Vsevedko, obavam sa, ze toto sa rekonstruovat naozaj neda. Rekonstrukcia by sa mohla = vystavbe noveho zab. zar. Take zariadenie mozes vidiet v Prahe Smichov a Bechovicich. Su za svojou zivotnostou, boli budovane pred r. 1960, teda starsie ako my
Vsevedko + Bigmac: Elektrifikacia trate BB - ZV si urcite vyziada aj nove stanicne zab. zar v Banskej Bystrici. Uz tam nebude vidno uchvatne svietenie navesti "Posun dovoleny" sucasne asi na piatich odchodovych navestidlach vedla seba na zbiehajucich sa kolajach. Tiez to mozno zapajali sudruhovia z Indie pod nalepkou CCCP.
Vsevedko: a aby som nezabudol. Prirodzenou fyzikalnou vlastnostou tychto vlakov bude novy zjednoduseny tarifny predpis, podla ktoreho jedinym relevantnym cestovnym dokladom bude rezijka. V ojedinelych a zvlast odovodnenych pripadoch bude mozne vyuzit aj doklady F.I.P.
Vsevedko: no mozno mal sudruh riaditel na mysli, ze po dokonceni elektrifikacnej stavby z minuleho tisicrocia bude mozne krizovanie vlakov tak, ako sa o to zatial neuspesne snazia indicki sudruhovia modrogumnici uz 140 rokov. A konecne nebudeme potrebovat vypravcov, dopravne, navestne znaky, vyhybky a vsetky tie ine nepotrebne veci a vecicky. To potom bude ETCS, level Railways of Slovakia. Budu jazdit 2 vlaky v celej sieti, jeden bude oznaceny TAM, druhy bude mat cislo SPÄT.
Súdruh ženerálny direktor ŽSR asi čítal naše elektrizačné dogmy:
Hlavným cieľom elektrifikácie trate Zvolen – Banská Bystrica je zvýšiť úroveň infraštruktúry, rozvojového potenciálu strategických miest v tejto lokalite a odstrániť prekážky v národnej dopravnej sieti, ktoré obmedzujú prístup k ekonomicky dôležitým strediskám. Elektrifikáciou sa zároveň zníži hlučnosť a negatívne vplyvy na životné prostredie v okolí železničnej trate. Zvýšením cestovnej rýchlosti sa železničná doprava stane atraktívnejšou, zvýši sa bezpečnosť, efektívnosť a kvalita železničných služieb nielen pre cestujúcu verejnosť ale aj pre dopravcov.
Indicke zeleznice plavaju v dalsom prusere. Opät zlyhal pokus o krizovanie dvoch vlakov na sirej trati. Zial, ako byva dobrym zvykom, opät to bola trat jednokolajna a zas sa jednalo o vlaky osobnej prepravy. Predbezne odhady hovoria cosi o 150 mrtvych. Miestny sudruh prokäkätovic sa vsak nechal pocut, ze indicka zeleznicna siet je velmi bezpecna. Zdroj: Radio Expres
Fobust: ad1- 315/96 nie je vyhlaska, ale zakon. Ad2- mas pocit, ze krizovatka osadena zhasnutymi svetlami je svetelne riadena? Alebo vidis iny dovod, preco by tam mal byt zakaz otacania?
ktorá je najzvláštnesia elektricka a kde najdem fotku tejto elek t6a5 t3 k2
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Zaujimave. 9Tr na Novom Zelande, to by bolo fun. Skoda ze to nevyslo.