Kto má rád labyrinty a hlavolamy, tak odporúčam pešiu prechádzku z AS Mlynské Nivy na Novohradskú... Opačným smerom je napísané, že je chodník uzavretý a že sa má ísť cez dvor GJH, ale v tomto smere nie. Napriektomu sa tadiaľ dá prejsť, len treba kadejako obchádzať jamy a výkopy a niekoľko krát podliezať pásku.
jo myslim starenka si uz myslela a vitazne sa na mna pozerala a jak odisiel sofer a videla ze sa nechystam uvolnit jej bola nutena sadnut si na volne miesto 1meter od nej...samozrejme s poznamkou,,ked budes ty stara tak ani ja ta nepustim sadnut,, radsej som nereagovala lebo si zrejme neuvedomila ze ked budem v jej veku ona uz bude vonat fialky... ?
Ked uz tu vsetci spominaju stranku dpb,aj ja daco prihodim.
a) V trasach liniek je uvedene,ze linka 8 premava iba v odpoludnajsej spicke pracovnych dni a linka 7 cely tyzden.Ze by to bolo naopak? ?
b) V historii zasa stoji,ze linka 213 premavala z Hodzovho nam.na Kramare. ? Neviem ci na Kramaroch vobec niekedy videli 213 ci daco podopne a neviem tiez,ci je to vobec technicky mozne... ?
Pre intenzivne vnimanie tychto zazitkov odporucam aj linky 83 v starej Dubravke a 86 z hocijakeho smeru na Mileticku(hlavne v sedle sa tam aj clovek pod 50 citi ako mlade ucho),no a pravdaze vsetko co ide na Kramare... ?
Inac nic proti sedinam,len nech nie su v tom istom spoji ako ja! ?
mne sa stalo ze som sa tak pohadala s jednou babkou ktora si chcela sadnut ze musel prijst sofer autobusu za nami ?
hm ked uz je tam ta schema liniek a zastavok MHD mohli tam supnut aj nocaky.. ?
Mna sa zasa starka silou mocou snazila vyhodit z miesta v uplne prazdnom autobuse!Ked som jej povedal,nech si ide sadnut inde,zacala na mna ziapat,ze som maly zasran co si nevazi starsich a neviem co este... ? No a sila bola,ze celu cestu(to bolo od Romanovej po Voz.Jur.Dvor) stala nado mnou a stale mala poznamky na moju adresu... ? Nebyt pacifista tak ju vykopem z busu! ?
No a seda mafia je slabe slovo... ?
Hoci s Vami z pohladu cestujucej verejnosti uplne suhlasim, tak na tomto mieste sa predsalen musim zastat pana riaditela, aj celeho managementu, pretoze ti to tentokrat na svedomi nemaju.
Problemom v tomto pripade je totiz niekolko vaznejsich nehod elektrickovych suprav, ktore sa udiali za posledne dva tyzdne, k tomu treba priratat niekolo suprav, ktore su v Ustrednych dielnach na strednej alebo velkej prehliadke, coho dosledkom je, ze doslova a do pismena nie je co vypravovat. Vozovna Krasnany momentalne vypravuje co moze, a z poslednych sil a rezerv. Tolko odstavenych suprav, na ktorych je treba vykonat vaznejsiu opravu, tam uz davno nebolo. A tak sa stalo, ze niekolko suprav na linke 11 bolo kvoli nedostatku suprav nahradenych klbovymi vozidlami, a tieto chybajuce klbove vozidla zasa na linke 3 pre zmenu supluju dva predne vozne z dvoch suprav, ktorych zadny vozen mal vacsiu nehodu.
Bohuzial v tejto situacii by nepomohla ani vozovna Jurajov Dvor, pretoze ta je na tom s nedostatkom suprav priblizne rovnako, vypravuje co moze, a tiez sa niekedy namiesto supravy objavi solo vozidlo.
Tolko k objsneniu situacie... na opravach nehodovych suprav sa stale pracuje, a ked (dufajme) nebudu pribudat dalsie nehody, tak sa zanedlho vsetko vrati do starych kolaji.
Vážený pán riaditeľ Dopravného podniku Bratislava, a.s.
Tak sa mi zdá, že musíte neustále dostávať tisícky ďakovných dopisov za vaše poskytované služby a úžasné vylepšenia vo „Vašej“ doprave. V tejto súvislosti si ale kladiem dve otázky : či ste masochista a tak úmyselne vybičovávate emócie cestujúcej verejnosti s možnosťou jej sprievodných znakov, ktoré by mohli úspešne doraziť k vám, alebo to v „dobrej“ viere robíte, len tie výsledky sú záporného charakteru a namierené proti cestujúcej verejnosti. Tak ale potom neviem akým manažmentom ste obklopený. Resp. viem.
Zredukovanie prepravných kapacít z Rače (a do Rače) formou nahradenia vozovej súpravy električky č. 11 kĺbovým vozidlom a kĺbovej električky č. 3 jediným vozňom zo súpravy umožňuje testovať cestujúcej verejnosti koľkonásobne sa dá prekročiť predpisovaná kapacita jednotlivých vozňov. Za toto ďalšie (jedno z mnohých) vaše „geniálne“ riešenie sa Vám musím poďakovať aj v mene ostatných cestujúcich v daných smeroch. Nevšimol som si totiž, že by v daných lokalitách (Rača, Krasňany) bol demografický vývoj degresívny, resp. by sa obyvatelia rozhodli nevyužívať Vašu vydarenú dopravu. Ale takýmito mysliteľskými činmi to k tomu smeruje aj s následnými dôsledkami na celkovú dopravu v meste a životné prostredie.
To, že ste „upravili“ trasu linky č. 7, neznamená, že vznikol objektívny dôvod na takéto zmeny. Viete, resp. by ste mali vedieť, že zlomovým bodom na tejto trase je Račianske mýto. Preto aj preprava ľudí do tohto epicentra je prioritná.
Ale po dlhoročných skúsenostiach s Vašou firmou ma to neprekvapuje. Len vždy očakávam, kam až to dokážete posunúť na úkor cestujúcej verejnosti, ktorá Vás živí. Len nebuďte prekvapení, keď Vás cestujúca verejnosť raz prekvapí.
Miroslav Daniš
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Šimi
Tak sa mi zdá, že musíte neustále dostávať tisícky ďakovných dopisov za vaše poskytované služby a úžasné vylepšenia vo „Vašej“ doprave. V tejto súvislosti si ale kladiem dve otázky : či ste masochista a tak úmyselne vybičovávate emócie cestujúcej verejnosti s možnosťou jej sprievodných znakov, ktoré by mohli úspešne doraziť k vám, alebo to v „dobrej“ viere robíte, len tie výsledky sú záporného charakteru a namierené proti cestujúcej verejnosti. Tak ale potom neviem akým manažmentom ste obklopený. Resp. viem.
Zredukovanie prepravných kapacít z Rače (a do Rače) formou nahradenia vozovej súpravy električky č. 11 kĺbovým vozidlom a kĺbovej električky č. 3 jediným vozňom zo súpravy umožňuje testovať cestujúcej verejnosti koľkonásobne sa dá prekročiť predpisovaná kapacita jednotlivých vozňov. Za toto ďalšie (jedno z mnohých) vaše „geniálne“ riešenie sa Vám musím poďakovať aj v mene ostatných cestujúcich v daných smeroch. Nevšimol som si totiž, že by v daných lokalitách (Rača, Krasňany) bol demografický vývoj degresívny, resp. by sa obyvatelia rozhodli nevyužívať Vašu vydarenú dopravu. Ale takýmito mysliteľskými činmi to k tomu smeruje aj s následnými dôsledkami na celkovú dopravu v meste a životné prostredie.
To, že ste „upravili“ trasu linky č. 7, neznamená, že vznikol objektívny dôvod na takéto zmeny. Viete, resp. by ste mali vedieť, že zlomovým bodom na tejto trase je Račianske mýto. Preto aj preprava ľudí do tohto epicentra je prioritná.
Ale po dlhoročných skúsenostiach s Vašou firmou ma to neprekvapuje. Len vždy očakávam, kam až to dokážete posunúť na úkor cestujúcej verejnosti, ktorá Vás živí. Len nebuďte prekvapení, keď Vás cestujúca verejnosť raz prekvapí.
Miroslav Daniš