tulenique: Vcera mi jeden pan z hrobonky povedal, ze oni tie klbove mozu pouzit len na linkach 202, 212 a X17, pretoze na inych linkach by zavadzali na konecnych premavke... Takze nie je problem v tom, ze by boli skupi, ale v tom, ze ich "nemaju" kam dat... TAkze potom sa stane ze je jedna na 207ke, lebo uz kratke nie su :):):)
a, Ako funguju trolejove vyhybky? /nahoda, signal vopred, ovladane cez palubak.../
b, Podla akeho systemu ma vodic vozidlo? /kto prv pride, prv berie, rozpis.../ - na 92/1 ma vodic kazdy den iny voz /4949, 4207.../
POZOR! Už dlhšie si v hlave držím myšlienku urobiť na iMhd taký maličký slovník dopravno-technických pojmov, takže všetci posielajte, alebo SMSkujte (0903-864266) veci, ktoré Vám nie sú celkom jasné, aby tam bolo čo zahrnúť.
Takže dnes sme sa s Andym zúčastnili "slávnostného" otvorenia "novej" trate na Gagarinke. Testovanie prebiehalo asi tak, že sme v 60km/h rýchlosti preleteli cez ten úsek. Palice nám ani raz nespadli. Vrchári si tentokrát dali záležať a nie sú tam také sek-sek.
S poľutovaním však musím skonštatovať, že jeden z vrchárov na to doplatil životom, lebo ho zrazilo náhodne okoloidúce auto.
16/11/2001 o 23:35, v križovatke Záhradnícka*Krížna, teda pred Avionom, došlo k stretu tramwaje 7826, ZV 321/4, Ružinov a Tbusu 6611, 212/5. Rozdupaná tramway idúca od T.mýta trafila Tbus idúci od zimáku do prvých dverí. Tbus z toho vyšiel horšie, hlavne jeho vodič, ktorý nedal prednosť električke idúcej po hlavnej. Škoda spolu cca 25000,- SKK na oboch vozoch, bez zranenia a policajtov, mali rozum, dohodli sa.
Supravu 7773+7774 vyblvali súdruhovia Tóthovci a čuduj sa svete ona jazdí, a to veľmi dobre. Mal som možnosť ju otestovať hneď 1. deň a fičala. Okrem 18 ks drobných závad bola veľmi dobrá, až tak moc, že som ju terorizoval aj ďalší deň teda utorok.
7821+7822 je v podobnom stave, ale to robil Pallang, ktorý šerbel von nepustí. Jazdí od utorka obeda.
7765+7766 sa vratila späť na reklamáciu, neviem komu, nevidel som ju.
7773+7774 a 7821+7822 sú v klasickom nátere bez reklamy.
CeCo - no...opakovanie matka a tak...Ale uz ma to prestava bavit, niaky park si pozica dva stare busy a co...Naadavat ze su t smejdy, ved je to ich vec, ake si urobia meno...Prasule maju, tak nech si kupia vlastne busy a budu trafene hned dve komarky...jednak nebudu to smejdy a, budu nove
Neviem ci uz niekto pisal o doprave do Danubie, ale narozdiel od Auparku tam Zajazdy s.r.o. nasadili uplne novucky Tambus kratky a dvojdverovy. Myslim, ze je to ten, co bol na jar vystaveny na autosalone v Inchebe.
Tak, nejake spravy:
Busy do Auparku uuuplne domrvili:
a, poslali tam dvojdverove Karosy 73*, pricom na zastavke cakalo asi 200 ludi
b, napisali, ze dopravu zabezpecuje Zajazdy Bratislava s.r.o. a dosla 1632...
c, interval je pekne kratky /vsak za 20 min sa nazbiera iba tak zo tristo ludi/
d, autobusy nie su riadne oznacene, kam idu
e, CP v Auparku su na malej tabulke vo vyske 0,5 m od zeme, v tme si idu ludia oci vyocit
Po super ceste na Zochovu ma v 83 /251*/ zastavil nejaky ujko, ze chce vidiet listky, ale oznacovace neboli zablokovane a na palubnom nic nebolo
A cosi nove: Ako spoznate Karosy podla datumu rekonstrukcie a toho, ci maju vnutorny displej zastavok alebo iba cas?
Tie, co maju cas, maju displeje uchytene takto:
***-------------***
I Petrzalka I
I Ovsiste I
***-------------***
A nieco k 15TrM:
su to dobre veci, ale maju strasne pomale dopytove otvaranie:
zastavenie - /2sek/ - stlacenie - /5 sek/ - zacatie otvarania dveri - /10 sek/ - dokoncenie otvarania dveri
ktomu snehu na ceste:
Uz som videl nejednu karosu B741 skrizenu, lebo pohon je od zadnej napravy. Vdaka tejto novej koncepcii (toto ale nema iba karosa, ale takmer vsetky nove busy) to v zime vypadalo tak, ze jediny voz, ktory sa ti rozbehol do svahu bola 280 (ak samozrejme nepreklzaval). Inac 280tky su napriek starej konsturkcii najspolahlivejsie busy v Blawe.
Karosa 9xx je serbel, niektori ludia to tvrdia aj o ikarusoch rady 4xx, ciastocne im davam za pravdu. Ale treba si uvedomit, ze rada 9xx je konstreukcne zastaraly koncept (vychadza priamo z rady 7xx a ta je pekne stara.........)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo
Uz som videl nejednu karosu B741 skrizenu, lebo pohon je od zadnej napravy. Vdaka tejto novej koncepcii (toto ale nema iba karosa, ale takmer vsetky nove busy) to v zime vypadalo tak, ze jediny voz, ktory sa ti rozbehol do svahu bola 280 (ak samozrejme nepreklzaval). Inac 280tky su napriek starej konsturkcii najspolahlivejsie busy v Blawe.
Karosa 9xx je serbel, niektori ludia to tvrdia aj o ikarusoch rady 4xx, ciastocne im davam za pravdu. Ale treba si uvedomit, ze rada 9xx je konstreukcne zastaraly koncept (vychadza priamo z rady 7xx a ta je pekne stara.........)