
Nenašiel som to v tarife, preto sa pýtam tu: Môže si skupina 4 ľudí kúpiť cestovný lístok na 4 cesty a cestovať naň spolu s tým, že si ho ihneď označia na všetkých štyroch miestach?
Ďakujem za názor. Podľa mňa tento prípad nie je v tarife upravený a neviem, ako by na to reagoval revízor.
Zo ZIUcka tam podla mna ostal ram a napravy, minimalne to. Karoseria sa tvari byt nova, to mas pravdu. Ako to je s interierom netusim, nenasiel som fotky interieru.
Ten Koncar sa nepaci ani mne. Ani Combino velmi nezboznujem, ale neviem ci existuje nieco realne lepsie, dnes je vsetko viac menej na tej istej koncecpii, s vynimkou ULFa, a ten tu zarucene mat nebudeme, aj ked by som ho najviac chcel.
A kde v Brne bola taka uprava vedenia, ze trolejbus a tramvaj zdielali jeden drat? To som si tam nevsimol.
No zo ZIUčka tam v tom prípade čo ostalo? Lebo proporcie karosérie má ZIUčko úplne iné. To bude asi taká modernizácia ako T3LF - z T3 ostanú akurát papiere.
To sa mi nejako nezdá. Z čoho to akože má byť modernizované?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko
Re #39281 fobust: A to kto vyrába?
Však tam jasne píše, že KONČAR. Ak máte doma starú chladničku CALEX 210, tak tam si to môžeš tiež prečítať:-)