Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vsevedko + Bigmac: Elektrifikacia trate BB - ZV si urcite vyziada aj nove stanicne zab. zar v Banskej Bystrici. Uz tam nebude vidno uchvatne svietenie navesti "Posun dovoleny" sucasne asi na piatich odchodovych navestidlach vedla seba na zbiehajucich sa kolajach. Tiez to mozno zapajali sudruhovia z Indie pod nalepkou CCCP.
Vsevedko: a aby som nezabudol. Prirodzenou fyzikalnou vlastnostou tychto vlakov bude novy zjednoduseny tarifny predpis, podla ktoreho jedinym relevantnym cestovnym dokladom bude rezijka. V ojedinelych a zvlast odovodnenych pripadoch bude mozne vyuzit aj doklady F.I.P.
Vsevedko: no mozno mal sudruh riaditel na mysli, ze po dokonceni elektrifikacnej stavby z minuleho tisicrocia bude mozne krizovanie vlakov tak, ako sa o to zatial neuspesne snazia indicki sudruhovia modrogumnici uz 140 rokov. A konecne nebudeme potrebovat vypravcov, dopravne, navestne znaky, vyhybky a vsetky tie ine nepotrebne veci a vecicky. To potom bude ETCS, level Railways of Slovakia. Budu jazdit 2 vlaky v celej sieti, jeden bude oznaceny TAM, druhy bude mat cislo SPÄT.
Súdruh ženerálny direktor ŽSR asi čítal naše elektrizačné dogmy:
Hlavným cieľom elektrifikácie trate Zvolen – Banská Bystrica je zvýšiť úroveň infraštruktúry, rozvojového potenciálu strategických miest v tejto lokalite a odstrániť prekážky v národnej dopravnej sieti, ktoré obmedzujú prístup k ekonomicky dôležitým strediskám. Elektrifikáciou sa zároveň zníži hlučnosť a negatívne vplyvy na životné prostredie v okolí železničnej trate. Zvýšením cestovnej rýchlosti sa železničná doprava stane atraktívnejšou, zvýši sa bezpečnosť, efektívnosť a kvalita železničných služieb nielen pre cestujúcu verejnosť ale aj pre dopravcov.
Indicke zeleznice plavaju v dalsom prusere. Opät zlyhal pokus o krizovanie dvoch vlakov na sirej trati. Zial, ako byva dobrym zvykom, opät to bola trat jednokolajna a zas sa jednalo o vlaky osobnej prepravy. Predbezne odhady hovoria cosi o 150 mrtvych. Miestny sudruh prokäkätovic sa vsak nechal pocut, ze indicka zeleznicna siet je velmi bezpecna. Zdroj: Radio Expres
http://www.geocities.com/MotorCity/Boulevard/3676/Proposaldunedin.htm

Zaujimave. 9Tr na Novom Zelande, to by bolo fun. Skoda ze to nevyslo.
Reakcia na: tomsa #38905:
Myslim, ze ak chces vidiet umelecke dielo Slovakov, staci navstivit vozidlo 7304, je to umelecky skvost na, ktory sa ani da Vinci nechyta 🙂
Fobust: ad1- 315/96 nie je vyhlaska, ale zakon. Ad2- mas pocit, ze krizovatka osadena zhasnutymi svetlami je svetelne riadena? Alebo vidis iny dovod, preco by tam mal byt zakaz otacania?
Tomsa: a preco by sme mali mat rozchod 1500mm? Kde si prosim Ta prisiel prave k takemu cislu?
Reakcia na: tomsa #38906:
? Blueeeeeeeee ?
preco tu nemame rozchod 1500mm?vdaka za rychlu odpoved
ktorá je najzvláštnesia elektricka a kde najdem fotku tejto elek t6a5 t3 k2
Anketna otazka na uvodnej stranke je dobra, prave dnes som sa viezol v CNG Karose, ktora v prednej casti svietila jednym a v zadnej dvoma lampami. Je to porucha, alebo zamer vodica navodit vreckarom "pracovnu" atmosferu? ?
Vsevedko: To je taky pierce, z ktoreho si kazdy len srandu robi ?
Reakcia na: Bigmac #38899:

A nieje to tak nahodou v rozpore s vyhlaskou c. 315? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.