No a k veci: Na jednom useku je problem s napajanim, rano to ledva utiahlo dve linky, keby tade jazdila este tretia, tak by bol koniec. A do odvolania - a ked uz si taky vsevedko tak nam povedz kedy to opravia, hm?
To akoze s 208 to co je? Akoze 202 ma az po Mlynske Nivy s nou totoznu a chodi tade?? Uvedeny sa mi zda byt dost chaby. Ak sa mylim prosim o rozumnejsie vysvetlenie. A informacia "do odvolania" toho tiez vela povie. To nemate ani odhad kedy sa tato zmena skonci??? Vidim ze sa to tu hemzi odbornikmi. ?
to som už ale písal, prečo je to tak... aktualizácia územného plánu iba premenovala "metro" resp "rýchlodráhu" na "nosný systém MHD", ale všetko ostatné zostalo ako pri pôvodnom projekte ťažkého metra, teda električka ako doplnková doprava na povrchu (metro - riedke zastávky, električka frekventované).
Ak bude nosný systém kombinovaný, využijú sa existujúce radiály, samozrejme nebudú chodiť koľajové vozidlá "nad a pod", jednoducho bude iba jedna radiála - povrchová alebo čiastočne povrchová alebo zapustená. Samozrejme, zastávky sa musia kompromisne preriediť, ale to sa dá riešiť priebežne.
Do odvolania z dovodu rekonstrukcie cesty premavaju 201 a 202 na trase Hlavna stanica-Rajska a 208 Sulekova-Ruzova dolina.Z Ruzovej doliny ide nahradny autobusovy spoj... ?
Hm,to bude asi na ten moj... ?
Pozri sa na to takto:v navrhu ÚPM je,ze useky Dubravka-prakticky az Novy most,Trnavske myto-Ruzinov a vpodstate aj Racianske myto ZST Vinohrady (ale ten skor nie) su vedene NDS v tuneli a nad nou tou istou (!) trasou elektricka!Vzhladom na to,ze aj NDS ma byt obdoba elektricky,zda sa mi minimalne cudne,aby sa to trasovalo takto.Podla mna je to dost neefektivne,ale tvoj nazor ti neberiem,mozno mas lepsie argumenty a rad sa necham poucit... ?
Je mi jasne,ze na nejakych usekoch to nie je problem,ale na takych dlhych?O Prahe tu polemizovat nebudem,nakolko som tam bol len raz,ale aj tak sa mi zdaju tebou spominane useky kratsie. ?
Re #37646 Vševedko: V prvom rade ja nie som ziaden obdivovatel uz vobec nie samospasitelneho metra,len si myslim,ze z dovodov vyssie uvedenych by bolo lepsie vyuzit spolocne trate na premavku rychlocuda a ostatne elektrickove trate,na ktorych budu hustejsie intervaly,vyuzit ako navaznost na NDS.Ved kopat pod tym tunel je trochu na hlavu,to iste uznas... ?
Principiálne súhlasím, akurát ten príklad bolo treba zvoliť lepšie - napr. Karlín (aj tam istí obdivovatelia samospasiteľného metra by najradšej električky zrušili), pretož Evropská třída začína na Vítězném náměstí, čiže presne tam, kde metro končí:-)).
Vysvetli mi niekto co sa dnes rano dialo na Lamacskej? Som si zvykol, ze v tychto dnoch meskam oproti normalnemu meskaniu 5-10 min, ale dnes som este aj oproti tomu meskal 15 min.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
El Sergio
Pozri sa na to takto:v navrhu ÚPM je,ze useky Dubravka-prakticky az Novy most,Trnavske myto-Ruzinov a vpodstate aj Racianske myto ZST Vinohrady (ale ten skor nie) su vedene NDS v tuneli a nad nou tou istou (!) trasou elektricka!Vzhladom na to,ze aj NDS ma byt obdoba elektricky,zda sa mi minimalne cudne,aby sa to trasovalo takto.Podla mna je to dost neefektivne,ale tvoj nazor ti neberiem,mozno mas lepsie argumenty a rad sa necham poucit... ?
Je mi jasne,ze na nejakych usekoch to nie je problem,ale na takych dlhych?O Prahe tu polemizovat nebudem,nakolko som tam bol len raz,ale aj tak sa mi zdaju tebou spominane useky kratsie. ?
Re #37646 Vševedko: V prvom rade ja nie som ziaden obdivovatel uz vobec nie samospasitelneho metra,len si myslim,ze z dovodov vyssie uvedenych by bolo lepsie vyuzit spolocne trate na premavku rychlocuda a ostatne elektrickove trate,na ktorych budu hustejsie intervaly,vyuzit ako navaznost na NDS.Ved kopat pod tym tunel je trochu na hlavu,to iste uznas... ?