vieš uviesť výrobcu tabúľ napr. v Plzni? z priamej obhliadkysom presvedčený, že sa jedná o BUSE [a pokiaľ viem, MIKROELEKTRONIKA s nikým iným nespolupracuje ohľadne tabúľ]
VLK
EMTest DPB dal približne pred takými dvoma rokmi na prezentáciu komplet výbavu ich tabuľami na trolejbus 6283. Lenže hneď od začiatku sa to kazilo jedna radosť. A bola tam napr. nemožnosť nastaviť letný čas, a tak v lete tam nesedí čas. Tie poruchy boli rôzne, niekedy sa zasekla bočná tabuľa a bolo treba za službu aj viac krát reštartovať palubný počítač. Niekedy sa nepodarilo zapnúť systém vôbec. Hlásenie zastávok museli opravovať hádam každý týždeň. Tak ho asi pred rokom prestali používať. A dosť divná vec je napríklad to, že tuším na zadnom transparente niektoré LEDky svietia slabšie a niektoré silnejšie. A ešte som zabudol na jednu poruchu. Keď je tma, tak predný transparent cca každých 10-20 sekúnd niekoľkonásobne zmení intenzitu. Ja teda neviem, ale po tom, čo tá firma predviedla, mám pocit, že DPB si na túto firmu v živote v súvislosti s takýmto infosystémom nespomenie.
Len tolko, BUSE ciste LED vonkajsie transparenty nevyraba aby si bol v obraze. Ponuka len DOT a DOT-LED. Takze vacsina transparentov na elektrickach a autobusoch je DOT-LED.
mne ZSSK odpisali, ze sa to nekona. Su to dobre *u**y v ZSSK, vsetko musia posrat. Planoval som tam ist pred sviatkami, kvoli tomuto som to odlozil, a teraz sa tam uz asi nedostanem pred sviatkami, vystrielat to tam...
ukáž mi firmu, ktorá vyrába transparetny a nepoužíva aj samostatne technológiu LED. napríklad aj tvoj obľúbený BUSE rovnako používa LED [EMtest používa žlté vysokosvietivé, BUSE zelené tiež vysokosvietivé] - konkrétne som bol prednedávnom v Plzni, kde sú tabule BUSE v kombináciii so strojčekami MIKROELEKTRONIKA.
kombinácia DOT+LED je najdrahšou, aká je dostupná, z tohto dôvodu nie je príliž rozšírená. BUSE má viac objednávok na LED ako na kombinované tabule. výnimkou môže byť snáď poľský MOBITEC, ktorý používa DOT a občas aj zakombinuje niečo s LED.
je určená kódovaním použitým na karte. pre každý región sa dáva jednotné kódovanie, z tohto dôvodu je možné každú kartu vydanú firmou EMtest prečítať na ktoromkoľvek zariadení v ktoromkoľvek meste.
čo sa týka tej možnosti neakceptácie kariet, z karty sa načítajú základné údaje o držiteľovi, typoch a množstve časových lístkov rovnako ako hodnoty na elektronickej peňaženke.
Na túto kartu však nie je možné cestovať [bez predchádzajúcej vzájomnej dohody daných dopravcov]. Na túto kartu nie je možné vydať cestovný lístok rovnako ako pri kontrole revízorom by bola označená ako neplatná.
celý systém je predpripravený na globálne použitie - vzájomú akceptáciu kariet medzi dopravcami. túto akceptáciu povolí iba firma EMtest na základe vzájomného súhlasu dopravcov.
Pokiaľ sa riadi električkovou svetelnou signalizáciou a Ty sa budeš riadiť gumokolnou svetelnou signalizáciou, tak to nemusíš riešiť:-). Inak zákon hovorí výslovne o električke. Otázkou je, ako by súd vykladal nejakú tú Plasserku, keby znalý vlk prehlásil, že to nebola električka:-P?
ZSSK zamietla žiadost OeBB o bezplatnú prepravu medzi BA a Wien medzi 27.12.2004 a 31.12.2004. Návrh zo strany ZSSK bol na prepravu osôb v týchto dňoch medzi spomínanými mestami za 1 EUR kvôli minimalizácií straty vyplývajúcich zo Zmluvy o výkonoch vo verejnom záujme. Podmienkou bolo, aby nedošlo k rozpodieľovaniu tržieb medzi ZSSK a OeBB, t.j. aby všetky tržby boli zaúčtované len pre ZSSK. Či OeBB pristúpili na tento návrh zatiaľ neviem.
V sobotu 4821 - 50 ? ASMN - smer Aupark. Chcel by som vidieť tú obrátku na OD Slimák.
Dnes ráno 82 - 3616
50 - 3619, 3640 sa o 7.41 stretli na Dulovom nám.
? ☺ ? ?
Prajem krásny deň - o 11tej nám začína dejepis, takže musím končiť. Touto cestou pozdravujem mgr. Branislava Hudcovského. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0