vieš uviesť výrobcu tabúľ napr. v Plzni? z priamej obhliadkysom presvedčený, že sa jedná o BUSE [a pokiaľ viem, MIKROELEKTRONIKA s nikým iným nespolupracuje ohľadne tabúľ]
VLK
EMTest DPB dal približne pred takými dvoma rokmi na prezentáciu komplet výbavu ich tabuľami na trolejbus 6283. Lenže hneď od začiatku sa to kazilo jedna radosť. A bola tam napr. nemožnosť nastaviť letný čas, a tak v lete tam nesedí čas. Tie poruchy boli rôzne, niekedy sa zasekla bočná tabuľa a bolo treba za službu aj viac krát reštartovať palubný počítač. Niekedy sa nepodarilo zapnúť systém vôbec. Hlásenie zastávok museli opravovať hádam každý týždeň. Tak ho asi pred rokom prestali používať. A dosť divná vec je napríklad to, že tuším na zadnom transparente niektoré LEDky svietia slabšie a niektoré silnejšie. A ešte som zabudol na jednu poruchu. Keď je tma, tak predný transparent cca každých 10-20 sekúnd niekoľkonásobne zmení intenzitu. Ja teda neviem, ale po tom, čo tá firma predviedla, mám pocit, že DPB si na túto firmu v živote v súvislosti s takýmto infosystémom nespomenie.
Len tolko, BUSE ciste LED vonkajsie transparenty nevyraba aby si bol v obraze. Ponuka len DOT a DOT-LED. Takze vacsina transparentov na elektrickach a autobusoch je DOT-LED.
mne ZSSK odpisali, ze sa to nekona. Su to dobre *u**y v ZSSK, vsetko musia posrat. Planoval som tam ist pred sviatkami, kvoli tomuto som to odlozil, a teraz sa tam uz asi nedostanem pred sviatkami, vystrielat to tam...
ukáž mi firmu, ktorá vyrába transparetny a nepoužíva aj samostatne technológiu LED. napríklad aj tvoj obľúbený BUSE rovnako používa LED [EMtest používa žlté vysokosvietivé, BUSE zelené tiež vysokosvietivé] - konkrétne som bol prednedávnom v Plzni, kde sú tabule BUSE v kombináciii so strojčekami MIKROELEKTRONIKA.
kombinácia DOT+LED je najdrahšou, aká je dostupná, z tohto dôvodu nie je príliž rozšírená. BUSE má viac objednávok na LED ako na kombinované tabule. výnimkou môže byť snáď poľský MOBITEC, ktorý používa DOT a občas aj zakombinuje niečo s LED.
je určená kódovaním použitým na karte. pre každý región sa dáva jednotné kódovanie, z tohto dôvodu je možné každú kartu vydanú firmou EMtest prečítať na ktoromkoľvek zariadení v ktoromkoľvek meste.
čo sa týka tej možnosti neakceptácie kariet, z karty sa načítajú základné údaje o držiteľovi, typoch a množstve časových lístkov rovnako ako hodnoty na elektronickej peňaženke.
Na túto kartu však nie je možné cestovať [bez predchádzajúcej vzájomnej dohody daných dopravcov]. Na túto kartu nie je možné vydať cestovný lístok rovnako ako pri kontrole revízorom by bola označená ako neplatná.
celý systém je predpripravený na globálne použitie - vzájomú akceptáciu kariet medzi dopravcami. túto akceptáciu povolí iba firma EMtest na základe vzájomného súhlasu dopravcov.
Pokiaľ sa riadi električkovou svetelnou signalizáciou a Ty sa budeš riadiť gumokolnou svetelnou signalizáciou, tak to nemusíš riešiť:-). Inak zákon hovorí výslovne o električke. Otázkou je, ako by súd vykladal nejakú tú Plasserku, keby znalý vlk prehlásil, že to nebola električka:-P?
ZSSK zamietla žiadost OeBB o bezplatnú prepravu medzi BA a Wien medzi 27.12.2004 a 31.12.2004. Návrh zo strany ZSSK bol na prepravu osôb v týchto dňoch medzi spomínanými mestami za 1 EUR kvôli minimalizácií straty vyplývajúcich zo Zmluvy o výkonoch vo verejnom záujme. Podmienkou bolo, aby nedošlo k rozpodieľovaniu tržieb medzi ZSSK a OeBB, t.j. aby všetky tržby boli zaúčtované len pre ZSSK. Či OeBB pristúpili na tento návrh zatiaľ neviem.
V sobotu 4821 - 50 ? ASMN - smer Aupark. Chcel by som vidieť tú obrátku na OD Slimák.
Dnes ráno 82 - 3616
50 - 3619, 3640 sa o 7.41 stretli na Dulovom nám.
? ☺ ? ?
Prajem krásny deň - o 11tej nám začína dejepis, takže musím končiť. Touto cestou pozdravujem mgr. Branislava Hudcovského. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK
môžeš konkretizovať? občassvietivéobčasnesvietivé? neber to ako narážku, iba by som sa rád oboznámil so stavom.
dik, VLK