Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nie len cestujuci,a nie Vseved!

Nie len cestujuci,a nie Vseved!

Reakcia na: Vševedko #38049:
Dedko Vsevedko, ak nepoznas zeleznicne osobne vozne tak sa nevyjadruj na margo zatvarania dveri. Mame uz take osobne vozne , ktore sa pri 5 km same uzatvoria samostatne. A tie ostatne sa daju zavret aj vo vlaku, ak nie je rychlost vyssia ako 80 km/h. Vyssia rychlost, na dvere posobi vyssi tlak vzduchu. O zatvoreni dveri na vagonoch je zodpovedny kazdy cestujuci, ktori nastupuju ako posledni a za sebou nevidia uz ziadneho. Ak si to ludia vezuci sa vo vlakoch uvedomia tak tie dvere budu urcite zavrete.
Vypravcovi na vypravenie staci , aby mu vlakovy personal dal navest "suhlas na odchod" a vypravca moze zdvihnut svoju vypravku ak ma vlak t.j. čelo rusna pri pravej strane navest na navestidle farbu zelenu cize volno. Doprodrobna som Ti to napisal dedecku Vsevedku, aby si nemal z toho velky gulas, a ver tomu , co je napisane, a nie to , co si Ty s kolegami povypravas v senku pri pive!
JE TI TO JASNE! ? ? ?
Nie len cestujuci,a nie Vseved!

Nie len cestujuci,a nie Vseved!

Reakcia na: Vševedko #38049:
Dedko Vsevedko, ak nepoznas zeleznicne osobne vozne tak sa nevyjadruj na margo zatvarania dveri. Mame uz take osobne vozne , ktore sa pri 5 km same uzatvoria samostatne. A tie ostatne sa daju zavret aj vo vlaku, ak nie je rychlost vyssia ako 80 km/h. Vyssia rychlost, na dvere posobi vyssi tlak vzduchu. O zatvoreni dveri na vagonoch je zodpovedny kazdy cestujuci, ktori nastupuju ako posledni a za sebou nevidia uz ziadneho. Ak si to ludia vezuci sa vo vlakoch uvedomia tak tie dvere budu urcite zavrete.
Vypravcovi na vypravenie staci , aby mu vlakovy personal dal navest "suhlas na odchod" a vypravca moze zdvihnut svoju vypravku ak ma vlak t.j. čelo rusna pri pravej strane navest na navestidle farbu zelenu cize volno. Doprodrobna som Ti to napisal dedecku Vsevedku, aby si nemal z toho velky gulas, a ver tomu , co je napisane, a nie to , co si Ty s kolegami povypravas v senku pri pive!
JE TI TO JASNE!
preco su rewizory stale na tyx istyx miestax??? ?
Reakcia na: ELEKTROMECHANIK #37983:
DPB nie je štátny podnik, milý cestujúci.
Reakcia na: BMko #37969:
Vodič má právo a povinnosť neprevziať vozidlo, ktoré svojím technickým stavom evidentne nezodpovedá príslušným predpisom.
Smiem prosím dodať k danej pálčivej téme čosi na margo? ? Bola som si niekoľkokrát osobne prejsť miesto udalosti - a tiež som hovorila s človekom (ľuďmi) incidentu priamo účastným. Po prehodnotení všetkých dostupných faktov ma mrzí len značná skreslenosť udalosti v krátkom novinovom článku, ktorý je dole na úvodnej stránke k dispozícii - pretože on-line noviny ako médium s čoraz veľkým percentom sledovanosti sú vysoko mienkotvorné a o to viac a striktnejšie by sa malo dbať na dodržiavanie objektívnych faktov. ? A nadhodnotenie či zveličenie akéhokoľvek objektívneho faktu môže v takejto chúlostivej veci spôsobiť následky nemalého formátu - kto sa pripojil k on-line diskusii na daný článok, či na ten istý v inom on-line denníku, si reálnu mienku urobí sám. ? Nešlo teda o nič šokujúce ani zriedkavé - to možno len neskúsenosť a nerozvážnosť poškodeného dievčatka spôsobila dané - a v takejto situácii možno ďakovať len okolnostiam a duchaprítomnosti pár ľudí a vodiča, že neprišlo k nešťastiu, ktoré by sa už nedalo napraviť. ? ?
Reakcia na: ufo #37961:
Absolútny súhlas!!!
Reakcia na: cestujuci #37946:
Z práce chodíš pešo alebo ako?
Reakcia na: n3r0 #37920:
Vodič sa môže venovať vychádzaniu zo zastávkového boxu až potom, čo sa dvere ZATVORIA (nie začnú zatvárať).
Reakcia na: Alan #37893:
Máš ísť na zastávku tak, aby si nemusel dobiehať.
Reakcia na: Juro #38045:
Samozrejme že je to povinnosˇˇt vlakového personálu ale výpravca to nemá vypraviť, keď vidí, že nie sú splnené všetky podmienky pre riadnu výpravu vlaku.
Reakcia na: Juro #38046:
A keď mám samoobsluhu na vlaku, kde fíra predáva lístky (S prevádzka)? Či taký pokrok ešte do Zločineckej nedorazil:-D?
Reakcia na: Juro #38046:
Opravujem: vlakveduci je samozrejme len jeden, takze v prispevku 38046 si v prvom riadku preciarknite "x.vlakveduci" a napiste "vlakveduci".
Reakcia na: Vševedko #38037:
Este ta trochu opravim. Vlakovy personal = vlakova cata + rusnova cata. Vlakova cata= x.vlakveduci + y.sprievodca + z.manipulant. Rusnova cata = rusnovodic+x.pomocnik rusnovodica.
Reakcia na: Vševedko #38032:
No ty si nam to teda dal. ? Ale inak suhlas.
Len tak mimo, ked som sa za onych cias postavil s cervenou capicou k vlaku a navest "Vyzva na pohotovost" trvala hoooodne dlho, tak si pani sprievodcovia zabehali, peachovali ako chore vrany, ale dvere zavreli.
Inak osobne si myslim, ze by to malo byt povinnostou vlakoveho personalu vlaku, vypravcovi to moze byt uplne ukradnute.
Reakcia na: Vševedko #38037:
TY skorumpovany dedo vsevedo, ak pises to ,co si myslis o zelezniciaroch, a predpisy su pre teba tabu, tak to iste plati aj u vodicov MHD a pracovnikov vykonavajucich udrzbu na nich. D1 a D2 musi ovladat na 100% a takeho ozrateho ako si Ty tak toho tam naozaj nepotrebujeme. Dedko vlakova cata: vlakveduci a 2-3 sprievodcovia a rusnovodic nie, ten ma na starosti rusen.
Este,spamataj sa a daj si pauzu, bude Ti lepsie stryco vsevedo. ? ? ? ?
Reakcia na: Cestujuci! Nerypme ,ale konstatujme! #38042:
Nerád sa miešam do Tvojej debaty so Vševedkom, ale podotýkam ohľadom tých dementov, že do tejto skupiny patria všetci dopravopatní idioti, nesúvisiac s tým, či robia v BEÚSe, alebo u Zločincov, prípadne či sedia v Olejovej rafinérií, alebo v tramvaji. Dopravopatickí (v prípade DPB zolejnatelí, v prípade ZS modrogumní) dementi sa nájdu všade 😉
Cestujuci! Nerypme ,ale konstatujme!

