Staré vegóny to pôvodne mali (musí to mať každý vozeň s RIC) ale u Zločineckej je to samozrejme poodpájané a demontované. Okrem toho podmienkou pre činnosť cestrálneho zatvárania sú prepojené žlté hadice v súprave, čo sa na Slovensku "nikdy nerobilo".
Vypínač. Keď je zatlačený, blokovanie jazdy funguje, pokiaľ je vytiahnutý, blokovanie je premostené. Vždy som to používal, pokiaľ to nefungovalo, museli fungovať kontrolky dverí, v každom prípade som síce občas niekoho privrel ale nikdy nikoho nepotiahol.
Dedko Vsevedko, ak nepoznas zeleznicne osobne vozne tak sa nevyjadruj na margo zatvarania dveri. Mame uz take osobne vozne , ktore sa pri 5 km same uzatvoria samostatne. A tie ostatne sa daju zavret aj vo vlaku, ak nie je rychlost vyssia ako 80 km/h. Vyssia rychlost, na dvere posobi vyssi tlak vzduchu. O zatvoreni dveri na vagonoch je zodpovedny kazdy cestujuci, ktori nastupuju ako posledni a za sebou nevidia uz ziadneho. Ak si to ludia vezuci sa vo vlakoch uvedomia tak tie dvere budu urcite zavrete.
Vypravcovi na vypravenie staci , aby mu vlakovy personal dal navest "suhlas na odchod" a vypravca moze zdvihnut svoju vypravku ak ma vlak t.j. čelo rusna pri pravej strane navest na navestidle farbu zelenu cize volno. Doprodrobna som Ti to napisal dedecku Vsevedku, aby si nemal z toho velky gulas, a ver tomu , co je napisane, a nie to , co si Ty s kolegami povypravas v senku pri pive!
JE TI TO JASNE! ? ? ?
Dedko Vsevedko, ak nepoznas zeleznicne osobne vozne tak sa nevyjadruj na margo zatvarania dveri. Mame uz take osobne vozne , ktore sa pri 5 km same uzatvoria samostatne. A tie ostatne sa daju zavret aj vo vlaku, ak nie je rychlost vyssia ako 80 km/h. Vyssia rychlost, na dvere posobi vyssi tlak vzduchu. O zatvoreni dveri na vagonoch je zodpovedny kazdy cestujuci, ktori nastupuju ako posledni a za sebou nevidia uz ziadneho. Ak si to ludia vezuci sa vo vlakoch uvedomia tak tie dvere budu urcite zavrete.
Vypravcovi na vypravenie staci , aby mu vlakovy personal dal navest "suhlas na odchod" a vypravca moze zdvihnut svoju vypravku ak ma vlak t.j. čelo rusna pri pravej strane navest na navestidle farbu zelenu cize volno. Doprodrobna som Ti to napisal dedecku Vsevedku, aby si nemal z toho velky gulas, a ver tomu , co je napisane, a nie to , co si Ty s kolegami povypravas v senku pri pive!
JE TI TO JASNE!
Smiem prosím dodať k danej pálčivej téme čosi na margo? ? Bola som si niekoľkokrát osobne prejsť miesto udalosti - a tiež som hovorila s človekom (ľuďmi) incidentu priamo účastným. Po prehodnotení všetkých dostupných faktov ma mrzí len značná skreslenosť udalosti v krátkom novinovom článku, ktorý je dole na úvodnej stránke k dispozícii - pretože on-line noviny ako médium s čoraz veľkým percentom sledovanosti sú vysoko mienkotvorné a o to viac a striktnejšie by sa malo dbať na dodržiavanie objektívnych faktov. ? A nadhodnotenie či zveličenie akéhokoľvek objektívneho faktu môže v takejto chúlostivej veci spôsobiť následky nemalého formátu - kto sa pripojil k on-line diskusii na daný článok, či na ten istý v inom on-line denníku, si reálnu mienku urobí sám. ? Nešlo teda o nič šokujúce ani zriedkavé - to možno len neskúsenosť a nerozvážnosť poškodeného dievčatka spôsobila dané - a v takejto situácii možno ďakovať len okolnostiam a duchaprítomnosti pár ľudí a vodiča, že neprišlo k nešťastiu, ktoré by sa už nedalo napraviť. ? ?
Samozrejme že je to povinnosˇˇt vlakového personálu ale výpravca to nemá vypraviť, keď vidí, že nie sú splnené všetky podmienky pre riadnu výpravu vlaku.
No ty si nam to teda dal. ? Ale inak suhlas.
Len tak mimo, ked som sa za onych cias postavil s cervenou capicou k vlaku a navest "Vyzva na pohotovost" trvala hoooodne dlho, tak si pani sprievodcovia zabehali, peachovali ako chore vrany, ale dvere zavreli.
Inak osobne si myslim, ze by to malo byt povinnostou vlakoveho personalu vlaku, vypravcovi to moze byt uplne ukradnute.
TY skorumpovany dedo vsevedo, ak pises to ,co si myslis o zelezniciaroch, a predpisy su pre teba tabu, tak to iste plati aj u vodicov MHD a pracovnikov vykonavajucich udrzbu na nich. D1 a D2 musi ovladat na 100% a takeho ozrateho ako si Ty tak toho tam naozaj nepotrebujeme. Dedko vlakova cata: vlakveduci a 2-3 sprievodcovia a rusnovodic nie, ten ma na starosti rusen.
Este,spamataj sa a daj si pauzu, bude Ti lepsie stryco vsevedo. ? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juro
Len tak mimo, ked som sa za onych cias postavil s cervenou capicou k vlaku a navest "Vyzva na pohotovost" trvala hoooodne dlho, tak si pani sprievodcovia zabehali, peachovali ako chore vrany, ale dvere zavreli.
Inak osobne si myslim, ze by to malo byt povinnostou vlakoveho personalu vlaku, vypravcovi to moze byt uplne ukradnute.