Kami:
pod sa k nam povozit serblami znacky Karosa a ikarusmi 280-tkami, potom mi nieco hovor. Niesom zaujaty, ale je to tak - vacsina z nas (ja, Spectre, D3k0,..., dokonca aj Zrebec!) si to tak mysli lebo to tak je.
pod sa k nam povozit serblami znacky Karosa a ikarusmi 280-tkami, potom mi nieco hovor. Niesom zaujaty, ale je to tak - vacsina z nas (ja, Spectre, D3k0,..., dokonca aj Zrebec!) si to tak mysli lebo to tak je.
Kami
Neda mi aby som sa nepridal.
V BB jazdia aj I280 aj B741 aj B941.
Co viem od vodicov, z Ikarusov si robia
srandu, ze ich netreba strasit
kopcom, lebo zdochnu. A ked sa na Panskom dieli
(kopec nad BB) objavi sneh,
uz im klzu kolesa.
Fakt je, ze vsetky klbove linky
v BB maju v ceste kopec a I280, s dobrym
motorom sa trapia na trojke. Tie pred vyradenim
su rady, ze idu.
K900 a K700 je nieco ako Favorit a felicia.
Podla mna, tam nebol potrebny taky skok
ako pri Ikaruse. Az na tu vydrz I280,
koncepcia uz bola zastarana, vratane motora.
Preto skok na 400.
Ani mne sa nepaci kombinacia LIAZ/3-stupnova
automatika. Do toho isteho kopca to taha len
na jednotke, lebo dvojku na 1000 otacok
(kto to tak nastavil ???)
nemoze udrzat. B932 s tym istym motorom,
plne obsadena si to sinie na trojke a zrychluje.
Skutocny prechod bude az pripravovanym radom
950/960 s motormi Iveco, co tu uz bolo
spominane.
Turbo, nebud az taky zaujaty !