Reakcia na: Ike #36904:
Ak sú tam chyby, môžeš sa s vydavateľom mapy skontaktovať a na chyby ich upozorniť. Vďační budú za každú pripomienku. Vlastná skúsenosť.Re #36905 Emo: Súhlasím. Ja nemám problém cestovať v Brne napríklad z Líšne na Nám. Míru s prestupom, ak viem, že musím na Malinovského nám. prestúpiť z L8 s intervalom 5 min. na L4 s intervalom 4 min.
Nenávisť k prestupom je skutočne výsledok rokmi získanej skúsenosti, kedy v našich pomeroch človek vystúpi z vozidla do marazivého počasia, kde nie je ani prístrešok a pod., vozidlo, na ktoré treba prestúpiť odišlo práve pred minútou a ďalšie ide o 20 minút atď., atď., atď. Som presvedčený, že ak sú na prestup vytvorené podmienky, nie je to nič strašné prestupovať. Navyše sa s menším počtom liniek a častejším prestupovaním dá oveľa pružnejšia sieť liniek a tým zvýšiť úroveň cestovania. I keď, ako som už napísal, celkom chápem, že v súčasnosti s priemerný substrát pri čítaní týchto mojich riadkov musí ťukať na čelo
Re #36906 El Sergio: Ja sa len obávam, že po pár dňoch radosti po otvorení tramvaje celá Petržalka nadobro znenávidí celú MHD, keď zistí, že z Úderníckej už nejde priama L180 na Kollárko, ale je zavedený nejaký čudný autobus, čo sa volá "napájač" a ľudí proti ich vôli vezie cez Rusovskú cestu kamsi na Nám. hraničiarov, kde musia prestúpiť na električku.
Ja viem, že sieť električiek v Petržalke nebude. No bolo by to to najlepšie, čo by toto sídlisko mohlo postretnúť. A keď ešte prednedávnom tu chceli tunelári popod celú Petržalku tunelovať, za tie prrachy mohli zasieťovať elinami kus Petržalky...
Re #36915 Ámos: Mne sa veru "tr3mpova dogma" stále plne páči. Myslím, že dnes väčšina Dúbravčanov aj tak z oblasti Hodžovho nám. ide do Dúbravky busom 34+83 a nie električkou. A kto chce ísť z Obchodnej naozaj nutne cez Karlovu Ves do Dúbravky, má možnosť, ako si aj napísal, naozaj doslova v momente prestúpiť.
Re #36922 El Sergio: Na Znievskej sa točila 43-S. Na Krásnohorskej mali konečnú L21 (teraz 97) a 117 (59).
Ámos