Ešte k šedej mafii: ja si pamätám, že raz keď som bol ešte malé decko (asi tak 14 - 15 rokov dozadu), tak ma jeden dedko prehol cez palicu za to, že som mu neuvoľnil miesto a to bol prosím pekne POLOPRÁZDNY AUTOBUS, takže mohol sedieť, kde len chcel. Lenže on né, on si musí sadnúť práve tam, kde ja. Moja mama, ktorá tam bola so mnou, sa ma zastala, ešte aj jej začal nadávať. ?
Pozrite si, prípadne odpovedzte alebo rozvdeďte diskusiu prosím aj na môj príspevok #31393 v Dispečerskom fóre, kde píšem moje postrehy a návrhy na cestovanie prímestkými linkami SAD Bratislava, ale pýtam sa aj niečo ohľadne Lieskovca.
Dúfam, že mi na všetky moje otázky z príspevku na Dispečerovi aj na tento na Diskusnom fóre odpoviete, resp. vyjadríte svoj názor. Ak niečo náhodou nie je verejné, poteším sa aj odpovedi na e-mail: peon@slovanet.sk ĎAKUJEM
PS: Ako je to s cestovaním na medzimestkých linkách v zahraničí? Tam tiež plní vodič funkciu pokladníka?
Vševedko, El Sergio: podľa tvrdení starých Prešporákov to bola linka 11 jazdiaca od Národného divadla okolo Reduty, Medenou, Dostojevského radom, kdesi popod Hlavné nadrážie na Pražskú a odtiaľ na Vlársku, ktorá sa vtedy volala bohvieako. Zaručiť to však neviem.
3. TARIFNÉ PÁSMO - POSTREHY A NÁVRHY
Nedávno (dátum a číslo vozu linky 53 zámerne neuvádzam) som cestoval z Pezinka autobusom SAD cez Slovenský Grob s príchodom do Chorvátskeho Grobu na námestie o 15:03 h.
Odtiaľ ide v pracovné dni 15:09 h. do Bratislavy linka č. 53. Prekvapilo ma, že vodič na každej zastávke v 3. tarifnom pásme otvoril všetky 3 dvere a vôbec ho nezaujímalo, či si ľudia označia alebo neoznačia lístok. Samozrejme, označil som si iba a tuším ešte 1 pán, ktorý nastupoval až na zastávke "Horný dvor". Zaujíma ma teda, či do 3. tarifného pásma chodia revízori.
Podľa mňa by bolo ideálne, keby sa v tom 3. tarifnom pásme mohli okrem lístkov použiť aj električenky s BID (príplatok 50,- Sk k obyčajnej, resp. 25,- Sk k zľavnenej za mesiac). Pre ľudí, ktorí to využívajú pravidelne by to bol určite prínos. Čo myslíte, je to finančne reálne aj z pohľadu DPB?
Prekvapilo ma ešte, že všetci ľudia nastupujúci v Slovenskom Grobe, ktorí cestovali do Bratislavy si kupovali od vodiča SAD lístok až do BA. Určite by časovo aj finančne ušetrili, keby prestúpili v Chorvátskom Grobe na 53-ku tak ako ja ? Škoda, že takto neoficiálne napojený spoj SAD na linku č. 53 je len tento jeden popoludňajší v pracovné dni. ?
Ďalej ma prekvapilo, že to predĺženie si zaplatil práve Chorvátsky Grob a nie Slovenský Grob. Veď určite má Slovenký grob väčšie príjmy z daní vďaka reštauračným a ubytovacícm zariadeniam presláveným husacinou.
Podľa mňa by bolo dobré, keby aspoň teraz "v jesennej sezóne" trošku zainvestoval Slovenský Grob. 53-ka by mohla z Čiernej vody ísť do Chorvátskeho Grobu, pokračovala do Slovenského Grobu a bez prestávky išla späť do Bratislavy. Obyvatelia Slovenského Grobu cestujúci do Bratislavy cez Bernolákovo a Ivánku pri Dunaji by sa iste veľmi potešili. A ľudia, ktorí si pri jedle z reštaurácie radi trochu vypijú by sa mohli pohodlne a rýchlo odviezť MHD naspäť do Bratislavy. ?
El Sergio:No tie drôty na tom parkovisku sú tam oficiálne na manipulačné otáčanie trombelusov pri výlukách a mimoriadnostiach,zatiaľ čo neoficiálne nato,aby si tam ing.K.K. mohol fotiť trombelusy.Nie,nikdy som sa na Vlárskej neotáčal s 213,vždy len s 212:-P.Požadované podrobnosti sa pokúsim zistiť v pondelok.
El Sergio:No zrušili to až keď stavali trať na Vlársku,ešte 1994 som sa na nej točil a bolo to tam na to,že sa tam kedysi nejaká linka otáčala.Ale aká a kedy,to si už fakt nepamätám ale ak by si chcel,tak môžem zistiť.
Ja to beriem cisto z tradicionalistickeho hladiska. ?
Aj ked tusim vsetky mesta siroko-daleko(okrem Vysokych Tatiter)maju normalny rozchod,mne sa paci 1000mm viac.Je to taky mily,sympaticky rozchodik,no nie? ?
A okrem toho by mi za nim bolo smutno... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomáš