Vsevedko + Bigmac: Elektrifikacia trate BB - ZV si urcite vyziada aj nove stanicne zab. zar v Banskej Bystrici. Uz tam nebude vidno uchvatne svietenie navesti "Posun dovoleny" sucasne asi na piatich odchodovych navestidlach vedla seba na zbiehajucich sa kolajach. Tiez to mozno zapajali sudruhovia z Indie pod nalepkou CCCP.
Vsevedko: a aby som nezabudol. Prirodzenou fyzikalnou vlastnostou tychto vlakov bude novy zjednoduseny tarifny predpis, podla ktoreho jedinym relevantnym cestovnym dokladom bude rezijka. V ojedinelych a zvlast odovodnenych pripadoch bude mozne vyuzit aj doklady F.I.P.
Vsevedko: no mozno mal sudruh riaditel na mysli, ze po dokonceni elektrifikacnej stavby z minuleho tisicrocia bude mozne krizovanie vlakov tak, ako sa o to zatial neuspesne snazia indicki sudruhovia modrogumnici uz 140 rokov. A konecne nebudeme potrebovat vypravcov, dopravne, navestne znaky, vyhybky a vsetky tie ine nepotrebne veci a vecicky. To potom bude ETCS, level Railways of Slovakia. Budu jazdit 2 vlaky v celej sieti, jeden bude oznaceny TAM, druhy bude mat cislo SPÄT.
Súdruh ženerálny direktor ŽSR asi čítal naše elektrizačné dogmy:
Hlavným cieľom elektrifikácie trate Zvolen – Banská Bystrica je zvýšiť úroveň infraštruktúry, rozvojového potenciálu strategických miest v tejto lokalite a odstrániť prekážky v národnej dopravnej sieti, ktoré obmedzujú prístup k ekonomicky dôležitým strediskám. Elektrifikáciou sa zároveň zníži hlučnosť a negatívne vplyvy na životné prostredie v okolí železničnej trate. Zvýšením cestovnej rýchlosti sa železničná doprava stane atraktívnejšou, zvýši sa bezpečnosť, efektívnosť a kvalita železničných služieb nielen pre cestujúcu verejnosť ale aj pre dopravcov.
Indicke zeleznice plavaju v dalsom prusere. Opät zlyhal pokus o krizovanie dvoch vlakov na sirej trati. Zial, ako byva dobrym zvykom, opät to bola trat jednokolajna a zas sa jednalo o vlaky osobnej prepravy. Predbezne odhady hovoria cosi o 150 mrtvych. Miestny sudruh prokäkätovic sa vsak nechal pocut, ze indicka zeleznicna siet je velmi bezpecna. Zdroj: Radio Expres
Fobust: ad1- 315/96 nie je vyhlaska, ale zakon. Ad2- mas pocit, ze krizovatka osadena zhasnutymi svetlami je svetelne riadena? Alebo vidis iny dovod, preco by tam mal byt zakaz otacania?
Anketna otazka na uvodnej stranke je dobra, prave dnes som sa viezol v CNG Karose, ktora v prednej casti svietila jednym a v zadnej dvoma lampami. Je to porucha, alebo zamer vodica navodit vreckarom "pracovnu" atmosferu? ?
A nieje to tak nahodou v rozpore s vyhlaskou c. 315? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vrtacik