Cestujuci! Nerypme ,ale konstatujme!

Reakcia na: Vševedko #38032:
Vsevedko TY si jednoduco hotovy dedko vsevedko. Ano mas pravdu , ze supravu by si mal skontrolovat sprievodca a pozatvarat dvere , co musim Tvoje slova vyvratit lebo cast obsahu Tvojho clanku nieje 100% pravda. Sprievodcovia si 5 min do odchodu od konca vlaku zatvaraju dvere az po rusen, ale zijeme na Slovensku a su ludia, ktori dobieheju 1 min do odchodu a dvere za sebou nezavre. A keby na kazdeho sme mali cakat , ci zavre tie dvere, tak by sme sa asi nerozbehli. Konretne Ja pracujem na reviziach elektrickych hnacich vozidlach. Tiez ma Ti ludia rozculuju, ked uz mame byt vypraveny a dvere nezavre, to je jedno , či nastupi 10 alebo 1 min. pred odchodom.
Este raz dedko Vsevedko, Ty nazyvas zelezniciarov nie vsetkych ,ale vacsinu , ze su dementi, tak potom aj Beusaci nie vsetci su dementi! A tato veta sme si kvit na 100%.
Vsevedko robme svoju pracu tak , aby sme nikomu nerobili napriek, ked uz sme na jednej lodi s problemami. "Dakujme nasej vlade a nasim odborom, ako za nas bojuju." Mohlo byt aj horsie!
? ? ?
Reakcia na: Vševedko #38032:
Ako to majú staré vagóny, napr. B? Pokiaľ tie dvere nezabuchneš, tak sa nejako "núdzovo" nezavrú??? Pretože oni za jazdy, pokiaľ viem, otvoriť nejdú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.