Reakcia na: Lucia #36833:
V zásade máš pravdu, avšak je dosť možné, že duobusy budú premávať po trase (a v intervaloch) súčasnej 32 a 33 (aj keď to možno budú kĺbové vozidlá), teda nebudú riešiť problém presupu pri Riviére.Lepšie riešenie by bola výstavba trolejového vedenia v trase DD - PKO - Staromestská - Hodžovo nám. Zápchy pri PKO do značnej miery vyrieši rozšírenie nábrežia, ktoré bude veľmi pravdepodobne skôr, ako TT na DD
Lucia
Yale uz napisal za mna charakteristiku honosneho terminu "nosny system" s ktorym sa tak velavyznamne operuje vo vsetkych vyhladovych i zdovodnovacich materialoch ohladom MHD. Je to skutocne tak ze nosnym systemom je a v Dubr a Karlovke aj dlho bude stary elektrickovy system co sa tyka samot.elektriciek i kolaji. Nosny system predsa nemoze ist na vela usekoch trate pesou rychlostou - krokom z obavy, ze sa opat vykolaji... A mam to premyslene. Cas od prichodu na zastavku na DD po moment nastupu do "nosneho systemu" mi niekedy samozrejme nie vlastnou vinou trva i 20 min. za ten cas by som urcite v duobuse uz postupila aspon k PKO aj v neviem akej zapche a odpadlo by mi to nemozne prestupovanie na Segnerovej. A co sa tyka malych duobusov to by bolo zle - pocula som o klbovych velkych, tie ako trolejbusy by do kopca vytiahli... Takze dufam ze budu velke s intervalom ako 33 - to by uz snad pre DD malo stacit, aj tym som si nie celkom ista vzhladom na neustalu mohutnu vystavbu na DD, pri ktorej ked sa zdovodnuje MHD projektant napise, ze je tam existujuca MHD ale uz sa nezaobera jej dostatocnostou.