v BA vsetko mozne. Ale je to dost brutalne 30 metrov tahat niekoho spadnuteho na chrbat. Necudujem sa, ked tu robia vodicov aj slepi, hluchi, retardovani invalidi.
A co zariadenia pre blokovanie rozjazdu pri otvorenych resp. nie uplne zavretych dverach? Mozno konecne ich zacnu brat vazne , obdobne ako mrtveho muza na elinach po tom samovolnom odchode eliny z Dubravky ?
Ale aj tak si to neviem predstaviť. Však keď nastupujem, tak sa držím madla na dverách, čiže keby zrovna to vozidlo odišlo s otvorenými dverami, tak aj tak nespadnem...
No vraj sa zavreli dvere aj cupitajucou dievcinou. Asi nekukol do spetneho zrkadla ked zavrel dvere.... ale aj tak ma 81ka na hovno interval... obsluhuje tri skoly, a chodi si raz za 12 minut... pche ?
Ako sa to môže stať? To akože jednou nohou stála v autobuse, jednou nohou na zastávke a takto stála niekoľko sekúnd, dvere boli silnejšie ako ona, vodič nevidel nič v zrkadle, nevidel signalizáciu dverí a nefungovalo ani blokovanie dverí? Toľko náhod sa mi zdá nejako veľa...
Podla mna to bola chyba autobusara, urcite, ako obvykle 81ka chodi, isiel neskoro a chcel to dobehnut, nekukol do zrkadla a brrrrrrrrrrrrrrrrrrrm tahajuc chuda dievcinu po chodniku...
Najlepsie by bolo, keby tam instalovali na stredovej ciare take tie "betonove zvodidla" ktore su uz dnes pomerne bezne. Su lahko demontovatelne a zvysila by sa tam bezpecnost ze auto nemoze prebehnut do protismeru a urcite by sa znizil pocet prebiehajucich, resp. minimalne u tych vekovych kategorii 65+ ?
Ikarus 280.08 ma 4 dvere,280.10 ma len dve dvere a 280.12 ma styri dvere s automatikou
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike